PFPP

PFPP 2021-22

O noso centro participa un ano máis na convocatoría dos PFPP. Este curso académico participamos en 4 liñas distintas

LIÑA 1 E-DIXGAL

LIÑA 2 ROBÓTICA

LIÑA 3 PLAN DIXITAL DE CENTRO

LIÑA 4 PlamBe

Accede a páxina oficial da Consellería para ter máis información:

PFPP 21-22

Comeza o PFPP

Xa está case todo listo para comezar co PFPP "Barrié nas ondas". Temos a instalación da radio do noso centro.

Ademais, o profesorado xa tivo a primeira xornada formativa onde aprendeu os conceptos básicos para o manexo da mesa, o programa Zara Radio e o programa de edición de audio Audacity.

PFPP somos reporteiros

PFPP pendente de aprobación

A Consellería de Educación abre o prazo para solicitar os plans de formación permanente de profesorado (PFPP)

A finalidade é actualizar e perfeccionar as competencias profesionais dos docentes, necesarias para responder aos retos educativos actuais

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, vén de convocar a selección de plans de formación permanente do profesorado que se van implantar nos seus centros públicos no vindeiro curso 2019/20. O obxectivo desta iniciativa é actualizar e perfeccionar as competencias profesionais dos docentes, necesarias para responder aos retos educativos actuais, impulsando a súa aplicación e desenvolvemento na aula, e buscando a excelencia educativa e a mellora da calidade da educación e dos resultados escolares do alumnado.

A convocatoria está dirixida aos  centros públicos que impartan Primaria, ESO ou Bacharelato. A preinscrición poderá facerse ata o 27 de setembro de 2019 e a presentación de solicitudes estará aberta ata o 8 de outubro de 2019.

Pendente de aprobación para o curso 2019/20

pendente aprobación