CABAZAS DE SAMAÍN

UNHA VEZ MÁIS GRAZAS POLA VOSA IMPLICACIÓN,

GRAZAS POR FACER COLEXIO!

MENUDO EQUIPO DE ARTISTAS!!!

LETRAS GALEGAS 2022

A semana pasada gozamos das Letras Galegas na nosa escola. Podedes premar no seguinte adxunto para ver os nosos traballos.

CAMPAÑA DOAZÓN DE SANGUE

O alumnado de 6º de primaria, quere dar ás gracias a todas as persoas que se achegaron a doar ata o noso centro.

Toda unha experiencia que serviunos para saber e comprender a importancia deste xesto. Nun futuro, tamén nos converteremos en doantes

CAMPAÑA DE DOAZÓN DE SANGUE

As alumnas e alumnos de 6º de Primaria,  están colaborando co "Proxecto Salvavidas" e ADOS na realización dunha campaña de doazón de Sangue.

Tras moita preparación e traballo destes nenos e nenas, queren convidar a toda a comunidade educativa e persoas interesadas maiores de idade, a participar neste proxecto solidario e tan necesario.

O vindeiro Luns día 25 de Abril de 09:30 a 14:00 e 15:30 a 19:00, estará unha unidade móbil no colexio.

"Doa sangue no Carrasqueira"

Foro de novidades e actividades

O noso INSTAGRAM é

ceip_carrasqueira_vigo