LIBROS CURSO 2014 - 2015

listaemptydeemptylibros

O ALUMNADO QUE O PRÓXIMO CURSO VAIA PARA 5º DE PRIMARIA   NON COMPRARÁ LIBROS, POIS FOMOS SELECCIONADOS PARA O PROXECTO E-DIXGAL DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN.  VER NOTICIA

NOVO ALUMNADO 3 ANOS

PERÍODO DE ADAPTACIÓN DO NOVO ALUMNADO DE 3 ANOS
Calendario de actividades no mes de Xuño:

- Día 3 de xuño ás 17 horas: Reunión de pais e nais co equipo docente de Educación Infantil e representantes do equipo directivo do centro. Será unha reunión de carácter informativo (só para adultos) onde tentaremos clarexar tódalas dúbidas que teñades sobre a etapa que comezan os vosos fillos e fillas.

- Día 4 de xuño ás 10.30 horas: Convidamos aos vosos fillos e fillas a un primeiro encontro coa súa futura escola. Amosarémoslles as dependencias do colexio e presentarémoslles aos compañeiros, cos que poderán xogar no patio.

- Días 5 e 6 de xuño: Podedes traer os nenos e nenas ao patio da escola de educación infantil durante a hora do recreo, de 11.15 a 11:40 horas, para que na vosa compaña descubran esta nova experiencia.

Moitas grazas!!!

LETRAS GALEGAS 2014

O pasado venres celebramos no cole o Día das Letras Galegas, adicado este ano a Xosé María Díaz Castro.
Aproveitamos a conmemoración para presentar os libros viaxeiros elaborados conxuntamente durante o 1º trimestre e tamén tivo lugar a final do VI certame de poesía Couceiro Freijomil. Noraboa a todos!!!
E para rematar a xornada gozamos da música de Los Fenómenos!!! Moitas grazas a todos por animar a festa!!

MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓN QUE HAI QUE PRESENTAR DO 20 AO 30 DE XUÑO EN SECRETARÍA PARA  FACER A MATRÍCULA DO NOVO ALUMNADO:

Anexo IIl .

Este anexo irá acompañado de:

.  3 FOTOS.

..  FOTOCOPIA  DA TARXETA SANITARIA.

FOTOCOPIA DO LIBRO DE VACINAS.

MAIOS 2014

Onte celebramos Os Maios e, un ano mais, o noso colexio encheuse de cores e moito traballo.

Queremos agradecer a grandiosa colaboración das familias neste evento,

DISFRUTADE DO FERMOSO QUE QUEDOU TODO!!!...

Antonio Manuel Fraga no Couceiro

HOXE RECIBIMOS NO NOSO COLE A ANTONIO MANUEL FRAGA, PREMIO MERLíN DE LITERATURA INFANTIL 2013.

Veu ao CLUB DE LECTURA do alumnado de cuarto e quinto de primaria na compaña da súa obra "XILDAS".

Xa o pasado 2 de abril, coincidindo co DÍA DO LIBRO INFANTIL, viñera co seu libro "O CASTAÑEIRO DE ABRIL", libro de narrativa traballado polo alumnado de sexto de primaria no CLUB DE LECTURA. Foi unha visita chea de emocións e vellos recordos.

VISITA O BLOG DA BIBLIOTECA

LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO

alumnado

admitido

LISTAXE DEFINITIVA

Voluntariado de lectura-A

O noso colexio foi, xunto cos CEIPs Nicolás del Río de Cedeira, José María Lage de Ortigueira e A Fraga de As Pontes, un dos catro centros seleccionados pola Consellería de Educación para o programa "Voluntariado de Lectura-A"

O alumnado voluntario, entre outras actividades, está organizando e catalogando libros, escribindo noticias e programando actividades de lectura compartida.

Máis información: