Curso 2011/12

5º e 6º visitan Sta María de Castrelos

O alumnado de Terceiro Ciclo de Primaria visitou o día 6 de novembro a igrexa de Santa María de Castrelos. Alí guiados polo párroco don Andrés, coñeceron de preto a historia e os tesouros desta xoia do románico tardío que temos na nosa parroquia. Pinchade aquí para ver as todas as fotos

Festival Fin de Curso

O venres tivo lugar o acto de despedida ao alumnado de 6º de E. Primaria e a entrega de orlas ao alumnado de 6º de E. Infantil. Foi un acto emotivo, onde non faltaron os bailes, a música e unha gran cantidade de bágoas.

Aquí tedes o baile do alumnado de infantil

sentímolo, flash non está dispoñible.

Os nosos mellores desexos para a nova etapa. Sempre teredes a porta aberta.

As familias do alumnado de 6º quixeron materializar coa planta coa que agasallaron ao "seu colexio". o seu agradecemento polo traballo docente que percibiron na educación dos seus fillos e as súas fillas ao longo dos últimos nove anos.

Podedes sentirvos parte para sempre da "Comunidade Educativa do Mestres Goldar".

Os nosos mellores desexos para a nova etapa. Sempre teredes a porta aberta.

Moitas Grazas.

Semana das Artes

No primeiro día da nosa  contamos coa actuación de dúas bailarinas con moito ritmo, Claudia e Jimena

Deseguido, fíxose entrega das medallas e diplomas aos Escritores e Lectores Olímpicos, así como aos Axudantes de Biblioteca

sentímolo, flash non está dispoñible.

Onte disfrutamos do talento duns artistas estupendos.

Alex deunos un recital de guitarra

e @s seus  compañeir@s bailaron  e fixeron que o público cantara, dera palmas e bailara.

Mércores

Desta vez foi unha orixinal obra de teatro , a cargo do alumnado do 1º ciclo, a que fixo que as nenas e nenos do colexio disfrutaran doutra xornada da Semana das Artes.

Click to play this Smilebox slideshow

Semana cultural

O martes, fíxose entrega ao alumnado de E. Infantil dun diploma e un agasallo pola súa participación nas actividades relacionadas co P.D. "Os xogos Olímpicos.

O xoves, o alumnado de 4º agasallounos cunha divertida obra de teatro. Noraboa a tódolos actores e actrices.

Aquí tedes as fotos