ATENCIÓN: ÚLTIMAS PRAZAS PARA ESTUDAR NA EOI DE PONTEVEDRA

A partir de 03 de outubro vanse oferta últimas prazas dispoñibles nas diferentes linguas da Escola. As prazas iranse pondo a disposición na seguinte orde, para evitar aglomeracións innecesarias no centro.

Non deixedes escapar esta oportunidade de estudar unha ou varias linguas, nunha institución pública de recoñecida calidade e a prezos asequibles!

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015, AULAS E PROFESORES

Prema na ligazón para acceder ao documento.

PREINSCRICIÓN E MATRÍCULA 2014-15

NOVIDADE:

PRAZO EXTRAORDINARIO DE PREINSCRICIÓN PARA BÁSICO 1

DE 1325 DE SETEMBRO

De 13 a 25 de setembro abrirase un novo prazo de preincrición para o alumnado que non solicitou praza de BÁSICO 1 en xullo.

A adxudicación será a 26 de setembro ás 23:00 e o prazo de matrícula para estes alumnos será de 29 a 30 de setembro.

NOTA IMPORTANTE

• Os que fixeron preinscrición e non foron adxudicados no mes de xullo, non terán que volver facer a preinscrición.

• Os que fixeron preinscrición, foron adxudicados en xullo e non formalizaron a súa matrícula terán que entrar no link da preinscrición, identificarse e escoller de novo ou modificar a antiga.

A partir de 27 de xuño ábrese o prazo para a preinscrición e matrícula na Escola Oficial de Idiomas.

Pode consultar toda a información relativa na nosa sección "Matrícula" desta mesma web.

INICIO DO CURSO

A Dirección da Escola de Idiomas de Pontevedra ten o pracer de convidar o alumnado de nova incorporación a un acto de presentación do ano escolar 2014-15.

Data: Luns 15 de setembro.

Horario: 11.00 horas da mañá ou

18.00 horas da tarde.

Lugar: Salón de actos.

Agradecemos a súa asistencia.

Por outro lado, a presentación dos diferentes cursos e idiomas vai ser realizada nos seguintes días, sempre no horario de clase do grupo que corresponda.

Desexamos a todo o noso alumnado un excelente curso 2014-15.

CONVOCATORIA PARA CURSOS CELGA E DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA

De 28 de agosto até 12 de setembro ábrese o prazo para solicitar praza para estes cursos. Consulte toda a información relativa no separador do departamento de Galego, na parte superior desta mesma web.

OPERACIÓN BIQUINI: RESULTADOS

Grazas á vosa colaboración, vamos entregar 5 caixas de alimentos ao Comedor de San Francisco e unha caixa, con café, chocolate, leite, etc., a Calor e Café, tal como se decidiu no último Consello Escolar (04/07/14).

Grazas a todas as persoas que participaron na Operación Biquini!

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015

Prema na ligazón para acceder ao contido.

PROBAS DE CERTIFICACIÓN E DE CLASIFICACIÓN 2014

Consulte toda a información relativa á convocatoria das probas de certificación 2014, incluída a matrícula para o alumnado libre; así como a información relativa ás probas de clasificación 2014, na correspondente categoría Probas (clasificación, certificación, promoción), na columna esquerda desta mesma web

Ausencias do profesorado