O NOSO COLEXIO

BIBLIOTECAS

AXUDAS DA CRUZ VERMELLA PARA MATERIAL ESCOLAR

Enviado por admin-contidos o Ven, 04/07/2014 - 11:58

Poñemos en coñecemento da comunidade educativa a iniciativa de apoio ás familias con dificultades para adquirir o material escolar ou libros de texto levada a cabo pola Cruz Vermella.

O prazo de solicitudes remata o 31 de xullo. O centro non xestiona estas axudas polo que as familias que queiran solicitalas poderán contactar con Cruz Vermella en Vigo nas oficinas de R/Ecuador, 16; no teléfono 986423666 ou no correo electrónico vigo@cruzroja.es

LIBROS DE TEXTO CURSO 2014 / 2015

Enviado por admin-contidos o Mar, 24/06/2014 - 10:02
PODEN ATOPAR A LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014/15 NO ARQUIVO ADXUNTO OU PREMENDO AQUÍ.

CARBI MEETS... GALICIA!

Enviado por admin-contidos o Mar, 24/06/2014 - 09:48

"Carbi meets... Galicia" is here!

Carbi lived lots of adventures this year visiting many beautiful locations in Vigo, the most popular islands and lighthouses of Galicia and walking through the Way to Santiago de Compostela.

If you want to see the whole story visit our blog "O espazo máxico de Carbi" by clicking the image.

ABERTO O PRAZO DE MATRÍCULA NOVO ALUMNADO

Enviado por admin-contidos o Mar, 24/06/2014 - 08:41

Xa está aberto o prazo para a confirmación da matrícula do alumnado novo.

Ata o 30 de xuño podedes pasar pola secretaría do centro para confirmar as matrículas.

O formulario de matrícula podédelo descargar aquí ou solicitalo na secretaría do centro.

CELEBRACIÓN FIN DE CURSO

Enviado por admin o Lun, 23/06/2014 - 22:44

O último día de cole, celebramos a graduación dos nenos e nenas de 6º, que ademais para o vindeiro curso xa non van a estar connosco, pois como son maiores, xa se van para o instituto.  Foi unha celebración chea de emocións pois eles nos sorprenderon a todos con unos bailes incribles. E tamén porque, por suposto, non faltaron as bágoas como en toda despedida.

graduacion6 13 14 from Carballal on Vimeo.

Tamén ese día celebramos a graducación de 5 anos, pois eles tamén rematan a etapa de  Educación Infantil.  Antes de recibir os seus respectivos diplomas, eles tamén cantaron e bailaron unha bonita canción.

graduacion6infantil 13 14b from 3º ciclo on Vimeo.

Pero en toda boa festa non poden faltar as viandas, Asique celebramos unha merendola con un montón de cousas exquisitas. Había tantas cousas que repetimos dúas voltas, pero aínda así non o demos comido todo.

O COTO 2014

Enviado por admin o Lun, 23/06/2014 - 21:46

Xa temos aquí a última publicación da Revista Escolar "O Coto", elaborada polos nenos e nenas do CEIP Plurilingüe Carballal-Cabral.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO ÁS ILLAS CÍES

Enviado por admin-contidos o Lun, 23/06/2014 - 14:01

O pasado mércores, 18 de xuño, realizamos a excursión de Fin de Curso, na que participou todo o alumnado e profesorado do centro. Foi unha experiencia marabillosa na que gozamos dun tempo e dunha contorna espectacular. Aquí vos deixamos este vídeo dos mellores momentos que vivimos.

BYE BYE MARÍA!!!

Enviado por admin-contidos o Mér, 04/06/2014 - 23:35

Last friday the 30th of may, we gave a big surprisse to our conversation assistant as it was her last day in the school Carballal.

We gave her some presents, in order she will remember us forever. We danced together, played and  took some photos. Here you can find some of them.

Dear María, Good luck in life! you will always be in our hearts! Thank you for your gentelness.

Mucha suerte!!!