EDLG. ORELLA PENDELLA. CHARLA SOBRE AS TRADICIÓNS INFANTÍS ORAIS.

EDLG: CHARLA SOBRE OS DITOS INFANTÍS DE TRADICIÓN ORAL

O mércores  26 de novembro ás 20:00h, no salón de actos da EOI, Carlos Yus,  coordinador de contidos da páxina www.orellapendella.org dará a charla “Orella pendella, para xogar cos ditos infantís de sempre”

A través desta páxina, elaborada coas achegas de persoas de toda a xeografía galega, farase un percorrido polo riquísimo folclore infantil de tradición oral que temos na nosa terra, desde os ditos máis sinxelos e tenros para xogar cos bebés ata os entrambilicados trabalinguas para poñer a proba a destreza verbal dos máis vellos.

É unha boa ocasión para coñecer este tesouro creado ao longo do tempo polo pobo galego e comprobar que pode seguir sendo unha ferramenta educativa e de lecer fundamental para os/as galegos/as do século XXI.

INFORMACIÓN SOBRE AS PRÓXIMAS ELECCIÓNS A DELEGADO DE GRUPO

Na vindeira semana, entre o 24 e o 28 de novembro, terán lugar as eleccións a delegados dos grupos da EOI de Pontevedra e as súas extensións.

Pode consultar os detalles relativos á normativa de elección de delegados aquí.

SOLICITUDES DE CAMBIO DE GRUPO: ACTUALIZACIÓN

Quedan autorizados os seguintes cambios de grupo:

FERNÁNDEZ FILGUEIRA, SABAS, ao grupo IN-NI1-2 (profesora Dª Isabel Barreiro)

FRANCISCO SUÁREZ, SARA, ao grupo IN-NI2-4 (profesora Dª Concepción Becerra)

PIÑEIRO COLLAZO, SONIA, ao grupo IN-NI2-4 (profesora Dª Concepción Becerra)

SANTOS SOTO, YASMINA, ao grupo IN-NI2-1 (profesora Dª Patricia Parada) (ver corrección abaixo)

SUEIRO GARCÍA, LAURA, ao grupo IN-NI2-4 (profesora Dª Concepción Becerra)

Corrección de erros:

BUCETA GUIMAREY, NURIA: pasa ao grupo IN-NI2-7 (profesora Dª Concepción Becerra)

COSTAS LÓPEZ, ANA Mª: pasa ao grupo VI-IN-NB1-4 (profesora Dª Margarita Lendoiro, da Ext. "Valle-Inclán")

DOMÍNGUEZ PADÍN, GEMMA: pasa ao grupo IN-NI2-6 (profesora, Dª Tanya Fernández)

FERNÁNDEZ ROMERO, Mª JOSÉ: pasa ao grupo AL-NB2-1 (profesor D. Rafael Vázquez)

GÓMEZ GARRIDO, ÁNGEL: pasa ao grupo VI-IN-NI2-3 (profesor D. Vicente Bóveda, Ext. "Valle-Inclán")

LAMAS CASTRO, MONTSERRAT: pasa ao grupo VI-IN-NB2-1 (profesor D. Vicente Bóveda, Ext. "Valle-Inclán")

REBOLO GALLEGO, JUAN JOSÉ: pasa ao grupo VI-IN-NI1-3 (profesora Dª Esther Costoya, Ext. "Valle-Inclán")

SANMARTÍN GONZÁLEZ, FÁTIMA: pasa ao grupo VI-IN-NI2-2 (profesora Dª María Balea, Ext. "Valle-Inclán")

SANTOS SOTO, YASMINA: pasa ao grupo IN-NB2-1 (profesora Dª Patrica Parada)

RELACIÓN DE SOLICITUDES PARA CAMBIO DE HORARIO AUTORIZADAS NO CURSO 2014-15

Pode acceder á listaxe aqui. O alumnado que teña concedida a súa solicitude de cambio de grupo, pode incorporarse con efecto inmediato ao seu novo grupo. Por mor do volume de solicitudes recibidas non foi posible publicar esta listaxe na data (7 de novembro) anunciada nas instrucións para solicitar cambios de horario. Pregamos disculpas pola molestia.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR: PRESENTACIÓN DAS CANDIDATURAS

De 10 a 17 de novembro poden presentar a súa candidatura ao Consello Escolar os membros dos diferentes sectores da comunidade educativa. As votacións van efectuarse no día 26 de novembro.

O Consello Escolar é o órgano colexiado de goberno do centro en que se encontran representados todos os sectores que forman a comunidade educativa: alumnado, familias, profesores, persoal non docente e Concello.

Nel tómanse decisións que afectan directamente a organización e funcionamento do centro. Daí a importancia de que todos os sectores teñan unha representación adecuada.

Por iso, todos debemos participar neste proceso, presentando a nosa candidatura, se for o caso, e votando.

ÚLTIMAS PRAZAS PARA THAT'S ENGLISH

ATÉ 14 DE NOVEMBRO, AINDA HAI PRAZAS PARA ESTUDAR INGLÉS CON THAT'S ENGLISH!

Informádevos no número de teléfono 986 834994 ou escribindo un mail a:

eoi.pontevedra@thatsenglish.com

Aprender inglés nunca foi tan fácil!

ATENCIÓN: ÚLTIMAS PRAZAS PARA ESTUDAR NA EOI DE PONTEVEDRA

A partir de 03 de outubro vanse oferta últimas prazas dispoñibles nas diferentes linguas da Escola. As prazas iranse pondo a disposición na seguinte orde, para evitar aglomeracións innecesarias no centro.

Non deixedes escapar esta oportunidade de estudar unha ou varias linguas, nunha institución pública de recoñecida calidade e a prezos asequibles!

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015, AULAS E PROFESORES

ACTUALIZACIÓN: Foron modificadas as aulas dalgúns dos grupos. Prema aqui para acceder ao documento.

Ausencias do profesorado

PORTUGUÊS: EXCURSÃO AO NORTE DE PORTUGAL

O departamento de português organiza uma excursão ao norte de Portugal no sábado 15 de novembro. A viagem inclui, entre outras interessantes atividades, uma visita ao quartel dos bombeiros voluntários de Ponte de Lima e um jantar-arraial na Quinta do Santoinho, em Viana do Castelo.

Toda a comunidade escolar pode participar, mas dá-se preferência as pessoas que estão a estudar português neste ano ou que já foram alunas/os do departamento. O prazo de inscrição é até 11 de novembro, às 20.00 h