O NOSO COLEXIO

GIVING OUT THE CHRISTMAS CARDS

TALLER DE IGUALDADE

Enviado por admin-contidos o Mar, 02/12/2014 - 22:45

Os alumnos/as de 5 anos, 6º,2º e 4º participaron os pasados días 18 e 19 de Novembro no taller "Camiña con nós pola Igualdade". Este programa elaborado e dirixido dende a Concellería de Igualdade, ten por finalidade fomentar a educación en igualdade de oportunidades entre nenos e nenas para promover a coeducación e previr a violencia de xénero.

Premendo na foto podedes ver aos nen@s de Infantil.

A continuación os nen@s de Primaria.

CIENCIA EN RUTA: OBRADOIRO DE SUBMARINOS

Enviado por admin-contidos o Mar, 02/12/2014 - 21:02

Autores de ciencia-ficción e científicos conflúen neste obradoiro para dar forma a unha actividade moi completa. Julio Verne e Antonio Sanjurjo Badía introdúcennnos na idealización e construcción dun submarino. Con este obradoiro o alumnado achegaouse ao concepto de densidade a través da construcción dun submarino e a comprobación do seu funcionamento.

OBRADOIRO DE ELABORACIÓN DE SALES DE BAÑO.

Enviado por admin-contidos o Xov, 27/11/2014 - 12:53

O alumnado de 4º e 5º participou neste fermoso obradoiro o pasado 25 de novembro.

Velaquí as fotos do acontecemento.

OBRADOIRO: COMO FACER PASTA DE DENTES CASEIRA?

Enviado por admin-contidos o Mér, 26/11/2014 - 20:46

Os nenos/as do 1º ciclo tivemos a sorte de asistir a un obradoiro onde nos ensinaron a facer pasta de dentes caseira.

Para ver o resultado só tendes que pinchar na imaxe e visitar o blogue do primeiro ciclo.

ANTÍA, WAMBA E O REGATO PEQUENO

Enviado por admin-contidos o Xov, 20/11/2014 - 11:11

O pasado 12 de novembro, todo o alumnado de Educación Primaria, desplazouse ata o Centro Cívico de Teis, para ver a obra de teatro "Antía, Wamba e o regato pequeno, reprensentado pola compañía "A tropa de trapo".

Todo o alumnado pudo disfrutar de un espectáculo cheo de música e historias para facernos reflexionar  sobre valores e esperanzas para un cambio posible, para un mundo máis xusto.

Antía é unha nena galega que vai merendar ao parque. Wamba é un mozo do Congo que vende de todo no Top Manta para poder sobrevivir. Unha carreira, un tropezo e un bocadillo van unir as súas vidas e van compartir o que nese momento levan enriba : Antía, a súa merenda, e Wamba, as súas historias.

Ao longo do espectáculo, Wamba contaralle a Antía catro historias que falan de África e de Europa, do que nos sobra e do que nos falta, de compartir de verdade, de valorar o importante, de rir, de mirar con esperanza ao futuro… contos que nos fixeron bailar e cantar, pero tamén para sentir e pensar.

O MAGOSTO

Enviado por admin o Xov, 13/11/2014 - 22:55

O Dia de San Martiño no colexio Carballal asamos e comemos castañas na celebración do Magosto. Cando rematamos, elaboramos unhas preciosas alfombras no patio, que decoramos con elementos naturais propios  da estación de outono.  Para rematar cada grupo cantou e bailou unha canción para o resto dos compañeiros, pero xa ao final acabamos bailando todos xuntos.

SAÍDA AO MUSEO LISTE

Enviado por admin-contidos o Xov, 13/11/2014 - 14:22

O pasado mércores 5 de novembro, o alumnado de Infantil foi de visita ao Museo Liste. Alí, puidemos gozar dunha actividade sobre O samaín e a súa orixe. Se queredes saber máis desta actividade premede na imaxe.

SAMAÍN E HALLOWEEN.

Enviado por admin-contidos o Mar, 11/11/2014 - 17:36

A finais do mes pasado celebramos o fin do verán celta (Samaín).

Este ano a auxiliar de conversa do colexio é estadounidense e axudounos a ambientar a nosa festa con algúns xogos típicos desta celebración.