DÍA DO LIBRO

Aquí podedes ver algunhas das actividades realizadas no Couceiro para conmemorar esta data.

Na biblioteca do centro tivo lugar a presentación do libro AUGUSTA E OS SEUS MEDOS a cargo do CONTACONTOS IAGO.

PAT, o noso auxiliar de conversa, explicounos en inglés a lenda de Saint George e realizamos varias actividades relacionadas con esta data.

EUMEOLIMPIADAS 2015

Durante catro días o pavillón de A Casqueira foi o lugar de encontro dos diferentes colexios de Pontedeume para realizar as coñecidas EUMEOLIMPIADAS. O alumnado de 3º,4º,5º e 6º de primaria participou en actividades deportivas individuais e colectivas. Son unhas xornadas importantes xa que, a través do deporte, foméntase a relación con nenos e nenas doutros centros.

Aquí podedes ver fotos dos distintos cursos...

>eumeolimpiadas

DÍA DO TEATRO

Este venres 27 de marzo o noso centro conmemorou o

DÍA INTERNACIONAL DO TEATRO.

O alumnado de 4ºB e 5ºA representou unhas adaptacións das obras teatrais "Todo é un conto" e "O merlo branco".

DÍA DA PAZ

Como nos cursos anteriores, celebramos nestas datas o Día da Paz. Este ano adicámosllo a Malala Yousafzai, Premio Nóbel da Paz pola súa defensa do dereito das nenas á educación. Foron numerosas as actividades en todas as aulas. Una delas foi este baile colectivo. O mal tempo non quixo permitir un detalle que faría a actuación aínda máis espectacular:

A participación das familas acompañándonos na danza!  RisaRisaRisa

MUSICREQUES

MUSICREQUES PRESENTOU O SEU NOVO ESPECTÁCULO "IVÁN E O LOBO GRIS"  AO ALUMNADO DO CEIP COUCEIRO FREIJOMIL

COMO DESFRUTAMOS CON IVÁN E AS SÚAS PERIPECIAS POLO BOSQUE ENCANTADO BUSCANDO QUEN ROUBABA AS MAZÁS DO REI OTÓN AO TEMPO QUE ESCOITABAMOS A MÚSICA INTERPRETADA EN DIRECTO DE A. DVORAK. GRAZAS POR ACERCARNOS DE XEITO TAN DELICIOSO A MÚSICA CLÁSICA...QUE BONITO ESPECTÁCULO!. PARABÉNS!!!

PREVENCIÓN DE INCENDIOS

Visitáronnos membros do Distrito Forestal de Ferrol para falarnos da prevención de incendios forestais. Subimos á motobomba que utilizan e vimos demostracións de cómo se apaga un lume... Que interesante!

Máis información aquí, aquí, aquí e aquí

CAMPAMENTO INGLÉS

ALUMNADO DE 6º CURSO PARTICIPA NUN CAMPAMENTO DE INMERSIÓN EN LÍNGUA INGLESA EN BEIRE (NAVARRA) DO 9 A0 15 DE NOVEMBRO.

O proxecto do noso centro foi seleccionado e permitirá  que o alumnado utilice o inglés en contextos comunicativos máis amplos ca os que permite o entorno escolar.

PODEDES SEGUIR AS SÚAS ACTIVIDADES DIARIAS CLICANDO AQUÍ:

LUNS,  MARTES,  MÉRCORES,  XOVES,  VENRES