ANUNCIO: CURSOS GRATUÍTOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA GALEGA E CURSOS PREPARATORIOS PARA OS CERTIFICADOS DE LINGUA GALEGA (CELGA)

Na Orde do 3 de agosto de 2015 da Consellería de Educación, cultura e ordenación universitaria, convócanse, con carácter gratuíto, cursos de linguaxe administrativa galega e cursos preparatorios para os certificados de lingua galega (Celga), que se realizarán en distintos períodos e en varias escolas oficiais de idiomas de Galicia.

Poden acceder aqui aos detalles da convocatoria relativos a inscrición, prazos e demais informacións relevantes da convocatoria.

Máis información no Departamento de Galego.

DATAS DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO DE 2015

Pode acceder ás datas das probas de setembro aquí. Pode consultar as datas das revisións de ditas probas aquí. Se desexa consultar as datas e horas dos chamamentos orais, prema na ligazón do idioma correspondente (arriba, esta mesma páxina).

Para a consulta de horarios e datas das probas do programa THAT´S ENGLISH, prema aquí.

PREINSCRICIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2015-16

A partir do 26 de xuño ábrese o prazo de preinscrición e matrícula para o curso 2016-2016. Lea as instruccións detidamente:

ALUMNADO ANTIGO

O alumnado oficial matriculado no curso 2014-15 que non cursou renuncia nin lle foi anulada a matrícula non terá que facer preinscrición e matricularase directamente dende a aplicación de consulta de notas (arriba á dereita) ou dende https://informaticacentros.com/xunta.

Prazo de matrícula:

• Prazo ordinario (29 de xuño - 9 de xullo): alumnado oficial e procedente do That´s English apto na convocatoria de xuño de 2015.
  • Prazo extraordinario (8-14 de setembro): alumnado oficial e do That´s English apto, non apto e non presentado na convocatoria de setembro de 2015. Alumnado oficial apto en xuño que non se matriculou no prazo ordinario.

Documentación habitual:

• Dúas copias da reserva de matrícula (xeradas pola aplicación web).
  • Resgardo de ter aboada as taxas. Consulte as instruccións para o pagamento e información sobre as taxas. Estas pódense aboar mediante o modelo E, o modelo A1 ou o modelo 730. ATENCIÓN! Se desexa fraccionar o pagamento da matrícula, achegue o documento do 2º prazo de pagamento cuberto e asinado mais un certificado da súa conta bancaria onde figure o IBAN expedido polo seu banco.
  • Formulario de contacto cos pais (só para menores de idade).
  • Certificado da 1ª lingua estranxeira cursada na ESO (só para menores de 16 anos a 31/12/2015).
  • Solicitude de adaptacións (só para persoas discapacitadas que soliciten adaptacións nos exames de certificación).

ALUMNADO NOVO

O resto de alumnado terá a consideración de alumnado novo e deberá facer preinscrición dende a aplicación https://www.eoidigital.com/preinsxunta. Antes de facela, lean as condicións de acceso directo.

Prazo de preinscrición:

• Básico 1: 26 de xuño - 9 de xullo. ATENCIÓN! Abriuse un prazo extraordinario de preinscrición para básico 1 e básico integrado do 20 de xullo ao 14 de setembro. As persoas que se preinscribiron no primeiro prazo mais non se matricularon, deberán agardar até o remate do proceso de matrícula para realizar unha nova preinscrición.
  • Resto de cursos: 26 de xuño - 14 de setembro.

Adxudicación de prazas:

• Básico 1: 10 de xullo ás 20.30 horas.
  • Básico 1 (preinscritos no prazo extraordinario) e resto de cursos: 15 de setembro ás 23.00 horas.

Haberá unha nova adxudicación de prazas vacantes o 25 de setembro á que só accederán os solicitantes que non cnseguiron praza no primeiro sorteo.

Prazo de matrícula:

As persoas que conseguiron praza nos distintos sorteos matricularanse no enderezo https;//informaticacentros.com/xunta nos seguintes prazos:

• Básico 1: 13-17 de xullo (alumnado que conseguiu praza no sorteo do 10 de xullo)
  • Básico 1 (preinscritos no prazo extraordinario) e resto de cursos: 16-24 de setembro (alumnado que conseguiu praza no sorteo do 15 de setembro).
  • Alumnado que conseguiu praza no sorteo do 25 de setembro: 28-30 de setembro.

Documentación:

O alumnado novo deberá achegar a mesma documentación có antigo (ver arriba) e ademais:

• Fotocopia do DNI.
  • Títulos ou certificados que acrediten o dereito a acceder a un curso superior a básico 1.
  • Certificados de estudos doutras EOIs, de ser o caso.

Se precisan mais información consulten a sección matrícula.

OFERTA EDUCATIVA - CURSO 2015/16

Consulte a oferta educativa da nosa escola para o curso 2015-2016.

PROCÚRASE

BIBLIOTECA: #RetoVerán15

A Biblioteca Frei Martín Sarmiento, a través do PLAMBE, convoca un concurso de fotografía nas redes sociais. O lema é: Nas vacacións, un libro ao carón.

Envía a túa foto á conta de twitter da biblioteca: @EOIPonteBiblio ,

cos hastag:

#retoVerán15 #EOIPontevedra #biblioeoipontevedra

Podedes publicar as vosas fotos (máximo 1 por persoa) até 5 de xuño. Premio ás dúas mellores.

PORTUGUÊS: EXCURSÃO A BRAGA E GUIMARÃES

ATENÇÃO! A hora de chegada à escola foi atrasada meia hora, até as 22:00 h. (espanholas).

O departamento de Português organiza uma nova excursão a Braga e Guimarães no dia 23 de maio, à qual convida a toda a comunidade escolar

Se quiserem conhecer a Cidade dos Arcebispos e o Berço de Portugal, venham connosco!

NO DIA DO LIBRO, TRAE O TEU LIBRO TAMÉN

Para celebrarmos o dia do libro, a biblioteca da escola organiza unha actividade de troca-libros. Na planta baixa encontrarás un estante onde vas poder deixar os libros que traias e levares outros.

Longa vida aos libros e á lectura! Feliz día do libro!

Ausencias do profesorado

MATERLINGUA: CONCERTO DO CORO DE INGLÉS