Blogues

XORNADA DE PORTAS ABERTAS VIRTUAL

Apertura da Praza de América

Recordamos que, co remate das obras da Praza de América, cando o alumnado chegue tarde ou se deba recoller no medio da xornada, debe facerse pola porta da Praza de América. Esta tamén será a entrada para calquera cuestión que se precise realizar no centro.

As entradas (9:00 horas) e saídas (14:00 horas) do centro seguen sendo pola porta do patio.

Grazas

Entroido 2024 - VENRES

Entroido 2024 - XOVES

Entroido 2024 - MÉRCORES

Entroido 2024 - MARTES

Actividade de Voleibol

Oferta dunha nova actividade por parte da ANPA en colaboración co Club de Voleibol ALDEBARÁN San Sadurniño.

Podedes consultar toda a información e o formulario de solicitude pinchando aquí

O NOSO COLE NA TELE

O pasado 30 de decembro o noso cole aparece no programa especial do 50 aniversario de Informe Semanal de RTVE.

Podedes velo pinchando na imaxe, a partir do minuto 30.

Apertura da biblioteca

O día 24 de outubro celebramos o día das Bibliotecas Escolares. Aproveitamos ese día para inaugurar a biblioteca. O alumnado accedeu con un billete cara o futuro. Nesa viaxe para recibir a mochila viaxeira o alumnado tivo que facer un xogo de pistas respondendo a preguntas sobre o fundionamento da biblioteca. Veamos o ben que nolo pasamos!

RECOLLIDA DE VALES DE FONDO LIBROS E MATERIAL

Recordamos que as familias que non pasaron polo centro a recoller os vales para a axuda de adquisición de libros e de material. Poderán pasar o día 5 de setembro en horario de 10:00 a 13:00 horas.