FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

Presentación de solicitudes:

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado

Prazo de presentación:

• O prazo de presentación de solicitudes está aberto e rematará o día 19 de xuño.

Formularios: estarán dispoñibles

•  Na secretaría do centro

Documentacion:

En todos os casos, ademais da solicitude (Anexo I)

1. Anexo II.
  2. Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno e os demais membros computables da unidade familiar. *En caso de separación ou divorcio, deberán achegar ademais a sentenza xudicial e/ou
    convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/da menor.

De ser o caso:

1. Certificado do grao de discapacidade do/da alumno/a ou de calquera membro da familia recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia.
  2. Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar, en
    calquera das formas que enumera o artigo 5 da Lei 11/2007, do 27 de xullo, galega para a
    prevención e o tratamento integral da violencia de xénero.
  3. Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.
  4. Resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento ou do
    certificado do centro de menores, para o alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  5. Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou
    do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que o pai e a nai ou o
    titor o titores carezan de DNI e NIE.

Cando a documentación se presente no centro docente, achegaranse fotocopias e os respectivos orixinais, para que a persoa que a reciba verifique a súa autenticidade.

Devolución libros do fondo solidario do curso 2019-2020:

• A devolución dos libros emprestados é requisito para a concesión de axudas para o próximo curso.

• Indicarase no seu día o calendario de devolución.

As listaxes provisionais e definitivas de admitidos e excluídos serán publicadas no taboleiro de anuncios da entrada do centro e tamén se poderán comprobar na aplicación Fondolibros accedendo coa Chave365.

Mais info:

Ligazón á orde completa

Ligazón ao resumo das instrucións elaborado pola Consellería

anexoI.pdf1.6 MB
anexoII.pdf858.41 KB