O NOSO CENTRO. PROXECTOS 2023-2024

Aeroporto

Gañadora certame de pintura "As luces de Vigo no nadal"

Esta semana recibimos a noticia de que unha das nosas alumnas de 2º de Primaria, Alba Pazó Davila, foi unha das gañadoras do certame de pintura "As luces de Vigo no Nadal".

Parabéns Alba!!

Descubrindo o atletismo en pista.

"Citus, altius, fortius". Como comentei en anteriores ocasións, este é o lema que o barón Pierre de Coubertain vinculou aos Xogos Olímpicos. Nesta xuntanza deportiva, o atletismo cobra un significado especial. A carreira, o salto e o lanzamento son accións presentes no atletismo e son base necesaria para calquera outro deporte. O amplo grupo de deportes que inclúe o atletismo, favorecen o desenvolvemento da forza, a resistencia física e conséguese velocidade. Así mesmo, correr fai que mellore a capacidade pulmonar. Por outro lado, ademais das vantaxes físicas, o atletismo ten outras psicolóxicas: mellora a autoestima, o autocontrol, estabilidade emocional o cal redunda nun maior rendemento escolar xa que a actividade física en xeral, forxa o carácter, desenvolve actitudes inclusivas, mellora a empatía, a autoestima e a forza de vontade poñendo en valor actitudes como o esforzo, a constancia e o optimismo para alcanzar os obxectivos propostos. E todo iso respectando en todo momento aos adversarios.

O proxecto “Descubrindo o norte” en colaboración co Servizo provincial de deportes e o clube atletismo Beade levou o pasado luns ao noso alumnado de 4º de primaria ás instalacións do IFEVI para compartir unha xornada lúdico deportiva xunto co nenas e nenos de numerosos colexios de Vigo onde o atletismo foi o protagonista.

Descubrindo os "Primeiros auxilios"

Os accidentes e lesións poden ocorrer en calquera momento, polo que é importante que os nenos estean preparados para manexar situacións críticas de maneira efectiva. A importancia dos primeiros auxilios na educación primaria é innegable. Os estudantes de primaria son moi novos e están en constante actividade, o que aumenta o risco de lesións e emerxencias médicas. É importante que os nenos saiban como actuar en caso de emerxencia, xa sexa para axudar a un compañeiro de clase ou para saber como actuar no caso de que eles mesmos necesiten atención médica.

A pasada semana, nas clases de Educación Física, o alumnado de 4º, 5º e 6º descubriron e practicaron diversas actividades de iniciación  aos primeiros auxilios:

• Protocolos básicos en pequenas feridas e lesións.
  • Protocolo RCP (Reanimación cardiaca e pulmonar)
  • Manexo do desfibrilador
  • Conducta PAS (Protexer, avisar e socorrer)
  • Protocolo OVACE (Obstrucción de vías aéreas por cuerpo extraño)
Galería Fotográfica

Día de Rosalía 2024

Día da Lingua Materna

Pica na imaxe

Descubrindo a esgrima coa Sala Viguesa de Esgrima Antiga

Os deportes de combate supoñen unha alternativa máis dentro do ámbito da actividade física e o deporte.
Á marxe do que en non poucas ocasións pénsase, este tipo de deportes aglutinan un amplo espectro de valores que se vertebran nos tres lados do triángulo da saúde, a saber, o lado físico, o social e, por suposto, o mental. Todos estes valores facilitan o desenvolvemento motor e psicomotor, que unido á posta en práctica de condutas
sociomotrices favorecen a mellara da autoestima, da capacidade de concentración e esforzo, da forza de vontade, entre outros aspectos que resultan tan importantes cara a consecución da madureza emocional.
Neste sentido,  o proxecto “Descubrindo o norte", contou   o pasado venres coa participación da Sala Viguesa de Esgrima Antiga. Que ademais de transmitir ao noso alumnado de 4º,5º e 6º a súa paixón pola esgrima e a historia, espertaron no noso alumnado novos intereses e curiosidades.
Moitas grazas a Sarai, Aldán e Damián pola súa colaboración e compromiso.

Finalmente agradecemos tamén a D. Carlos Spusch a súa presencia activa nesta actividade. Ademais dun gran divulgador científico tamén é un magnífico deportista que predica co exemplo. Pronto estará novamente connosco.

Galería Fotográfica

Entroido 2024

A comparsa “Cómicos e saltimbanquis” amosou as súas habilidades xunto cos seus compañeiros e mestres. Aínda que a meteoroloxía non permitíu celebrar esta festa no torreiro, como facíamos outros anos, o colexio foi o noso escenario.

Forman parte desta actividade o ritmo, a expresión e comunicación corporal, equilibrios e coordinacións, que facilitan o desenvolvemento de conductas sociomotrices. Para desenvolver todos estes aspectos utilizamos diábolos, panos, pratos chinos, zancos, pelotas e aros de malabares, e todo acompañado por distintos ritmos musicais.
Con todos estes contidos, incluídos dentro do currículo escolar, se busca cambiar a tendencia respecto ás modalidades deportivas tradicionais (baseadas en modelos masculinos e para un tipo moi concreto de alumnado), e buscar motivacións novidosas entre o alumnado con implementación de metodoloxías actuais.

A Expresión Corporal sempre estivo presente no ámbito humano e dise que é a forma máis antiga de comunicación. Trátase dun elemento de desenvolvemento da imaxinación, da creatividade, do crecemento persoal. Música e movemento axudan ao noso alumnado a manifestar de forma desinhibida emocións, sensacións e esquemas rítmicos corporais que lle conducirán a coñecerse mellor, desenvolvendo condutas sociomotrices máis íntegras, profundas e intensas.

Video longo. 14 minutos Vídeo curto. 1.5 minutos

ENTROIDO 2024