PASANDO A BOLA: XOGANDO PARA CAMBIAR

Onte tivemos a Celtia Figueiras no seu centro, para desenvovler esta actividade baseada no seu libro "A banda dos insectos"  grazas ao Consorcio Editorial Galego e á  compañía de teatro  "A Xanela do Maxín" da que Celtia fai parte.

Contou coa colaboración de 10 alumnos e alumnas voluntarias de 3º ciclo de ED. Primaria para desenvolver esta representación interactiva ( na que coa axuda do público)  mediante preguntas sobre as situacións plantexadas foron resolvendo as mesmas.

Foi unha actividade moi interesante, que nos fixo ver e reflexionar sobre os distintos tipos de "bullying" que podemos atopar no contexto escolar.

Buscando entre todos e todas atopar as solucións e parar a pensar no que sinten os demais. Promovendo un ambiente escolar máis seguro e respectuoso.

Aquí quedan unhas poucas fotos do momento:

blog | by Dr. Radut