REBORRADIO

historico biblioteca

Campaña solidaria de recollida de material escolar

O alumnado de 5º de EP, organizou unha campaña de recollida de material escolar para escolares de Senegal. O alumnado informa  por todas as clases sobre os motivos desta campaña, dos pobos aos que entregarán o material, e do lugar onde deberán depositar o material que aporten.

O Himno Galego cumpre 108 años

O Himno Galego cumpre 108 años. O estreo foi o 20 de decembro de 1907 nun acto no Teatro Tacón en A Habana para recadar fondos para un mausoleo do músico Pascual Veiga en Mondoñedo.

Foi na capital de Cuba porque A Habana era unha das capitais culturais do mundo. A emigración galega tiña morriña. Os emigrantes querían ser galegos e modernos.

Fonte: http://www.lavozdegalicia.es

Campaña recollida de material escolar para Senegal

Alumnado presenta a campaña

Cambio Climático. O que di a ciencia

This is a video about the problems of climate change.

Morre o escritor Xosé Neira Vilas

O escritor galego Xosé Neira Vilas, autor de Memorias dun neno labrego, morreu aos 87 anos na súa casa de Gres ( Vila de Cruces, Pontevedra).

Campo a través 2015-2016

O día 21 de novembro organizouse na Macoca(Tui) unha proba de campo a través, como xa ven sendo habitual nos últimos anos.

O noso colexio participou nas seguintes categorías:

Benxamín feminino: Leila

Benxamín masculino: David,Denys,Hugo,Jairo,Miguel,Erik e Jose Manuel

Alevín masculino: Martín

Infantil masculino: Marcos

Contamos tamén con Hugo, que foi un gran compañeiro e animador.

Todos volvimos coa nosa medalla.

Encontrámonos con antiguos compañeiros.

Halloween posters

Sorry, flash is not available.

Manuel María será homenaxeado no Día das Letras Galegas en 2016

O poeta Manuel María será o homenaxeado no Día das Letras Galegas en 2016. Naceu en Outeiro de Rei (Lugo) en 1929 e finou en A Coruña en 2004. Destaca tanto por unha extensa obra poética como polo seu profundo compromiso político co nacionalismo galego e a recuperación da cultura galega na clandestinidade, durante o franquismo.

Fonte: Faro de Vigo (04 de xullo de 2015).