Charla primeiros auxilios

in

FARMACIA LESTÓN.                                                                                Se precisas información ou queres reservar, clica aquí.

É unha actividade gratuíta.

Concurso de literatura infantil e xuvenil do Día da Letras Galegas, maio-xuño 2018

in

A Escola Galega de Administración Pública -EGAP- convoca o premio de literatura infantil e xuvenil co obxecto de que os nenos e nenas galegos teñan a oportunidade de demostrar a súa capacidade para redactar en lingua galega e de exercitar a súa imaxinación para concibir historias e desenvolver as súas habilidades neste idioma.

Ver o seguinte enlace

Obradoiros de verán na EMT

in
No mes de xullo, a Escola Municipal de Teatro oferta os seguintes obradoiros monográficos: TEATRO EN INGLÉS e INICIACIÓN Á COMMEDIA DELL`ARTE. O único requisito para participar é estar empadroado/a en Vigo.

Para aqueles/as interesados/as, o prazo de preinscrición comezará o luns 21 de maio e rematará o luns 11 de xuño. As preinscricións poderán facerse nas instalacións da escola (Avenida de Castelao, 87 - interior), en horario de 17:15 a 20:15 de luns a xoves e de 17:30 a 19:15 os venres, ou ben online.

Achegamos varios documentos con información máis detallada de cada obradoiro. Para máis información pódese contactar no 986 485 324 ou a través do crreo electrónico em.teatro@vigo.org

VIVA O ENTROIDO

ACTIVIDADES DO CONCELLO
A SORPRESA DOS MERDEIROS

O xoves tivemos unha "sorpresa OLÍMPICA" aínda que foi máis polo grande que polo seu aspecto deportivo: viñeron os MERDEIROS.

Pinchade na foto e ampliaredes a información.

ORDES DO MECO

Para o LUNS:

Vir en pixama ao cole

Para o MARTES:

Un mandil con corazóns

Para o MÉRCORES:

Traemos orellas divertidas

Para o XOVES:

O pelo branco: facémonos velliñ@s

AS OLIMPIADAS DE BALAÍDOS

Queredes ver a reportaxe?

Clicade AQUÍ!!!

BECADOS DE COMEDOR ESCOLAR POLO CONCELLO

A Concellalía de Benestar Social do Concello fai público o listado das Axudas para comedores escolares concedidas para os solicitantes do CEIP Balaídos.Para coñecelo abrir o arquivo adxunto.

LISTADO DE LIBROS PARA O CURSO 2011-2012

Para ver o listado completo de libros de texto do centro para o curso 2011-2012 clica no seguinte enderezo:http://dl.dropbox.com/u/31272303/PDF/listado%20libros%202011-2012.pdf

REAGRUPAMENTO PARA OS CURSOS 1º, 3º E 5º

En consoancia coas medidas de reagrupamento do alumnado aprobadas polo Consello escolar do centro e que se levan a cabo ao remate do 2º ciclo de educación infantil, do 2º curso do 1º ciclo de primaria e do 2º curso do 2º ciclo de primaria (4º), a continuación expóñense as listas correspondientes á nova distribución:

• 1º A de primaria, curso 2011/12
  • 1º B de primaria, curso 2011/12
  • 3º A de primaria, curso 2011/12
  • 3º B de primaria, curso 2011/12
  • 5º A de primaria, curso 2011/12
  • 5º B de primaria, curso 2011/12

GRATUIDADE DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2011/12

in

Clica na imaxe e accederás á información da Consellería de Educación

Gratuidade de libros de texto

SOLICITUDE AXUDAS PARA A ADQUISICION DE LIBROS DE TEXTO

E MATERIAL ESCOLAR  para 1º, 2º, 5º e 6º de Primaria

SOLICITUDE AXUDAS PARA A ADQUISICION DO LIBRO DE MATEMÁTICAS de 3ª e 4º de Primaria.

(  teñen que mercar este libro. Os demais son do fondo de libros do centro)

Recollida e entrega de solicitudes: secretaría do centro

Prazo: do 02 ao 30 de xuño

AS FAMILIAS QUE XA ENTREGARON A SOLICITUDE  PODEN RECOLLER O VALE PARA ENTREGAR NAS LIBRERÍAS  O LUNS 27, O MARTES 28 DE XUÑO, OU O VENRES 1 DE XULLO  EN HORARIO DE 9:00 Á 14:00 HORAS.

Se queres ver un resumo da actual normativa abre o arquivo adxunto.