Hora de ler en 3º de Ed. Primaria

O curso escolar 2021/2022, a hora de ler, realizouse todos os días en horario de 12 a 12:20h, tendo como obxectivo prioritario Contribuír ao fomento do gusto pola lectura.

Os obxectivos principais foron:

• Mellorar a lectura (comprensión e expresión lectora).
  • Mellorar a ortografía. Coherencia e concordancia na escrita.
  • Favorecer a expresión plástica.
  • Coñecer algo sobre a vida do autor.
  • Ampliar o vocabulario a través da lectura.
  • Actuar con autonomía na  vida cotiá e nas relación de grupo.
  • Procurar o coidado e concienciación cara o medio ambiente.
  • Activar o imaxinario do alumado e favorecer a espontaneidade e revelación de gustos.

Actividades:

• Ler o libro e procurar entendelo e relacionalo ca vida cotiá.
  • Dramatizar algún episodio do conto.
  • Dramatizar actividades relacionadas con distintas celebracións do conto, favorecendo, diste xeito a lectura de diferentes xéneros literarios.
  • Colorear debuxos relacionados co libro e elaborar creacións propias sobre o mesmo.
  • Ver algunha película relacionada co mesmo, en caso de que exista..
  • Escoitar lectura en voz alta, procurando a escoita paciente e gardar quendas.
  • Realización de obradoiros literarios, relacionados tanto co libro que estamos a traballas, como con celebracións, coidado do medio ambiente e expresión escrita, tanto en castelán coma e galego.

Temporalización.

Na hora de ler, que se realizou todos os días. Comentar neste punto que, debido a acontecementos e actividades que xurdiron ao longo do curso, houbo moitos cambios na selección de materiais e libros para a hora de ler.

1º trimestre:

Centrámonos no aprendizaxe e representación da obra teatral  “O fantasma Burlón”

A continuación, traballamos unha obra relacionada co Nadal titulada “Os Gnomos de Papá Noel”, que debido a corentena  de algúns alumnos ao final deste trimestre, non se puido representar.

2º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

Neste trimestre o traballo escollido foi en relación ao PDI anual do centro. Para elo escollemos o libro dos Bolechas titulado “Os Bolechas queren saber...que se bota no contedor amarelo”.  A partir deste libro, fixemos un traballo de investigación relacionado cos “ 3 erres” que plasmamos finalmente en 3 LapBook:

3º trimestre: libro común a todos os nenos e nenas.

Finalmente neste 3º trimestre, e continuando coa temática do PDI, realizamos unha lectura en grupo sobre o libro :
“Una bolsa de patatas fritas en la Polinesia” Ed. SM. Con este libro, traballamos de xeito máis minucioso, a través de actividades relacionadas co mesmo e realizando un concurso final coa clase.

Rematamos coa lectura do libro: ¿Quién usa las papeleras?  de Ed. Edelvives.

Finalmente comentar que, a pesar de que houbo moitos cambios na programación inicial na hora de ler, o nenos adaptáronse sen problema a mesma e traballaron con motivación e animados en todas as actividades propostas.