Fin do trimestre

INFORMACIÓN SOBRE O REMATE DO TRIMESTRE

• O período de vacacións de Nadal abrangue desde o día 23 de decembro ata o día 6 de xaneiro de 2023.  As clases comezarán o luns día 9 de xaneiro de 2023.
  • O martes día 20 de decembro, en horario de 16:00 a 19:00 horas, o profesorado recibirá ás familias que o desexen para informar sobre o rendemento académico do alumnado durante este primeiro trimestre.
  • Os boletíns de cualificacións entregaránselles ao alumnado o xoves, día 22 e tamén serán publicados en Abalar móbil.
  • O mércores21 de decembro, a partir das 9:30 horas teremos no ximnasio o festival de Nadal para as familias, ao que estades todas e todos invitados/as
  • O xoves 22, o festival será para o alumnado do colexio a partir das 9:30 horas. Recibiremos aos Reis Magos e degustaremos a chocolatada organizada pola ANPA. Formas de colaborar:
    • Para xerar o menor número de refugallos posibles invitámosvos a que cada nena e cada nenotraian da casa unha cunca de asa para o chocolate- Aportando 50 céntimos que serán entregados ás titoras.
    • Botando unha man para levala a cabo (montar mesas, preparar chocolate, servir, recoller,...)
    • Participando no concurso de biscoitos caseiros. Os xuíces serán os reis magos e o resto repartirase entre o alumnado como acompañamento ao chocolate
    • Para as dúas últimas é preciso informar previamente a través do correo: info@anpacitania.es
  • Tamén vos convidamos a presenciar a participación do alumnado nos xogos que se levarán a cabo no pavillón o xoves día 22 a partir das 13:15 horas aproximadamente.

BOAS FESTAS!