ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS PARA O CURSO 2024/25

Nenos e nenas nacidos durante o ano 2021

Do 1 ao 20 de marzo estará aberto o prazo de matrícula para o novo alumnado.

**A normativa que regula dito proceso é a seguinte:

-Decreto 13/2022, do 3 de febreiro.

-Orde do 21 de outubro de 2022.

**INSTRUCIÓNS: É NECESARIO TRAER OS ORIXINAIS PARA COTEXAR

-Cubrir na aplicación admisionalumnado o formulario normalizado (ED550B) a través do menú Solicitudes-Admisión-Crear unha solicitude de admisión. Imprimir dito formulario e entregalo no centro educativo asinado por ambos proxenitores en cadanseu apartado.

***Este formulario tamén podedes pedilo nas escolas ou descargalo aquí.

-Copia do DNI do neno/a, no caso de non telo poderase aportar copia do libro de familia na que aparece inscrito o neno/a.

-Copia do DNI de ambos proxenitores.

-Copia do Libro de Vacinas.

-Copia da tarxeta sanitaria.

-1 Foto actual, tamaño carné.

**NO CASO DE QUE O NENO PADEZA ALGUNHA ENFERMIDADE QUE A ESCOLA DEBA  COÑECER COMO A EPILEPSIA, DIABETE OU  ALERXIAS QUE POIDAN DESENCADEAR UNHA ANAFILAXIA, DEBERASE PRESENTAR TAMÉN UN CERTIFICADO MÉDICO AO RESPECTO PARA INCLUÍR O NENO  NO PROGRAMA DE ALERTA ESCOLAR.

**CONVENIO REGULADOR OU RESOLUCIÓN XUDICIAL DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO, SE É O CASO.

**TER COÑECEMENTO DE SE O NENO/A  VAI TER RELIXIÓN OU ALTERNATIVA.

**IMPORTANTE:

-Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza como primeira opción,  non podendo presentar outras solicitudes noutros centros.

-Prazos para a entrega da documentación: 1-20 de marzo (ambos inclusive) na sede do CRA de Meis, en San Lourenzo.

-Horarios para a entrega de documentación:

Luns: 9:00-10:00/11:00-12:00

Martes: 9:00-14:00/16:00-19:00

Mércores: 9:00-11:00/13:00-14:00

Xoves: 9:00/12:00

Venres: 9:00-12:00

-Publicación da lista de admitidos na web e nos taboleiros das escolas: Antes do 15 de maio.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Un ano máis abrimos as portas das nosas escolas a tódalas familias que queirades coñecer o noso colexio.

Amais, todas aquelas familias que teñades crizanzas nacidas no ano 2021 e que están en idade de matricularse para iniciar 4º de infantil o vindeiro curso, ou aquelas aínda non escolarizadas, tedes a oportunidade de coñecer os espazos, recursos e ao profesorado das escolas, que vos explicarán dende a nosa metodoloxía a calquera cuestión ou dúbida que necesitedes resolver. Agardámosvos!

Informar que o período de admisión de matrículas será do 1 ao 20 de marzo.

VACANTES PARA O CURSO 2024/25

Menú Marzo 2023

Búsqueda de ovos de Pascua

12 - OS SUPERPODERES DAS AVES

11 - DÍA DE ROSALÍA

CELEBRAMOS O DÍA DE ROSALÍA RECITANDO POESÍA! https://go.ivoox.com/rf/124770561

LABORATORIO DE IDEAS - EPISODIO 1

PROGRAMA NO QUE AS NOSAS CREADORAS E CREADORES PRESENTAN INVENTOS QUE REVOLUCIONARÁN O MUNDO!