Educación Infantil, Educación Primaria, Lengua Castellana, Lingua Galega, Matemáticas, Coñecemento do Medio, English, Relixión, Tecnoloxías da Información e Comunicación, Educación Artística - Música e Plástica, Etapas, Educación Física

Lingua Castelá

Vínculo  Descrición

EDUCACIÓN ARTÍSTICA

RECURSOS COMÚNS
  1. O cadro do Guernica en 3D

English as a Second Language - ESL

EP1 EP2 EP3 EP4 EP5 EP6

English for Little Children - Level 1

Web onde os nenos/as poden traballar as partes do corpo, elementos da escola, etc

English for Little Children - Level 2

Anglés 365 - Nivel 1 e 2

Actividades variadas para a aprendizaxe da hora, do colexio, das partes dunha cidade, etc.

Anglés 365

Actividades variadas para a aprendizaxe dos números, as actividades diárias, a escola, os animais, etc.

Anglés 365

Actividades variadas para a aprendizaxe do corpo, os lugares, a comida, o tempo, etc.

British Council

Páxina web onde poderedes atopar unha gran variedade de materiais para traballar a lingua estranxeira.

Anglés 365

Actividades variadas para a aprendizaxe dos elementos da escola, os lugares, os traballos, etc.

As árbores que falan (Proxecto Ferrol - 1º Ciclo)

Os nenos e nenas do primeiro ciclo de Educación Primaria, para levar a cabo o Proxecto 'Coñece Ferrol" están estudando as árbores do Campus Universitario de Ferrol durante as distintas estacións do ano. Neste primeiro trimestre o alumnado fixo unhas saídas para recoller información das diferentes árbores no outono. Tamén realizaron diferentes actividades plasmando en fotografías estes coñécementos adquiridos.

O xoves día 28 de Febreiro de 2013, realizamos, xunto cos nenos e nenas de Educación Infantil, unha posta en común do que levamos realizado ata agora do proxecto. Os pequerrechos contáronnos as diferentes receitas típicas de Ferrol mentras que nós intentamos achegalos ao mundo da natureza a través dun pequeno conto escenificado, acompañado dunhas bonitas imaxes das árbores traballadas que fotografiaron eles durante os días de investigación.

Adxuntámosvos a continuación o guión da obra que representaron os rapaces, xunto coa presentación en PowerPoint das imaxes:

Lingua Galega

Vínculo Descrición

Recursos TIC para o profesorado e alumnado

TotemGuard

Para todos os nivesis, información sobre distintas aplicacións, etc.

Vínculo  Descrición

That Quiz

Xerador de exercicios matemáticos (números enteiros, fraccións xeometría e distintos conceptos)

That Quiz

El huevo de chocolate

Trucos matemáticos divertidos e que estimulan o enxeño.

Relixión

Relixión Católica
  Descrición:

A Biblia, o Antigo Testamento e o Novo Testamento (xogos, sopas de letras. puzzles, etc).