BOAS VACACIÓNS E ATA PRONTO

Comezan as vacacións despois dun curso de moito traballo...agora...toca disfrutar!!!

Despedímonos ata setembro.Bo verán a todos/as.

FESTA FIN DE CURSO

Así nos divertimos para despedir o curso!

O OUTEIRO 2013-2014

SE PINCHADES NO DOCUMENTO ADXUNTO PODEREDES ACCEDER Á REVISTA DESTE CURSO.

MOCHILAS VIAXEIRAS

Este curso botamos a andar as MOCHILAS VIAXEIRAS e pensamos que foi unha experiencia fabulosa!

Aquí están os vosos traballos...

Agardamos que vos guste!

ESTE É O NOSO COLE E ESTES SOMOS NÓS!

3 4

AQUI VOS DEIXAMOS O RESULTADO DESTE FERMOSO TRABALLO:

V XORNADAS GASTRONÓMICAS

COÑECEMOS DE PRETO O TRABALLO DOS BOMBEIROS

O pasado día 2 de xuño pasamos unha mañá moi emocionante!

Si, si...tivemos a gran sorte de poder ir ata Forcarei para ver e aprender moito sobre a profesión dos bombeiros.

Primeiro explicáronnos un montón de cousas e logo de facer un xogo moi interesante de simulación estivemos tirándonos pola tirolina.

Tamén temos que decir que nos agasallaron con un montón de cousas: gorras, pegatinas, libros e cadernos  e uns carnets personalizados.

ANDAINA

O pasado día 30 de maio o alumnado do 2º e 3º ciclo, acompañado polo profesorado do centro, púxose en marcha para disfrutar dunha andaina nos arredores do cole.

O percorrido que se fixo foi o seguinte: colexio-Sanguñedo-Subida á loma- Mirador e Regreso.

Fixéronse un montón de xogos e foi moi divertido!!!

A CREATIVIDADE DE DAVID DE 4º

En Forcarei... primeiro foi Chano Piñeiro e agora toca entrar en escea a David Silva. Un alumno do CEIP de Soutelo de Montes que, con tan só 9 anos é quen de crear pequenos cortos utilizando os seus bonecos de Playmobil.

Noraboa David, todo un xesto de creatividade.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2014

O vindeiro 17 de maio celébrase o Día das Letras Galegas que este ano se adica a Xosé María Diaz Castro.

O profe Óscar coordinou un gran traballo por parte do alumnado do 2º ciclo e editou o seguinte vídeo no que podedes descubrir moita información.

Pinchade na imaxe para acceder ao vídeo: