Comunicación sobre a instalación de Puntos ARCOIRIS e realización de obradoiros para a prevención de violencias LGTBOFÓBICAS nos centros de ensino municipais.

Como cada ano, o Concello de Oleiros quere facer explícito o seu compromiso en seguir traballando en prol dun municipio libre de violencias machistas, entendendo que o recoñecemento da diversidade sexual e de xénero e a erradicación das violencias LGTBIfóbicas son imprescindibles para acadar unha sociedade verdadeiramente xusta, libre, igualitaria e democrática.

Por este motivo, desde o Servizo de Asistencia Técnica de Igualdade do Concello de Oleiros (SATICO) realizaranse actividades de sensibilización co alumnado dos centros educativos para a conmemoración do 17 de Maio de 2024, Día Internacional contra a LGTBIfobia. Nesta liña, o Concello de Oleiros instalará, entre o 9 e o 23 de maio, nos centros de ensino municipal un Punto Arcoiris.

Os Puntos Arcoiris son puntos de información, sensibilización e atención para a inclusión da diversidade sexual e de xénero, e para a prevención, detección e actuación fronte as violencias LGTBIfóbicas, conformados por un equipo de profesionais en materia de xénero, diversidade e violencias. Destes estes Puntos proporcionaráselle o alumnado información sobre os diferentes tipos de violencias; os recursos e servizos especializados na materia, e sobre temas de interese e preocupación en materia de diversidade que eles e elas mesmas queiran expor.

Paralelamente á instalación dos Puntos Arcoiris realizaranse obradoiros participativos co alumnado arredor das violencias LGTBIfóbicas e a diversidade sexual e de xénero, co obxectivo de reflexionar arredor de ditas violencias e darlle visibilidade ás vivencias e realidades das persoas LGTBIQA+.

O SATICO é un servizo aberto e participativo, de asesoramento e sensibilización dirixido a toda a cidadanía, a través do cal dáselle resposta a calquera dúbida, necesidade ou problemática en materia de xénero, igualdade, diversidade e violencias machistas, traballando tanto coa poboación a título individual como cos e coas profesionais, colectivos, asociacións e entidades do tecido asociativo, empresas, centros de ensino, clubs deportivos e demais axentes sociais, culturais, educativos, políticos e empresariais presentes nos municipio.

Emisión nº42

Estamos emocionados de anunciar que a nosa nova emisión do Telexornal Escolar xa está aquí! Neste episodio, os nosos presentadores e presentadoras tráenche as últimas novas sobre o que está a pasar no mundo escolar.

Descobre que sucede no colexio, na cidade e no mundo!

Non perdas esta oportunidade de estar ao día do que máis importa para ti.

Imos aló!

Tes algunha nova de interese que queiras que emitamos no noso telexornal? Escríbenos facendo CLIC AQUÍ!

Día do Libro 2024

Lecturas compartidas e exposición fotográfica “Bookface” foron as dúas maneiras de conmemorar este ano o Día Internacional do Libro no noso colexio.

Grazas as familias pola vosa participación e  creatividade e… a seguir gozando das lecturas!

Velaquí unha mostra das actividades que levamos a cabo.

Convocatoria de axudas para alumnado con necesidade de apoio educativo para o curso académico 2024-2025.

Con data do 12 de abril de 2024 publicouse o extracto da Resolución da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 2024/25, o texto completo pode consultarse na Base de Datos Nacional de Subvenciones https://www.becaseducacion.gob.es/normativa/c/normativa.html

Toda a información en: https://www.becaseducacion.gob.es/becas-y-ayudas.html

O prazo de presentación de solicitudes extenderáse dende o día 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive.

+COMO NOVIDADE ESTE CURSO O GRADO MÍNIMO REQUERIDO DE DISCAPACIDADE É DO 25%.

Emisión nº41

Es unha alumna ou alumno curioso e queres estar ao día do que pasa no teu colexio? Entón non te perdas a nova emisión do Telexornal Escolar!

Nesta edición, o noso equipo de reporteiros e reporteiras estivo investigando as últimas noticias e eventos que afectan á nosa comunidade escolar. Traemos reportaxes en profundidade sobre temas que che interesan.

E moito máis!

Emisión nº40

Queres estar ao día coas últimas novas, eventos e actividades que se desenvolven no cole? Entón non te perdas o noso Telexornal Escolar!

No noso programa semanal, traémosche:

Novas de última hora: Decatámonos de todo o que sucede na nosa comunidade escolar, desde os logros deportivos ata as novas iniciativas que se están levando a cabo.

Investigamos a fondo temas de interese para todos vós e traémosvos información completa e relevante.

VI Carreira da Luz – IES Miraflores

Emisión nº39

Atención! Chega unha nova edición do noso Telexornal Escolar cargadita de noticias.

Queres saber que está a pasar no colexio? Non te perdas nin un detalle desta nova emisión e así estarás informado  de todo o que che interesa.

Dálle ao play!