complementarias

Día do Medio Ambiente

Memoría fotográfica das actividades desenvolvidas na Casa da Auga polos alumnos de 4º, por mor da celebración do Día do Medio Ambiente.

Manos Unidas 2014

"Premio de Relatos para niños y jóvenes Manos Unidas 2014"

Tras as reunións dos xurados dos Premios Mans Unidas,  resultou elixida gañadora  a nivel nacional da 4ª edición da modalidade de Relatos para nenos e xoves  baixo o lema “Un mundo nuevo, proyecto común” a nosa alumna de 6º, Mª Elena Regueiro García co seu relato:

Lejos, pero cada vez más cerca

O xurado valorou o traballo de investigación levado a cabo por Elena para situar a historia, ademais da coidada redacción, o contido e a estrutura do relato.

O obxectivo que guía a Mans Unidas a convocar estes premios de relatos é o de contribuír á sensibilización  acerca da realidade na que viven millóns de persoas nuns países que, aínda que afastados, non deberían sernos indiferentes.

A entrega dos premios terá lugar o 25 de xuño, ás 19:00 h, no Salón de Actos do Edificio Beatriz de Madrid.

A nosa máis sincera noraboa para Elena e animámola a seguir por esa senda literaria na que cremos ten futuro.

Máis información en:  http://www.manosunidas.org/noticia/premiosmanosunidas