Éxito na fase comarcal de campo a través

Abrumador éxito dos alumnos do CPI Castro Baxoi de Miño na fase comarcal da especialidade de campo a través que organiza a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional dentro do programa Xogade de fomento da actividade física e prevención da obesidade entre o alumnado galego que non compite en categorías federadas.

Os alumnos do noso centro veñen de clasificarse por equipos nas categorías Infantil feminino e masculino (6º de primaria e 1º da ESO) e na Cadete masculino (2º e 3º da ESO); así mesmo clasificáronse de xeito individual na categoría Cadete feminino dúas alumnas de 2º da ESO.

Cabe destacar que o centro educativo de Miño acadou a nada despreciable cantidade de 6 postos en pódium, dous deles no mais alto do mesmo.

A seguinte fase que será o vindeiro 6 de marzo na vila de Carballo e contará coa presencia dun total de 20 alumnos do centro 18 na categoría por equipos e 2 na categoría individual.

Cadete feminino

1º  e 5º posto.

Cadete masculino

2º, 5º, 6º, 10º, 15º e 17º posto.

Infantil femenino

2º, 3º, 10º, 11º, 14º e 16º posto.

Infantil masculino

1º, 3º, 6º, 7º, 9º e 10º posto.