MEGACONSTRUCIÓNS

HOXE EN MEGACONSTRUCIÓNS!!!

Non foron os extraterrestres nin as antigas civilizacións, foron os alumnos e alumnas de 1º de Primaria.

Día Mundial do Autismo

2 de ABRIL

#AutismoCercaDeTi y

#DíaMundialAutismo

Entender

o mundo do autismo

non é tarefa fácil.

A través dos contos visibilizamos

cos nosos cativos

o Trastorno do Espectro Autista.

VELAQUÍ o título de 4 atractivos contos da nosa extraordinaria biblioteca:

CONCURSO

Acércase a semana do libro (celebrarémolo no centro do 22 ao 26 de abril) e dende a biblioteca estamos a organizar varias actividades.
Todas as familias estades convidadas a participar no concurso "O fogar de Nino". Teredes que deseñar e elaborar unha maqueta onde creades que vive a nosa mascota. O prazo máximo de entrega será o luns 22 de abril para expoñela no centro durante a semana do libro.

BENESTAR EMOCIONAL

No CEIP Plurilingüe Ramón y Cajal ... PASAMOS Á ACCIÓN!

No ano 1941 a metade da poboación era analfabeta, isto non significaba que non tiveran a capacidade de ler. Iso mesmo acontece coa Intelixencia Emocional.

A – CLAVE – DO – BENESTAR - EMOCIONAL

A toma de conciencia das emocións -darse conta dos propios sentimentos no mesmo momento no que estes teñen lugar- constitúe a habilidade emocional fundamental, o cimento sobre o que se edifican outras habilidades deste tipo, como o autocontrol emocional, por exemplo.

A conciencia dun mesmo constitúe o primeiro paso cara o autocontrol.

Ser consciente dun mesmo significa “ser consciente dos nosos estados de ánimo e dos pensamentos que temos acerca deses estados de ánimo” é “estar atento aos estados internos sen reaccionar ante eles e sen xulgalos”.

* * *

As emocións que “bulen” no noso interior poden ter un impacto na nosa forma de percibir a realidade e de reaccionar.

Unha vez tomamos conciencia, pódense avaliar as situacións dun modo novo, decidir deixar a un lado os sentimentos que se experimentaron e transformar a visión e o estado de ánimo.

Así é como a Conciencia Emocional dun mesmo conduce ao seguinte elemento constitutivo esencial da Intelixencia Emocional: a capacidade de desembarazarnos dos estados de ánimo negativos.

O feito de manter ás emocións angustiosas controladas constitúe a clave do noso benestar emocional.

É a adecuada proporción entre as emocións negativas e as positivas a que determina a nosa sensación de benestar. Non se trata de que debamos evitar os sentimentos angustiosos, senón tan so que non nos pasen inadvertidos e terminen desprazando aos estados de ánimo positivos.

É o equilibrio entre as emocións negativas e as emocións positivas a que determinará a nosa sensación de benestar.

Inteligencia Emocional de Daniel Goleman

Baile de Fin de Curso

Comezamos os ensaios para o baile de fin de curso. Os podedes ver AQUÍ

Noraboa

Aquí tedes a Manuel recollendo o premio polo seu traballo presentado na XIV Edición do Certame de Pintura dentro da XVIII Edición de Vigolandia.

Educación Emocional

No CEIP Ramón y Cajal estamos prestando unha atención especial ao tratamento do desenvolvemento emocional, dando pasos progresivos e claros.

Comezamos no 1º trimestre cos obradoiros de ed emocional, a aprobación do Plan de Benestar Emocional como guía e coa lectura e reflexión dos contos:

DE MAYOR QUIERO SER ... FELIZ. 6 cuentos cortos para potenciar la positividad y la autoestima".

DE MAYOR QUIERO SER ...FELIZ 2. 6 cuentos cortos para potenciar la positividad y la autoestima”.

"Vamos a llevarnos bien: 3 historias para fomentar el compañerismo y disuadir del bullying”.

O noso obxectivo consiste en elevar o nivel de competencia socioemocional do alumnado, ensinando a resolver dun modo mais positivo a maioría dos conflitos.

No 2º trimestre iniciamos un Programa de Educación Emocional (PEE), aínda que o contido das clases de educación emocional poda parecer trivial, os seus efectos resultan mais necesarios que nunca para o futuro. A aprendizaxe de certas habilidades emocionais resultaralles especialmente útil na adolescencia. Ademais do contido concreto do programa, aproveitamos as oportunidades que se presentan dentro e fora da aula para que o noso alumnado transforme os momentos de crises persoais en leccións de competencia emocional.

Dominar o mundo emocional é especialmente difícil por iso son tan importantes estas habilidades.

Para seguir avanzando no 3º trimestre temos sorpresas preparadas. Esperamos sexan do agrado da Comunidade Educativa.

Aburiño!

Que non cho conten, coñécenos

Na columna da dereita, desta páxina,  tedes os enlaces ás diferentes aulas onde iremos colgando fotos, materiais... do que estamos a traballar.