REBORRADIO

conmemoracións

SEMANA CULTURAL DAS LETRAS GALEGAS: MÚSICA

Ola, familias

E continuando coa nosa semana culturas das Letras Galegas, unha mostra da música que se fai aquí en Rebordáns. Non perdades detalle. Pinchade na foto para ver o vídeo.

CONTINUARÁ...

SEMANA CULTURAL DAS LETRAS GALEGAS: DANZA

A semana cultural das Letras Galegas quedaría incompleta sen os nosos bailes tradicionais. A profe Nerea e o profe Manel, que son moi atrevidos, decidiron montar esta coreografía con todo o alumando do colexio. O resultado...maravilloso! Pinchade no vídeo para disfrutar deste momentazo!

SEMANA CULTURAL LETRAS GALEGAS: POESÍA

Ola, familias.

Durante esta xornada enmarcada dentro da Semana cultural das Letras galegas, a protagonista foi a poesía e os vosos fillos e fillas, claro. Tamén coñecemos algo da vida do homenaxeado deste ano: Francisco Fernández del Riego. Non perdades detalle. Pinchade no vídeo:

DIA INTERNACIONAL DA PAZ E A NON VIOLENCIA

Ola a todos e todas!

Tepo e Tepa levan toda a semana moi interesados en saber por que hoxe se celebra o Día da Paz. As súas pesquisas deron froito e compartiron dita información no corredor do colexio para que tod@s estivésemos ao corrente.

Os pequechos e pequechas de infantil puxeron todo o entusiasmo para facer este fantástico mural da paz.

Hoxe homenaxeamos a personaxes como Malala Yusafzai, Ann Muzunchuck, Kailash Sathyarthi, Martin Luther King, Nelson Mandela ou Rigoberta Menchú. Que non sabedes quen son? Pinchade na foto.

O alumnado de Primaria de Rebordáns cóntavolo a través dos vídeos.

REBORDÁNS, CÁMARAS E...ACCIÓN!

EU GOSTO DO MAGOSTO!

O pasado día 11 de novembro, pasamos un Día do San Martiño moi entrañable coa celebración do MAGOSTO.

Tivemos música, da man das nosas pandereteiras do cole. Tamén gozamos dunhas riquisímas castañas asadas, grazas á colaboración da AMPA. E por último unhas xornada de xogos populares, organizados con moita ilusión pola profe Coral e o equipo de extraescolares, nos que misturados por cursos gozamos ata o último minuto.

Pinchade na imaxe para ver a galería de fotos.

Día do Libro

Letras Galegas 2020

Este ano a Real Academia Galega decidiu dedicar este día, tan sinalado para todos os galegos e galegas , á figura de Ricardo Carvalho Calero.

Ricardo Carvalho Calero naceu en Ferrol en 1910 e faleceu en 1990 en Santiago de Compostela. Sobresaíu como historiador da literatura, crítico literario, filólogo e escritor, e dedicou a súa vida a dignificar o idioma e a cultura galegas.

Como este ano non podemos celebrar no colexio a "Semana das Letras",  os propoñemos, xunto co Equipo de Dinamización, estes enlaces onde podedes realizar múltiples actividades para coñecer mellor a figura de Ricardo Carvalho Calero.

E para rematar este divertido xogo , para poder entrar na casa terás que atopar a chave.

24 outubro, Día da Biblioteca, Tepo regresa !

As bibliotecas escolares galegas teñen o seu propio lema para este curso , BIBLIOTECA ESCOLAR, VIVEIRO DE CIDADANÍA.

Con motivo da celebración do  Día da Biblioteca , Tepo decidiu regresar a nosa biblioteca , despois de estar un tempo "desaparecido".

Tepo de novo na biblioteca.

Día Internacional da Muller, 8 de marzo

O Día Internacional da Muller, conmemorado cada 8 de marzo, é recoñecido pola ONU como unha xornada para reivindicar a igualdade ,facer balance sobre a situación das mulleres na sociedade e  loitar pola superación dos atrancos. Comezou a ser celebrado pola ONU en 1975.

Entre as actividades para conmemorar este día, o alumnado de 6º de primaria consultou os fondos documentais da biblioteca , para coñecer a vida de galegas ilustres.