NOVAS TIC

O PROXECTO DIXITAL NO CENTRO

O PROXECTO E-DIXGAL NO CEIP ISAAC PERAL

COMEZAMOS UN NOVO CURSO CO PROXECTO E-DIXGAL

No curso 2014 - 2015 iniciamos, de forma experimental, o proxecto E-Dixgal no noso centro. Agora comezamos un novo curso e, con él, a incorporación dos novos grupos de alumnos de 5º de Primaria ao proxecto. Grazas á iniciativa, nas aulas de 5º e 6º de Educación Primaria lévase a cabo unha completa educación dixital.

Máis información premendo no icono

NAVEGA CON RUMBO

NAVEGA CON RUMBO

A Internet é divertida e útil.

Estás seguro de que sabes navegar? .

O Plan Navega con Rumbo

polo Ciberespazo

traballou co alumnado

de 5º curso.

Dentro do noso proxecto DIXGAL e como complento a súa formación, o alumnado de 5º de Primaria recibe información do uso correcto das novas tecnoloxías

Polo  uso

responsable

das tecnoloxías!

PROXECTO EXPERIMENTAL E-DIXGAL

O NOSO CENTRO FOI SELECCIONADO PARA A INCORPORACIÓN AO PROXECTO EXPERIMENTAL DE UTILIZACIÓN DE LIBROS DIXITAIS E-DIXGAL

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publicou o 22/04/2014 unha Resolución pola que se convocaba a selección de centros para participar no proxecto experimental "Educación dixital" durante o curso 14-15.

Esta convocatoria vai dirixida aos centros Abalar e, os colexios seleccionados disporán de libros e outros materiais dixitais cos que poidan desenvolver o currículo de 5º de Primaria no curso 14-15, ampliándose a outros cursos nos anos seguintes. A selección dos centros para participar neste proxecto implica, pola súa gratuidade, a exclusión expresa como beneficiario do alumnado de 5º de EP das axudas para adquisición de libros de texto xa que o alumnado non terá que mercar os libros de texto impresos.

O NOSO CENTRO FOI SELECCIONADO PARA A INCORPORACIÓN NESTE PROXECTO EXPERIMENTAL DE UTILIZACIÓN DE LIBROS DIXITAIS este curso en 5º de Primaria, ampliándose no curso seguinte a 6º de Primaria.

O alumnado disporá dos seus libros en formato dixital.

O centro poñerá a disposición das familias, en préstamo, os ordenadores do alumnado (netbook) que poderán levar para as súas casas para poder acceder aos libros dixitais.

POR FIN AS AULAS ABALAR A PLENO FUNCIONAMENTO (24/02/2012)

O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA COMEZA A UTILIZACIÓN DOS ULTRAPORTÁTILES

DAS AULAS ABALAR

Por fin as aulas Abalar están ao cen por cen de funcionamento. O alumnado de 5º de primaria xa comezou a utilizar os ultraportátiles como complemento nas súas asignaturas. A experiencia foi moi positiva xa que a utilización deste material informático resulta ser un elemento moi motivador  da aprendizaxe das diferentes materias.

Lembramos que este curso o noso centro incorporouse á Rede Abalar e por iso as aulas de 5º de primaria foron dotadas de pizarra dixital, canon, ordenador do profesor e ultraportátiles do alumnado. No curso próximo esa dotación incorporarase ás aulas de 6º de primaria.

FORMACIÓN ABALAR (10/11/2011)

AS FAMILIAS E O PROFESORADO RECIBEN FORMACIÓN SOBRE O ESPAZO ABALAR

Continuando coa nosa formación ABALAR, as familias e o profesorado recibiron información sobre a utilización do Espazo Abalar, sitio web que facilita a intercomunicación entre as familias e o profesorado. A formación foi recibida polas familias do alumnado de 4º e 5º de Primaria que son os que neste curso e no vindeiro vanse convertir en aulas ABALAR.

Pódese acceder ao Espazo Abalar premendo na seguinte imaxe:

ou no menú horizontal situado na parte superior desta web

OS PERIGOS DA INTERNET (4/11/2011)

O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA COMEZA A SÚA FORMACIÓN DAS TIC

Con motivo da nosa integración na rede Abalar, o alumnado de 5º de primaria comezou a súa formación para afrontar as Tecnoloxías de Información e Comunicación, en concreto sobre os perigos da navegación por internet. O alumnado foi informado de cuestións tan importantes como a suplantación de identidade ou o ciberacoso, dándolles unha serie de consellos para que a súa navegación por internet sexa segura.

Esta formación foi financiada pola Consellería de Educación e levada a cabo polo Colexio Profesional de Enxeñaría de Galicia (CPEIG) formando parte do PLAN NAVEGA CON RUMBO.

Premendo na imaxe atopamos máis información sobre o Plan Navega con Rumbo con documentos informativos para as familias e para o alumnado e acceso a actividades interactivas.

REDE ABALAR (2/8/2011)

O NOSO CENTRO INCORPÓRASE NESTE CURSO 2011- 2012 Á REDE ABALAR

A Comunidade Autónoma de Galicia dispón dunha estratexia de incorporación das novas tecnoloxías ao proceso educativo en todos os seus ámbitos, o PROXECTO ABALAR.

Como parte da infraestrutura necesaria para dar soporte ao Proxecto Abalar, a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria ampliou durante o curso académico 2010-2011 os recursos TIC, mediante a adquisición de novos equipamentos para a creación de aulas dixitais, concretamente nos cursos de 5º de educación primaria e 1º de educación secundaria obrigatoria.
Neste curso incorporáronse novos centros educativos á Rede Abalar, entre eles o noso centro. As dotacións realizáronse ás aulas de 5º de Primaria e no curso seguinte ampliaráse a 6º de Primaria. As aulas dotaránse de canón, pizarra dixital, proxector, ultraportátil para cada alumno e ordenador portátil para profesorado.

Despedimos esta boa nova cun pouco de humor...