MAIOS 2015

Un ano máis celebramos a Festa dos Maios.

A elaboración de catro maios forma parte dun proxecto que sempre resulta ameno nun entorno invadido de cores e olores.  Divertímonos mentres identificamos e clasificamos flores e plantas, potenciamos actitudes de axuda e colaboración, facemos poesías e cantamos, ao tempo que valoramos e potenciamos unha tradición arraigada en Pontedeume.

GRAZAS FAMILIAS POLA VOSA COLABORACIÓN !!! Risa Risa Risa

DÍA DO LIBRO

Aquí podedes ver algunhas das actividades realizadas no Couceiro para conmemorar esta data.

Na biblioteca do centro tivo lugar a presentación do libro AUGUSTA E OS SEUS MEDOS a cargo do CONTACONTOS IAGO.

PAT, o noso auxiliar de conversa, explicounos en inglés a lenda de Saint George e realizamos varias actividades relacionadas con esta data.

EUMEOLIMPIADAS 2015

Durante catro días o pavillón de A Casqueira foi o lugar de encontro dos diferentes colexios de Pontedeume para realizar as coñecidas EUMEOLIMPIADAS. O alumnado de 3º,4º,5º e 6º de primaria participou en actividades deportivas individuais e colectivas. Son unhas xornadas importantes xa que, a través do deporte, foméntase a relación con nenos e nenas doutros centros.

Aquí podedes ver fotos dos distintos cursos...

>eumeolimpiadas

DÍA DO TEATRO

Este venres 27 de marzo o noso centro conmemorou o

DÍA INTERNACIONAL DO TEATRO.

O alumnado de 4ºB e 5ºA representou unhas adaptacións das obras teatrais "Todo é un conto" e "O merlo branco".

DÍA DA PAZ

Como nos cursos anteriores, celebramos nestas datas o Día da Paz. Este ano adicámosllo a Malala Yousafzai, Premio Nóbel da Paz pola súa defensa do dereito das nenas á educación. Foron numerosas as actividades en todas as aulas. Una delas foi este baile colectivo. O mal tempo non quixo permitir un detalle que faría a actuación aínda máis espectacular:

A participación das familas acompañándonos na danza!  RisaRisaRisa

MUSICREQUES

MUSICREQUES PRESENTOU O SEU NOVO ESPECTÁCULO "IVÁN E O LOBO GRIS"  AO ALUMNADO DO CEIP COUCEIRO FREIJOMIL

COMO DESFRUTAMOS CON IVÁN E AS SÚAS PERIPECIAS POLO BOSQUE ENCANTADO BUSCANDO QUEN ROUBABA AS MAZÁS DO REI OTÓN AO TEMPO QUE ESCOITABAMOS A MÚSICA INTERPRETADA EN DIRECTO DE A. DVORAK. GRAZAS POR ACERCARNOS DE XEITO TAN DELICIOSO A MÚSICA CLÁSICA...QUE BONITO ESPECTÁCULO!. PARABÉNS!!!

PREVENCIÓN DE INCENDIOS

Visitáronnos membros do Distrito Forestal de Ferrol para falarnos da prevención de incendios forestais. Subimos á motobomba que utilizan e vimos demostracións de cómo se apaga un lume... Que interesante!

Máis información aquí, aquí, aquí e aquí

CAMPAMENTO INGLÉS

ALUMNADO DE 6º CURSO PARTICIPA NUN CAMPAMENTO DE INMERSIÓN EN LÍNGUA INGLESA EN BEIRE (NAVARRA) DO 9 A0 15 DE NOVEMBRO.

O proxecto do noso centro foi seleccionado e permitirá  que o alumnado utilice o inglés en contextos comunicativos máis amplos ca os que permite o entorno escolar.

PODEDES SEGUIR AS SÚAS ACTIVIDADES DIARIAS CLICANDO AQUÍ:

LUNS,  MARTES,  MÉRCORES,  XOVES,  VENRES