concursos

Blog en lingua galega

Concurso de Blogs en Lingua Galega

Image

Os centros de Educación Infantil e Primaria Concepción Arenal, Eusebio da Guarda e Ramón de la Sagra foron os gañadores da primeira edición de Blogues en Lingua Galega  convocada polo Concello da Coruña e dirixida a escolares coruñeses de Primaria e centros de Educación Especial, coa finalidade de fomentar a creatividade nas redes sociais, potenciar a comprensión e a expresión oral e escrita en lingua galegacreando e desenvolvendo un blog de temática libre dentro da aula escolar.

• O primeiro premio foi para o blog As pequenas periodistas, creado por un grupo de cinco alumnas e alumnos de 4º de Primaria doCEIP Concepción Arenal.
  • O segundo premio, foi para o blog De todo un pouco, elaborado por un grupo de tres alumnas de 6º de Educación Primaria do CEIP Eusebio da Guarda.
  • O terceiro premio obtívoo o blog Bolboreteando, elaborado por escolares e profesores de 4º de Primaria do CEIP Ramón de la Sagra.

Máis información en

Manos Unidas 2014

"Premio de Relatos para niños y jóvenes Manos Unidas 2014"

Tras as reunións dos xurados dos Premios Mans Unidas,  resultou elixida gañadora  a nivel nacional da 4ª edición da modalidade de Relatos para nenos e xoves  baixo o lema “Un mundo nuevo, proyecto común” a nosa alumna de 6º, Mª Elena Regueiro García co seu relato:

Lejos, pero cada vez más cerca

O xurado valorou o traballo de investigación levado a cabo por Elena para situar a historia, ademais da coidada redacción, o contido e a estrutura do relato.

O obxectivo que guía a Mans Unidas a convocar estes premios de relatos é o de contribuír á sensibilización  acerca da realidade na que viven millóns de persoas nuns países que, aínda que afastados, non deberían sernos indiferentes.

A entrega dos premios terá lugar o 25 de xuño, ás 19:00 h, no Salón de Actos do Edificio Beatriz de Madrid.

A nosa máis sincera noraboa para Elena e animámola a seguir por esa senda literaria na que cremos ten futuro.

Máis información en:  http://www.manosunidas.org/noticia/premiosmanosunidas

Picasso coruñés

I edición do Concurso de Debuxo Picasso Coruñés

David Carballo Rodríguez, alumno de 6º do noso Centro, obtivo o Premio José Luis Bugallal Marchesi, á mellor ilustración no Concurso de Debuxo Picasso Coruñés, convocado pola Fundación Emalcsa e coa colaboración do Concello de A Coruña e da Asociáción Pablo Ruiz Picasso de A Coruña. O obxectivo do certame era que os escolares de Galicia recreasen os periódicos que Picasso adolescente fixo durante a súa estadía na cidade. Noraboa aos premiados.

A noticia nos medios de comunicación

Concurso literario Enfermedades Raras

O pasado día 28 de febreiro tivemos o honor de asistir á sede da Fundación Barrié para que unha das nosas alumnas de 6º recibira o primeiro premio deste concurso literario, na modalidade de prosa.

Premio ao mellor Relato en Prosa:

"Descubriendo las enfermedades raras"

Mª Elena Regueiro García,CEIP Concepción Arenal, 6º EP