REBORRADIO

historico biblioteca

O NADAL /CHRISTMAS

O NADAL

O próximo mércores, 21 de decembro, a clase de 4 e 5 anos cantará a panxoliña “We wish you a Merry Christmas” no festival de Nadal.

O curso de 6º cantará a canción “Thank God It´s Christmas”, que prepararon coa axuda da profesora de música.

Por suposto todos estades invitados!

CHRISTMAS

Next Wednesday, 21stDecember, the 4-5 year old class will sing the carol “We Wish You a Merry Christmas” for the Christmas festival.

The 6th year class will sing the song “Thank God It´s Christmas”, that they

prepared with the help of the music teacher.

Of Course, all of you are invited!

Halloween COSTUMES EXHIBITION

Sorry, flash is not available.

SAMAÍN 2011

Coma xa ven sendo tradición durante a semana do 21 ao 25 de novembro celebramos o Samaín no colexio.

Desenvolvéronse diferentes actividades relacionadas coa festa do Samaín:

-Mostra de libros de medo, en colaboración coa Biblioteca Municipal.

-VII Exposición de cabazas, polos corredores do centro , en colaboración coas familias e que un ano máis resultou moi exitosa e na que a participación dos pais/nais foi maioritaria. Tedes as fotos en galerias.

-Exposición de contos “Un bosque de medo”. Relatos de medo escritos e ilustrados polo alumnado.

-Acto de clausura na biblioteca do centro:

.Proxección dun conto, “Fiz, o coleccionista de Medos”.

.Canción en inglés “It´s Halloween”. 5º curso.

.Canción de "O Samaín". 3º curso.

. Lectura dunha escolma dos relatos de medo . Alumnado de 2º.

. Entrega de diplomas aos participantes na Exposición de Cabazas.

GRAZAS A TODOS E TODAS POLA VOSA PARTICIPACIÓN !!

revista 2011

Correlingua 2010 en Salceda de Caselas

Xunto cos centros educativvos do Baixo Miño e do Condado, o martes 3 de maio celebramos en Salceda de Caselas o Correlingua 2010.

COMPARTIMOS POESÍA

Con motivo do Día Mundial da Poesía, os nenos e nenas de 3º e 4º de Primaria visitaron as aulas de 1º e Infantil de 5 anos para ler poemas mentres os máis pequechos os interpretaban con debuxos.

Neste vídeo podedes comprobar con que atención os máis cativos escoitan aos "un pouquichiño maiores" e estes, que formais estaban no seu papel.

Foi unha experiencia ben fermosa e positiva para todos.

Sorry, flash is not available.

Febreiro

Que nin unha pinga pingue.

Lavadoiro de Mallón. Ribadelouro

Foto: Aurelia, 4º E.P.

Xaneiro

Muíño Darriba no río Deique. Paredes ( Rebordáns)

Fotografía de: Adrián 4º ,  Primaria

A auga: parte de nós

Este ano o proxecto proposto por Voz Natura foi,  a auga,  e co lema " A auga: parte de nós" elaboramos o calendario para o ano 2011.

O alumnado fixo fotografías do entorno escolar e tamén elaborou eslogans con este tema. O resultado foi  que cada mes do ano tiña unha foto cun eslogan.

Foron moitas as fotografías que se recolleron,  e con todas elas faremos unha exposición  que seguro axudará a coñecer mellor o medio onde vivimos.

Río Cotarel. Ribadelouro

Fotografia de: Ángel, 2º Primaria