ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR: CONSTITUCIÓN DA XUNTA ELECTORAL

No próximo dia 30 de outubro, ás 12.30 no Salón de Actos, vai efectuarse o sorteo público en que serán designados unha nai, pai, ou titora ou titor legal; unha persoa do alumnado e mais un/unha representante do persoal da administración e os servizos (PAS), alén das persoas suplentes. Todas estas persoas van constituir, xuntamente co Director do centro e un membro do claustro, da Xunta Electoral que supervisará as eleccións ao Consello Escolar da EOI de Pontevedra.

31/10, 03/11, DÍAS NON LECTIVOS

Lembramos a toda a comunidade escolar que os próximos dias 31 de outubro e 03 de novembro son días non lectivos. No día 31 celebramos o día do ensino e 03 de novembro foi elexido como día non lectivo polo Consello Escolar do centro.

EDLG. SAMAÍN 2014. CONCURSO DE CABAZAS

INICIO DO PRAZO PARA SOLICITUDES DE CAMBIOS DE GRUPO

Anúnciase ao alumnado desta escola que se abre o prazo para solicitar cambio de horario. O prazo estará aberto dende o día 23 ata o 29 de outubro, inclusive. Aqueles alumnos interesados poderán pasar a recoller o impreso de solicitudes na conserxaría do centro a partir das 9:00h do 23 de outubro.

Prégase aos solicitantes que cumprimenten debidamente o seu impreso, seguindo as instrucións contidas no dorso do documento e nesta ligazón, e respecten os prazos indicados para a entrega do mesmo.

A XEFATURA DE ESTUDOS

ÚLTIMAS PRAZAS PARA THAT'S ENGLISH

ATÉ 31 DE OUTUBRO, AINDA HAI PRAZAS PARA ESTUDAR INGLÉS CON THAT'S ENGLISH!

Informádevos no número de teléfono 986 834994 ou escribindo un mail a:

eoi.pontevedra@thatsenglish.com

Aprender inglés nunca foi tan fácil!

ATENCIÓN: ÚLTIMAS PRAZAS PARA ESTUDAR NA EOI DE PONTEVEDRA

A partir de 03 de outubro vanse oferta últimas prazas dispoñibles nas diferentes linguas da Escola. As prazas iranse pondo a disposición na seguinte orde, para evitar aglomeracións innecesarias no centro.

Non deixedes escapar esta oportunidade de estudar unha ou varias linguas, nunha institución pública de recoñecida calidade e a prezos asequibles!

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015, AULAS E PROFESORES

ACTUALIZACIÓN: Foron modificadas as aulas dalgúns dos grupos. Prema aqui para acceder ao documento.

Ausencias do profesorado

O profesor Carlos Yus (galego) vai ausentarse do centro no día 24 de outubro.