O NOSO COLEXIO

E_MAIL: ceip.carballal.cabral@edu.xunta.es

VACANTES CURSO 2024/2025

Enviado por admin o Ven, 01/03/2024 - 09:44

Tal e como se anunciou no calendario de admisión o día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de novo alumnado para o curso 2024-2025, permanecendo aberto ata o día 20 de marzo.

A documentación a presentar será a seguinte:

- Anexo II: folla de solicitude de admisión (ED550B).

- Fotocopia do libro de familia.

- De ser o caso sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

As solicitudes poderán presentarse presencialmente no centro ou en Sede electrónica a través do seguinte enlace: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

( categories: )

OBRADOIRO "Augas de Galicia"

Enviado por admin-contidos o Xov, 29/02/2024 - 20:00

O alumnado de Primaria realizou ao longo da mañá do 15 de marzo o obradoiroAugas de Galicia”, con diferente grao de afondamento na materia segundo o seu nivel.

Despois de presentarse a monitora, a temática a tratar e as normas de participación, visionáronse varios vídeos sobre o río e as inundacións. Tiveron información dos seus perxuícios, beneficios e das medidas de prevención que hai que tomar para afrontalas e evitar danos. Afondouse tamén no coñecemento da natureza do río e repasáronse algúns dos contidos curriculares relacionados con el. A continuación realizouse un experimente para amosar a importancia da vexetación cando hai inundacións e rematouse cun sinxelo concurso para comprobar a atención prestada.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Enviado por admin-contidos o Mar, 27/02/2024 - 20:00
Conmemoramos o 8 de marzoDÍA INTERNACIONAL da MULLER, levando a cabo no centro unha serie de actividades que culminaron coa exposición dos traballos realizados e a celebración dunha xornada de concurso e xogos. Todo isto, coma sempre, na procura de lograr a participación plena da muller na sociedade e o seu desenvolvemento íntegro como persoa, en pé de igualdade co home.

+ CIENCIA

Enviado por admin-contidos o Dom, 25/02/2024 - 20:00

O 11 de febreiro celébrase o Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia. Este día foi aprobado poa Asamblea Xeral das Nacions Unidas co obxectivo de lograr o acceso e a participación plena e equitativa na ciencia para as mulleres e as nenas, e ter presente de que elas desempeñan un papel fundamental na ciencia e a tecnoloxía e que a súa participación debe fortalecerse.

Con este motivo, e dentro do que está establecido no noso PEC (Proxecto Educativo de Centro), os pasados 26 e 28 de febreiro levamos a cabo unhas charlas educativas dirixidas a promover e espertar especialmente entre as nenas e tamén entre o resto do alumnado de Primaria a curiosidade pola ciencia.

Foi impartido pola Asociación de Mulleres en Igualdade de Vigo.

A NOVA AULA SENSORIAL

Enviado por admin-contidos o Sáb, 24/02/2024 - 20:00

No mes de febreiro irauguramos unha nova aula no COLE: a "AULA SENSORIAL".

Moi diferente ás demáis aulas, trátase dun espazo que habilitamos e dotamos con mobiliario especializado na que era a aula de Audición e Linguaxe, por ter a necesidade dun lugar para que todo o alumnado poda despertar os sentidos dunha maneira máis aguda e interactuar co medio, dentro dun entorno máis favorecedor.

Semana de ROSALÍA de CASTRO

Enviado por admin-contidos o Xov, 22/02/2024 - 20:00

Pola celebración este curso do 187 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro, realizamos como todos os anos unha serie de actividades durante a semana que culminan no día 23 de febreiro. Durante esa semana o alumnado é coñecedor e partícipe da súa vida, obra, e da importancia e relevancia que ten para as nosas letras e a reivindicación da cultura e da lingua gallegas. E como non tamén, como loitadora polo dereito das mulleres a expresar libremente os seus pensamentos e sentimentos.

ENTROIDO 2024

Enviado por admin-contidos o Mér, 21/02/2024 - 05:01

ACCEDE AO NOSO INSTAGRAM E PODERÁS VISIONAR AOS VIDEOS DAS ACTUACIÓNS.

Obradoiro de cociña coa Asociación Cultural "O COTO".

Enviado por admin-contidos o Mér, 07/02/2024 - 20:00

O día 8 de febreiro levamos a cabo unha vez máis e grazas a colaboración coa Asociación Cultural "O COTO", unha nova xornada gastronómica coa celebración dun obradoiro de cociña no que aprendimos a elaborar as típicas filloas. Todo o alumnado participou na súa preparación baixo a dirección de dúas estupendas cociñeiras da Asociación, e puidemos tamén degustar o produto elaborado por todos os grupos. Tamén aproveitamos a mañá para confeccionar o cartel do "photocall" para o Festival de Entroido.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS.

Enviado por admin o Mér, 17/01/2024 - 20:00