LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS 2023-2024

Estimadas familias:

Xa están publicadas as listaxes definitivas do fondo de libros e axudas de libros e material escolar.

Tal e como indica a orde de 10 de maio de 2023 (DOG do 19 de maio) que regula estas axudas as listaxes publicaranse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do recinto escolar.

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao su expediente, a través da aplicación fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre.

Entrega de vales de libros de 1 e 2º de primaria e vales material de 1º a 6º Educación Primaria: A partir do 1 de setembro

Horario de recollida de 9:00 a 14:00 horas.

Os libros do fondo de libros de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria entregaranse na aula ao alumnado cando comece o curso.