Campamentos de verán 2014

Xa están en marcha os Campamentos de verán deste ano. Si queredes coñecer as bases deste "Acción de Verán 2014", premede nas seguintes letras:

accionemptydeemptyveranempty

Voluntariado de lectura-A

O noso colexio foi, xunto cos CEIPs Nicolás del Río de Cedeira, José María Lage de Ortigueira e A Fraga de As Pontes, un dos catro centros seleccionados pola Consellería de Educación para o programa "Voluntariado de Lectura-A"

O alumnado voluntario, entre outras actividades, está organizando e catalogando libros, escribindo noticias e programando actividades de lectura compartida.

Máis información:

ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2014 - 2015

matricula

NAVEGA CON RUMBO

O Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia, en colaboración coa Xunta de Galicia, presentou no CEIP Couceiro Freijomil o Plan Navega con Rumbo polo Ciberespazo, unha iniciativa encamiñada a que os escolares naveguen con seguridade pola Rede, evitando o ciberacoso e outros riscos de Internet. A intención é que se mentalicen da necesidade de facer un uso responsable das novas tecnoloxías para poder espremerlles toda a substancia posible e adquirir boas experiencias e novos coñecementos.

CELEBRANDO O DÍA DA PAZ.

O DÍA 30 DE XANEIRO CELEBRAMOS, COMO TODOS OS ANOS NO COLEXIO,DÍA ESCOLAR POLA PAZ E A NON VIOLENCIA CON VARIOS ACTOS PROGRAMADOS.

ESTE ANO CONTAMOS COA COMPAÑÍA LEDA TEATRO QUE REPRESENTOU NO NOSO CENTRO A OBRA "A SÚA VIDA".

CELEBRACIÓN