O NOSO COLEXIO

BIBLIOTECAS

VISITA AO PORTO PESQUEIRO

Enviado por admin-contidos o Lun, 20/10/2014 - 22:17

O pasado 7 de Outubro os alumn@s de 2º e  3º Ciclo visitaron o Porto Pesqueiro de Vigo convidados pola Cooperativa de Armadores con motivo do seu 50º Aniversario.

Nesta visita puideron percorrer as instalacións e visitar a exposición "El Arte de la Pesca" onde coñeceron as distintas artes de pesca, os diferentes tipos de barcos,etc...

Remataron a visita participando nos talleres relacionados coa actividade pesqueira.

Na seguinte presentación podedes ver toda a visita.

MOLLAMONOS

Enviado por admin o Xov, 16/10/2014 - 17:39

A primeira actividade, está relaccionada coa temática do Proxecto Documental Integrado que Carbi nos propón para este curso e que este curso recibe o título de: "este ano mollamonos".

Podemos ver todas as fotos dende o blog de 3º  ciclo, pinchando nas fotos:

APERTURA DA BIBLIOTECA

Enviado por admin o Xov, 02/10/2014 - 10:28

O mércores día 1 de outubro abriuse biblioteca de Carbi. A partir de agora podemos ir todos os días a disfrutar dela, ben nos recreos ou polas tardes.

Para abrir a biblioteca, Carbi invitounos a tod@s a visitala e tamén a decorar o colexio, e para iso mandounos unha carta de invitación a cada clase, onde tamén nos contou, cal vai a ser o proxecto que vamos a traballar este curso.

" NOVO CURSO ESCOLAR"

Enviado por admin-contidos o Mér, 01/10/2014 - 23:12

AXUDAS DA CRUZ VERMELLA PARA MATERIAL ESCOLAR

Enviado por admin-contidos o Ven, 04/07/2014 - 11:58

Poñemos en coñecemento da comunidade educativa a iniciativa de apoio ás familias con dificultades para adquirir o material escolar ou libros de texto levada a cabo pola Cruz Vermella.

O prazo de solicitudes remata o 31 de xullo. O centro non xestiona estas axudas polo que as familias que queiran solicitalas poderán contactar con Cruz Vermella en Vigo nas oficinas de R/Ecuador, 16; no teléfono 986423666 ou no correo electrónico vigo@cruzroja.es

LIBROS DE TEXTO CURSO 2014 / 2015

Enviado por admin-contidos o Mar, 24/06/2014 - 10:02
PODEN ATOPAR A LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014/15 NO ARQUIVO ADXUNTO OU PREMENDO AQUÍ.

CARBI MEETS... GALICIA!

Enviado por admin-contidos o Mar, 24/06/2014 - 09:48

"Carbi meets... Galicia" is here!

Carbi lived lots of adventures this year visiting many beautiful locations in Vigo, the most popular islands and lighthouses of Galicia and walking through the Way to Santiago de Compostela.

If you want to see the whole story visit our blog "O espazo máxico de Carbi" by clicking the image.

ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA NOVO ALUMNADO

Enviado por admin-contidos o Mar, 24/06/2014 - 08:41

Xa está aberto o prazo para a confirmación da matrícula do alumnado novo.

Ata o 30 de xuño podedes pasar pola secretaría do centro para confirmar as matrículas.

O formulario de matrícula podédelo descargar aquí ou solicitalo na secretaría do centro.

CELEBRACIÓN FIN DE CURSO

Enviado por admin o Lun, 23/06/2014 - 22:44

O último día de cole, celebramos a graduación dos nenos e nenas de 6º, que ademais para o vindeiro curso xa non van a estar connosco, pois como son maiores, xa se van para o instituto.  Foi unha celebración chea de emocións pois eles nos sorprenderon a todos con unos bailes incribles. E tamén porque, por suposto, non faltaron as bágoas como en toda despedida.

graduacion6 13 14 from Carballal on Vimeo.

Tamén ese día celebramos a graducación de 5 anos, pois eles tamén rematan a etapa de  Educación Infantil.  Antes de recibir os seus respectivos diplomas, eles tamén cantaron e bailaron unha bonita canción.

graduacion6infantil 13 14b from 3º ciclo on Vimeo.

Pero en toda boa festa non poden faltar as viandas, Asique celebramos unha merendola con un montón de cousas exquisitas. Había tantas cousas que repetimos dúas voltas, pero aínda así non o demos comido todo.