O NOSO COLEXIO

BIBLIOTECAS

ANTÍA, WAMBA E O REGATO PEQUENO

Enviado por admin-contidos o Xov, 20/11/2014 - 11:11

O pasado 12 de novembro, todo o alumnado de Educación Primaria, desplazouse ata o Centro Cívico de Teis, para ver a obra de teatro "Antía, Wamba e o regato pequeno, reprensentado pola compañía "A tropa de trapo".

Todo o alumnado pudo disfrutar de un espectáculo cheo de música e historias para facernos reflexionar  sobre valores e esperanzas para un cambio posible, para un mundo máis xusto.

Antía é unha nena galega que vai merendar ao parque. Wamba é un mozo do Congo que vende de todo no Top Manta para poder sobrevivir. Unha carreira, un tropezo e un bocadillo van unir as súas vidas e van compartir o que nese momento levan enriba : Antía, a súa merenda, e Wamba, as súas historias.

Ao longo do espectáculo, Wamba contaralle a Antía catro historias que falan de África e de Europa, do que nos sobra e do que nos falta, de compartir de verdade, de valorar o importante, de rir, de mirar con esperanza ao futuro… contos que nos fixeron bailar e cantar, pero tamén para sentir e pensar.

O MAGOSTO

Enviado por admin o Xov, 13/11/2014 - 22:55

O Dia de San Martiño no colexio Carballal asamos e comemos castañas na celebración do Magosto. Cando rematamos, elaboramos unhas preciosas alfombras no patio, que decoramos con elementos naturais propios  da estación de outono.  Para rematar cada grupo cantou e bailou unha canción para o resto dos compañeiros, pero xa ao final acabamos bailando todos xuntos.

SAÍDA AO MUSEO LISTE

Enviado por admin-contidos o Xov, 13/11/2014 - 14:22

O pasado mércores 5 de novembro, o alumnado de Infantil foi de visita ao Museo Liste. Alí, puidemos gozar dunha actividade sobre O samaín e a súa orixe. Se queredes saber máis desta actividade premede na imaxe.

SAMAÍN E HALLOWEEN.

Enviado por admin-contidos o Mar, 11/11/2014 - 17:36

A finais do mes pasado celebramos o fin do verán celta (Samaín).

Este ano a auxiliar de conversa do colexio é estadounidense e axudounos a ambientar a nosa festa con algúns xogos típicos desta celebración.

VISITA AO PORTO PESQUEIRO

Enviado por admin-contidos o Lun, 20/10/2014 - 22:17

O pasado 7 de Outubro os alumn@s de 2º e  3º Ciclo visitaron o Porto Pesqueiro de Vigo convidados pola Cooperativa de Armadores con motivo do seu 50º Aniversario.

Nesta visita puideron percorrer as instalacións e visitar a exposición "El Arte de la Pesca" onde coñeceron as distintas artes de pesca, os diferentes tipos de barcos,etc...

Remataron a visita participando nos talleres relacionados coa actividade pesqueira.

Na seguinte presentación podedes ver toda a visita.

MOLLAMONOS

Enviado por admin o Xov, 16/10/2014 - 17:39

A primeira actividade, está relaccionada coa temática do Proxecto Documental Integrado que Carbi nos propón para este curso e que este curso recibe o título de: "este ano mollamonos".

Podemos ver todas as fotos dende o blog de 3º  ciclo, pinchando nas fotos:

APERTURA DA BIBLIOTECA

Enviado por admin o Xov, 02/10/2014 - 10:28

O mércores día 1 de outubro abriuse biblioteca de Carbi. A partir de agora podemos ir todos os días a disfrutar dela, ben nos recreos ou polas tardes.

Para abrir a biblioteca, Carbi invitounos a tod@s a visitala e tamén a decorar o colexio, e para iso mandounos unha carta de invitación a cada clase, onde tamén nos contou, cal vai a ser o proxecto que vamos a traballar este curso.

" NOVO CURSO ESCOLAR"

Enviado por admin-contidos o Mér, 01/10/2014 - 23:12

AXUDAS DA CRUZ VERMELLA PARA MATERIAL ESCOLAR

Enviado por admin-contidos o Ven, 04/07/2014 - 11:58

Poñemos en coñecemento da comunidade educativa a iniciativa de apoio ás familias con dificultades para adquirir o material escolar ou libros de texto levada a cabo pola Cruz Vermella.

O prazo de solicitudes remata o 31 de xullo. O centro non xestiona estas axudas polo que as familias que queiran solicitalas poderán contactar con Cruz Vermella en Vigo nas oficinas de R/Ecuador, 16; no teléfono 986423666 ou no correo electrónico vigo@cruzroja.es