O NOSO COLEXIO

BIBLIOTECAS

FESTIVAL LETRAS GALEGAS

Enviado por admin-contidos o Mar, 19/05/2015 - 09:33

O pasado venres día 15 celebramos no CEIP Plurilingüe Carballal-Cabral  o festival das Letras Galegas, que este ano estivo adicado a Xosé Filgueira Valverde.

OS MAIOS

Enviado por admin-contidos o Mar, 19/05/2015 - 08:21

Un ano máis no CEIP Plurilingüe Carballal-Cabral celebramos a festa dos Maios, elaborando o noso propio. Para iso os nenos trouxeron das súas casas, ou sairon a recoller polos bosques cercanos, fiuncho, frores e outros elementos decorativos que nos permitiran crear un Maio ben bonito. E ao final o resultado "conseguimolo".

O NOSO INVERNADOIRO

Enviado por admin-contidos o Lun, 18/05/2015 - 22:41

Xa está en marcha o noso  invernadoiro.

Partindo dun pequeno proxecto da clase de relixión cos alumnos de 3º, que despois fomos ampliando  aos alumnos de 1º,2º,y 4º, comezamos a tarefa de plantar. Os alumnos 5º e 6º, este ano fixeron de guias para os máis pequenos.

O comenzó foi posible grazas á achega que nos fixo o Ampa: dous invernadoiros e demais materiais; as  familias que axudáronnos con terra, sementes, aboamento e plantas en terrón; a Jaime,noso conserxe, que nos bota unha man sempre que o necesitamos . A todos  moitas grazas!!!!

Como estaba próximo o final de curso o que plantamos foi: brocoli,menta,leituga,pementos,perexil,amorodos e porros.

O próximo curso comezaremos dende setembro.

POLOS SENDEIROS DO MONTE

Enviado por admin-contidos o Lun, 18/05/2015 - 22:29

Os alumnos de 3º e 4º o pasado 13 de Maio realizaron unha actividade ofrecida pola Conselleria de Medio Rural e do Mar:  “Polos sendeiros do Monte”, complementaria da charla divulgativa “O Monte vivo”, realizada con anterioridade no centro.

Os obxectivos  da  actividade  foron: un recoñecemento de campo, vexeteción de ribeira e doutros estratos do monte, a función do bosque, a erosión do terreo, a contaminación, a prevención  e a defensa contra os incendios forestais.

Para darlle carácter real á actividade participaron axentes medioambientais, un retén medioambiental e un camión cisterna.

SAÍDA DO ALUMNADO DE INFANTIL AO TEATRO E A UNHA EXPOSICIÓN

Enviado por admin-contidos o Mar, 12/05/2015 - 09:27

O pasado martes 5 de maio, o alumnado de Infantil, acudiu ao teatro e tamén a unha exposición. Premede na imaxe e gozaredes dun resumo desta saída.

CONTACONTOS

Enviado por admin-contidos o Dom, 10/05/2015 - 20:10

O pasado 22 de Abril recibimos a visita dun grupo de alumnos do IES.Carlos Casares que nos representaron e contaron varios contos. Alguns dos títulos foron:

• A casa da mosca chosca.
  • O Grúfalo.
  • Riciños de Ouro.
  • Chibos,chibóns.
  • Unha casa a medida.
  • El Rebaño (contado en galego).

A continuación podedes ver que ben o fixeron!!!

Día do Libro

Enviado por admin-contidos o Ven, 24/04/2015 - 20:25

Visita o blog de biblioteca para coñecer as últimas actividades realizadas co gallo do "Día do Libro 2015"

VISITA AO MUÍÑO DA REGUEIRA

Enviado por admin-contidos o Lun, 20/04/2015 - 20:51

Os pasados 13 e 14 de abril o alumnado de Infantil, Primeiro e Segundo Ciclo de Primaria foron de visita ao muíño da Regueira. Alí, puideron descubrir como o millo se converte en fariña grazas ao funcionamento do devandito muíño coa axuda da auga. Aquí tendes un resumo da súa visita.

THEATRE IN ENGLISH: "ROBIN HOOD"

Enviado por admin-contidos o Lun, 13/04/2015 - 20:58

The 10th of March, kids of infantil and 1st cycle of primary went to the theatre to watch the classic play of “Robin Hood”. We had a lot of fun, because the audience we also participated in the play. We could sing the beautifull songs we had learnt in the English classes. We loved  it!