LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS CURSO 2015-2016

O arquivo adxunto contén o listado do novo alumnado admitido no curso 2015-16.

( Para abrilo, preme en adxunto)

Contra esta resolución provisional poderase formular reclamación, ante o Consello Escolar, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ó da súa publicación.

Os nosos campións de xadrez

Parabéns!

Non hai nin un ano dende que comezaron as actividades de xadrez da ANPA e os froitos xa son ben meritorios. Acabamos de recibir a boa nova de que o noso equipo de xadrez ten acadado o primeiro posto da categoría benxamín na fase clasificatoria do concurso de xadrez do programa XOGADE, organizado pola Xunta.

Para isto tivéronse que medir con outros 60 cativos doutros centros repartidos nun total de 9 equipos. Para nos adentrarmos algo máis e coñecermos este xogo, diremos que se trata dunha disciplina por equipos na que cada neno compite de xeito individual, pero na que os puntos por vitorias se computan para o equipo.

Así que moitísimas felicidades aos nosos campións Itziar, Miro, Noel e Juan e a seguir pegándolle duro. Seguiremos os vosos pasos e agardamos que este sexa soamente o comezo dunha apaixonante aventura chea de logros e ledicias.

Momentos dos nosos campións durante as clases de xadrez e mais da súa participación no campionato.

Programa radio

28.49 MB

O grupo 2º A creamos este breve programa de radio. Foi posible grazas ás indicacións de Montse, ó entusiasmo de Ros, á colaboración de María Méndez e ó labor de montaxe de Edita.

Aprender a pensar

A "caixa máxica" chegou ás aulas de 1º de E.P. para axudarnos a pensar mellor. Cada vez que entra na aula, pódeo facer cunha proposta diferente: a través dunha narración, a través dun cadro, a través dun xogo... É unha forma de estimular as habilidades de pensamento.

Ao comenzo do presente curso, explicamos ás familias a importancia de facer Filosofía cos nosos alumnos e alumnas.

Se vedes a entrevista con Angélica Sátiro, ao mellor comprenderedes a importancia de traballar deste xeito.

AXUDAS PARA ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS

FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS (INGLÉS)

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES

ANO 2015

CONSELLERÍA DE CULTURA, EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA

Réxime de aloxamento

Nº prazas

ALUMNADO DE 4º DA ESO NA CORUÑA

O pasado mércores 25 de Febreiro, o alumnado de 4º da ESO, acompañado por María e Begoña, tivo unha mañá do máis interesante na Coruña.

Primeiro acudiron á Cociña Económica para entregar os alimentos que días antes mercaran co recadado no mercado solidario deste Nadal. Unha iniciativa que xa é un costume no noso centro. Parabéns para todos!!!

Despois, visitaron a exposición da que todo o mundo fala, O PRIMEIRO PICASSO, no Museo de Belas Artes. Para entender mellor o que significou no xenial pintor o seu paso pola Coruña, fixeron un percorrido polos lugares que foron algo para el: a Rúa Real, onde fixo a súa primeira exposición, os xardíns polos que paseaba, o colexio Eusebio da Garda, onde estudou... e, como non, a súa casa, onde tamén tiveron tempo para un xogo do máis artístico... do máis interesante...

CPI CASTRO BAXOI. ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2015-16.

CALENDARIO DE ADMISIÓN 2015-2016

Orde do 12 de Marzo de 2013 que regula o proceso de admisión de alumnado.

Anexo II: formulario de solicitude de admisión (debe acompañarse coa fotocopia do DNI do alumno ou, no seu defecto, fotocopia do libro de familia)

IMPORTANTE:

1.- Cada alumno e alumna só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. O incumprimento disto supoñerá a perda de dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

2.- O alumno que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

3.- O alumno que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Concerto de NARF para o 3º ciclo de primaria

O artista Fran Pérez NARF, unha das voces máis respectadas do rock en galego, dará un concerto no noso centro para o alumnado de 3º ciclo de primaria o vindeiro luns 2 de Marzo.

NARF é un dos artistas galegos máis internacionais. A súa aposta pola canción en galego e os esforzos por situala na corrente da Lusofonía lévano a percorrer máis dunha ducia de países para tocar con artistas de todo o mundo. Cómpre sinalar a súa especial relación con Africa, presente en toda a súa música, pero moi especialmente en proxectos coma Bumba e Aló Irmao, un disco co que acadou o número un de vendas no continente Africano.

Outra dimensión do universo de NARF vén dada pola súa relación coa obra de Rosalía de Castro, da que ten musicado numerosos poemas de xeito novidoso a través do rock.

Nun concerto moi persoal e íntimo para este público tan especial, NARF proponnos unha viaxe musical partindo da lingua e a cultura galegas que nos abre o camiño para coñecermos as culturas máis exóticas de Africa ou do Brasil.

Comida saudable co 1º ciclo de EP

Aí vos deixamos unha mostra do que foi o obradoiro sobre comida saudable organizado para os alumnos e alumnas de 1º ciclo de primaria e no que aprenderon cousas moi interesantes sobre como elaborar menús saudables.

ENTROIDO

No CPI Castro Baxoi celebramos o Entroido o pasado 13 de febreiro. Coma sempre, colaboramos co proxecto de Biblioteca do noso Centro, este ano dedicado ao século XVIII.

O alumnado e as mestras de 1º E.P. transformáronse en MOZART. Temos que agradecer ás familias a súa participación e a súa implicación á hora de elaborar os disfraces.

Foi moi divertido!!!!!!