EDNL, Pelotón lingüístico, O noso equipo, Campañas, Festas e celebracións, Concursos, Cociñamos?, Equipo de dinamización e normalización lingüística

O Castro Baxoi canta

05/10/2023 12:10
Europe/Madrid

O EDLG e o departamento de Música poñen en marcha a actividade "O Castro Baxoi canta".

Con esta actividade, pretendemos dar a coñecer e difundir a nosa música.

Este mes de outubro presentamos "O rap do magosto" e "No samaín".

RECITAL DE ROSALÍA NA RÚA. QUENDAS E DÍAS.

16/02/2023
Europe/Madrid

Velaquí deixamos o horario do recital de Rosalía dos días 23 e 24 de marzo. Agardámosvos!

IMPORTANTE: CAMBIO DE UBICACIÓN . O recital será no centro. Desculpen as molestias.

Obradoiro de estampación de Rosalía de Castro

16/02/2023
Europe/Madrid

O mércores 15 de febreiro relizamos un obradoiro de estampación de Rosalía de Castro co alumnado de 3º de primaria grazas a colaboración da asociación de empresarios de Miño e ao EDLG do centro. A rapazada aprendeu técnicas de estampación alén da vida e obra de Rosalía.

Revista D Todo 2021/2022

Xa está publicado o último número da revista escolar do CPI Castro Baxoi!

Traballos varios da ESO

Publicamos algúns traballos realizados recentemente:

- Escribimos, 1º da ESO, Departamento de Lingua Galega:

(pincha na imaxe para abrilo)

- Rosalía de Castro, 1º da ESO:

- Traballo de Plástica, 1º da ESO:

- Traballo de Plástica, 3º e 4º da ESO:

Celebramos o día das Letras Galegas.

15/05/2022 13:31
Europe/Madrid

O venres celebramos o día das Letras Galegas. Tivemos a sorte de que Pedro e Andrea da ACDR O´Castro de Miño viñeran a darnos un concerto de música tradicional. Bailamos unha muiñeira, fixemos unha roda, cantamos e puidemos desfrutar da súa arte coa gaita e coa percusión tradicional.

Ademais, como cada ano, cada clase creo os seus "Poemiños polas letras" que xa están nos comercios da nosa vila para ser repartidos. Cando rematou o concerto, cada clase compartiu un dos seus Poemiños. Cantos poeta temos polo cole!  Sorriso

Aquí queda unha pequena mostra do ben que o pasamos.

OS MAIOS

08/05/2022
Europe/Madrid

O pasado mércores día 4 celebramos "Os maios". Os alumnos e alumnas de 4º de primaria, o alumnado da aula específica e os mestres encargados, fixeron un gran traballo que puidemos desfrutar todo o cole.

Moitas grazas a todas as familias polas súas aportacións de flores e de verde.

E un agradecemento especial á nosa Carmen Sánchez, que pese a estar xa desfrutando da súa xubilación, achegouse a axudarnos. Grazas Carmen!

"Ler o aire libro"

02/05/2022
Europe/Madrid

Aquí tedes un video resumo da actividade "Ler o aire libro", organizada para conmemorar o Día do libro.

Obradoiros de percusión en primaria

22/04/2022
Europe/Madrid

Aquí tedes unha pequena mostra dos Obradoiros de percusión que se están levando a cabo na primaria. Grazas ao profe Diego, que ademáis de ser o titor de 3ºC, é percusionista e está impartindo estas clases.

O Castro Baxoi recita a Rosalía

Imaxes dos recitais en conmemoración a Rosalía de Castro.