REANUDACIÓN DAS CLASES DE ALEMÁN DO PROFESOR BARTUG AYKAN

ATENCIÓN ALUMNADO DOS GRUPOS AL-NB1-3, AL-NB1-4, AL-NA1-1 e AL-NA2-1: Mañá, día 21 de xaneiro reanudaranse as clases, a cargo da profesora substituta Josefa Vilas.

A xefatura de estudos

NOVOS CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA E CELGA

CURSOS QUE SE OFERTAN

• 1 Curso de linguaxe administrativa, nivel MEDIO, de modo presencial
  • 2 Cursos de linguaxe administrativa, nivel SUPERIOR en liña
  • 1 Curso preparatorio CELGA 2
  • 1 Curso preparatorio CELGA 3
  • 1 Curso preparatorio CELGA 4

NOTA: ofértanse 25 prazas para cada un. Se hai máis solicitudes que prazas, farase un sorteo para determinar a letra do primeiro apelido a partir da que se fará a listaxe de persoas admitidas.

Datas de presentación de solicitudes

• do 15 de decembro de 2014 ao 16 de xaneiro de 2015 para os cursos que se realizarán de febreiro a maio de 2015

Acceda a toda a información na convocatoria de cursos de linguaxe administrativa e CELGA do DOG do 27 de agosto de 2014.

COMUNICACIÓN CO ALUMNADO A TRAVÉS DE MENSAXERÍA INSTANTÁNEA

Informamos de que a EOI de Pontevedra dispón dun novo servizo de mensaxería instantánea chamado TOKAPP SCHOOL para comunicacións co alumnado.

Descarregue a aplicación (iphone, android, windows phone) gratuitamente ao seu teléfono smartphone para poder recibir as comunicacións a través deste servizo. Pode rexistrarse por correo electrónico e número de móbil. Ao facelo, vai aparecer un número de móbil diferente do seu, que é o número onde a aplicación vai enviar un sms gratuito para o dar de alta como usuario.

Unha vez descarregada recibirá unha mensaxe de correo electrónico, se se rexistrou por correo. Se o fixo directamente co seu número de móbil, non é necesario máis nada.
Para as incidencias coa aplicación, debe porse en contacto electrónico connosco por medio dun mail a: mensaxeria.eoipontevedra@gmail.com, chamando ao teléfono 986833018 ou ben achegándose á conserxaría ou administración en horario de oficina. Deben indicarnos o seu nome, o nome de usuario de tokapp e o número de teléfono móbil onde descarregaron a aplicación.
Atención: as comunicacións serán enviadas ao número de móbil que vostede proporcionou ao facer a matrícula na EOI. Se ten dúbidas, chame á secretaría.

IMPORTANTE: A descarga de Tokk App non é en absoluto obrigatoria, mais si recomendable. Ao fornecer este servizo, só se pretende mellorar a comunicación entre os diferentes membros da comunidade escolar.

Solicitamos a colaboración do alumnado divulgando esta mensaxe entre o resto de compañeiros/as.

Ausencias do profesorado

16 de xaneiro: O profesor Bartug Aykan (alemán) estará ausente do centro ata o día 27 de xaneiro.

20 de xaneiro: O profesor Juan Pérez Conde (francés) está ausente do centro. O profesor J. Manuel Luaña Fontán (francés) está ausente do centro. A profesora Josefa Gordo (italiano) está ausentre do centro.

20 e 21 de xaneiro: A profesora Isabel Barreiro (inglés) estará ausente do centro os días 20 e 21.

TROCA DE LIBROS (Plan de Dinamización da Biblioteca)

Comezamos unha nova actividade na entrada do centro. Deixa un libro, colle outro, anótate para termos unha referencia onde van parar os nosos libros... e goza da lectura.

Listos para viaxar!

COIDADO: ROUBARON BICICLETAS NO NOSO APARCADOIRO!

Infórmase ao alumnado que roubaron unha bicicleta do aparcadoiro da nosa escola hoxe, día 3 de decembro, durante o horario 18:30-20:00.

Aconsellamos, de momento, que non traian as súas bicicletas á escola ata novo aviso.

A xefatura de estudos

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015, AULAS E PROFESORES

ACTUALIZACIÓN: Foron modificadas as aulas dalgúns dos grupos. Prema aqui para acceder ao documento.