Hora de ler en 4º de Ed. Primaria

O curso escolar 2021/2022, a Hora de ler, realizouse en flexible tendo como obxectivos prioritarios:

  • Contribuír ao fomento do gusto pola lectura
  • Coñecer obras e autores en lingua galega
  • Ampliar o coñecemento sobre a gran variedade de ofertas literarias

A configuración da hora de ler foi polo titora Marta María Rey Vila e centrouse nos seguintes obxectivos:

  • Mellorar a fluidez e da comprensión lectora
  • Gozar da diversidade textual
  • Coñecer e valorar o traballo dos autores
  • Favorecer a expresión e a representación plástica
  • Coñecer obras literarias de diferentes xéneros
  • Extraer coñecementos e ampliar os contidos traballados na aula a través dos textos literarios
  • Valorar e coñecer diferentes códigos artísticos como medios de expresión de sentimentos e ideas
  • Valorar de forma crítica os textos traballados
  • Favorecer actitudes que fomenten o desenvolvemento sostible e consumo responsable
  • Favorecer o gusto pola lectura e a selección de libros segundo o gusto persoal
  • Coñecer e utilizar de xeito apropiado a lingua galega e a lingua castelá, e desenvolver hábitos de lectura en ambas as linguas
  • Valorar os textos literarios como vehículo de comunicación e como fonte de coñecemento doutros mundos, tempos e culturas e como gozo persoal
  • Lectura de textos en voz alta, en voz baixa e con dramatizacións
  • Facer unha versión do conto Xa non son malo cambiándolle o xénero: pasalo de prosa a verso.
  • Ilustrar a versión lírica do conto Xa non son malo para quede na biblioteca do centro
  • Traballar o respecto e o coidado do medio ambiente a través do conto Xa non son mal

Polo que respecta á temporalización, na hora de ler, empregáronse:

1º trimestre:

  • Textos relacionados co medio ambiente (galego e castelán)
  • Xa non son malo (galego)

2º trimestre:

  • Textos relacionados cos intereses do alumnado (galego e castelán)
  • Xa non son malo (galego)
  • Luuume! (galego)

3º trimestre: