VI CERTAME DE MICRORRELATOS

Convocado o VI certame de microrrelatos. Consultade as bases na sección do EDLG desta mesma web, enchédevos de inspiración e A PARTICIPAR!

CURSO SUPERIOR DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA ONLINE

Consulte na sección do departamento de Galego, nesta mesma web, a lista de persoas admitidas aos cursos online de linguaxe administrativa superior.

COMUNICACIÓN CO ALUMNADO A TRAVÉS DE MENSAXERÍA INSTANTÁNEA

Informamos de que a EOI de Pontevedra dispón dun novo servizo de mensaxería instantánea chamado TOKAPP SCHOOL para comunicacións co alumnado.

Descarregue a aplicación (iphone, android, windows phone) gratuitamente ao seu teléfono smartphone para poder recibir as comunicacións a través deste servizo. Pode rexistrarse por correo electrónico e número de móbil. Ao facelo, vai aparecer un número de móbil diferente do seu, que é o número onde a aplicación vai enviar un sms gratuito para o dar de alta como usuario.

Unha vez descarregada recibirá unha mensaxe de correo electrónico, se se rexistrou por correo. Se o fixo directamente co seu número de móbil, non é necesario máis nada.
Para as incidencias coa aplicación, debe porse en contacto electrónico connosco por medio dun mail a: mensaxeria.eoipontevedra@gmail.com, chamando ao teléfono 986833018 ou ben achegándose á conserxaría ou administración en horario de oficina. Deben indicarnos o seu nome, o nome de usuario de tokapp e o número de teléfono móbil onde descarregaron a aplicación.
Atención: as comunicacións serán enviadas ao número de móbil que vostede proporcionou ao facer a matrícula na EOI. Se ten dúbidas, chame á secretaría.

IMPORTANTE: A descarga de Tokk App non é en absoluto obrigatoria, mais si recomendable. Ao fornecer este servizo, só se pretende mellorar a comunicación entre os diferentes membros da comunidade escolar.

Solicitamos a colaboración do alumnado divulgando esta mensaxe entre o resto de compañeiros/as.

Ausencias do profesorado

Luns, 23 de febreiro: A profesora Rocío Lojo (inglés) estará ausente do centro.

COIDADO: ROUBARON BICICLETAS NO NOSO APARCADOIRO!

Infórmase ao alumnado que roubaron unha bicicleta do aparcadoiro da nosa escola hoxe, día 3 de decembro, durante o horario 18:30-20:00.

Aconsellamos, de momento, que non traian as súas bicicletas á escola ata novo aviso.

A xefatura de estudos

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015, AULAS E PROFESORES

ACTUALIZACIÓN: Foron modificadas as aulas dalgúns dos grupos. Prema aqui para acceder ao documento.