CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

O noso Centro foi obxecto dun proxecto sobre "Camiños Escolares Seguros" levado a cabo pola Deputación de Pontevedra e o Concello da Guarda.
Gracias as enquisa realizadas polas familias, alumnado, profesorado;polos mapeamentos e polas experiencias dos alumnos do centro, fíxose un estudo  e elaborouse un proxecto donde se recollen as melloras en canto a tráfico e seguridade  nas rúas de Brasilino Álvarez, Enrique Mª Sesto,Carretera de Circunvalación, Rúa Tui e Rúa Ourense, proxecto que foi presentado á comunidade educativa.
Xa presentado o proxecto na Deputación deixoo aquí para todos/as aqueles/as que estedes intersados en coñecelo.

PLANOS ANTEPROXECTO CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

AdxuntoTamaño
Planos anteproyecto camino escolar seguro CEIP Manuel Rodriguez Sinde - A Guarda - AM2 ARQUITECTOS 06052019.pdf7.9 MB