Admisión de alumnado para o curso 2014-15

Presentación de solicitudes:
... do 1 ao 20 de marzo

Impresos de solicitude de admisión:
En galego
En castelán

Tamén se poden descargar da seguinte dirección web: http://www.edu.xunta.es/web/node/11834

Lexislación aplicable

Circular informativa con datos relevantes sobre o proceso de admisión.

Festa da Palabra

O CPI Castro Baxoi convida a toda a Comunidade Educativa a participar na Festa da Palabra...

Día: 4 de abril

Lugar: Aula de usos múltiples deste Centro

Animádevos!

Formación en linguas estranxeiras

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 680 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2014.

Facer clic neste enlace para ver normativa e condicións

Concerto de Germán Díaz para os alumnos de 3º ciclo de primaria

Este venres, día 7, os/as alumnos/as de terceiro ciclo de primaria voltamos do entroido con moi boas vibracións.

Poderemos gozar dun concerto moi interesante de Germán Díaz, un dos máis prestixiosos zanfonistas que existen na actualidade. Germán é un xove músico revolucionario que dota todas as súas creacións dunha incrible orixinalidade, sensibilidade e universalidade. Tamén se trata dun artista multidisciplinar, que crea o seu propio universo seguindo camiños intransitados e que moitas veces van moito mais alá do musical. O seu estilo musical é inclasificable e totalmente ecléctico: dende a música de raíz, pasando polo jazz, a música experimental etc.  Todos estes elementos fan da experiencia de escoitar e ver a Germán no escenario un momento irrepetible, como irrepetible é o artista.

Nesta ocasión poderemos escoitar unha das súas últimas creacións: O método cardiofónico.  A continuación deixámosvos un video para abrirdes o apetito e saberdes un pouquiño máis do que imos escoitar.

Novas Radiomiñocanas

Atención!

Xa estamos de novo con vós e co 3º programa de Radiomiñoca. Non deixedes de escoitar os novos contidos que vos temos preparados para esta ocasión.

Accedede ao noso blog e escoitade o último podcast.

E ti, aínda non nos escoitas?

Pois xa o sabes: Se deveces por converterte nun anélido intraterrestre de primeira, radiomiñoca é a túa canle de conexión.

Viaxes a Madrid e Londres

Xa sabemos o número premiado no sorteo de San Valentín, organizado polo alumnado de ESO para recadar fondos para as viaxes a Madrid e a Londres que están organizando.

O premio é unha noite nun spa, para dúas persoas.

A nosa felicitación para os afortunados!

Facendo queixo

O alumnado do 1º Ciclo de E.P. elaborou un queixo fresco coa axuda de Carmen, a nai do noso compañeiro Héctor.

Tomade boa nota de como o podedes facer nas vosas casas!

Ingredientes:

-5 litros de leite

-2 culleriñas de calleiro (fermento natural que podedes encontrar na farmacia)

-Unhas areas de sal

Preparación:

-Collemos o leite, a ser posible que sexa de vaca acabada de muxir.

-Botámoslle as areas de sal e o fermento natural.

-Nun par de horas, se xa está o leite callado, revolvemos ata que quede esmiuzado. Logo, imos sacando o soro.

-Botamos nun escorrdoiro e, ao cabo dunha hora, dámoslle a volta. Aínda vai seguir saíndo soro.

-Deixamos na neveira e... ao día seguinte xa o podemos zampar!