PROXECTO BROTES VERDES

“Brotes Verdes” é o nome do proxecto que foi seleccionado polo Ministerio de Educación e Formación Profesional nunha convocatoria que tiña por obxectivo agrupar centros educativos para levar á práctica proxectos comúns. Trátase dunha proposta para mellorar os espazos de lecer, o horto escolar e poder fomentar a educación inclusiva, a innovación e a creatividade. É un proxecto que levaremos a cabo con outros coles situados en Badajoz, Zaragoza, Madrid, Murcia e León. Permitiranos compartir experiencias, coñecer outras realidades e aprender delas. No colexio abordaremos cambios nos patios e na horta, así como noutros ámbitos, buscando a complicidade de toda a comunidade educativa, especialmente do alumnado e profesorado. Pronto haberá novidades.