Educación física

Muiñeiras con Luis Prego

Agradecemos a visita de Luis Prego! Grazas polas dúas sesións maxistrais!

Non sabemos quen disfrutou máis se o alumnado ou os propios mestres...

XXXI CROSS ESCOLAR PÁRROCO DON CAMILO

A A.N.P.A. do C.E.I.P. Plurilingüe Párroco Don Camilo, coa colaboración do C.E.I.P. Párroco Don Camilo, Concello de Vigo e Agrupación Xóvenes Atletas, organiza o XXXI Cross Escolar Párroco Don Camilo, que se celebrará o día 12 de marzo de 2023 a partir das 10:30 horas no propio centro escolar e transcorrerá polas rúas de San Andrés de Comesaña.

As inscricións, son de balde, deberán facerse na páxina www. anpaparrocodoncamilo.org poñendo o nome e apelidos, a data de nacemento e o colexio ou club. A inscrición de tódalas categorías pecharase sen excepción ás 00:00 horas do día 09 de marzo de 2023.

Os dorsais serán entregados no Decatlhon do centro comercial Meixueiro o Sábado 11 de Marzo en horario de 11:00 a 21:00.Se alguén non poderse recollelos debe poñerse en contacto coa organización por correo en: cross@anpaparrocodoncamilo.org ou no tel. 600404978

Tedes toda a información no arquivo adxunto.

Xogade (xornada de Atletismo)

Xornada de Atletismo pertencente ao programa Xogade da Xunta de Galicia.

Alumado participante: 3º A e 3ºB de educacuón primaia; sesión impartida por Beade Atletismo.

SAMAÍN

O alumnado de infantil e primaria participaron en diferentes xogos coa temática de Samaín.

CARREIRA TERRORÍFICA DE ORIENTACIÓN

XOGOS DE BRUXERÍA E PRECISIÓN