SEMANA SANTA. HORARIO DA EOI.

Durante as próximas vacacións de Semana Santa, o centro terá o seguinte horario:

* Días non lectivos, centro aberto (10:00 a 13:00).

Días 30, 31 de marzo, 1 e 6 de abril.

* Días non lectivos, centro pechado.

Días 2 e 3 de abril.

As clases comezan a 7 de abril.

Desexamos unha boa Pascua a toda a comunidade escolar!

ATENCIÓN: ÁBRESE O PRAZO DE MATRÍCULA PARA EXAMINARSE POR LIBRE

Ábrese o prazo de matrícula para examinarse por libre nas probas de certificación (básico, intermedio, avanzado, C1 de galego e inglés) das Escolas Oficiais de Idiomas.

Para máis información, pode consultar as alíneas de Información Xeral (FAQ) e Probas desta mesma web.

Ausencias do profesorado

Días 25, 26 e 27 de marzo de 2015: A profesora Ana Velo Barreiro (inglés) está ausente da escola.

PLAMBE: CICLO DE DOCUMENTARIOS

INGLÉS à Searching for Sugar Man. Martes 10 de marzo, ás 10:30 e xoves 12 ás 17:00h.

FRANCÉS à Ce n’est qu’un début. Luns 16  de marzo ás 10:30h e xoves 19 ás 18:30h.

PORTUGUÉS à Pare, escute, olhe. Xoves 26 de marzo ás 19:15 h.

ALEMÁN à Vergiss mein nicht. Mércores 8 de abril ás 18:30h e venres 10 de abril ás 10:30.

GALEGO à Mércores 15  de abril ás 18:30h.

ITALIANO à Martes 21 de abril ás 10:30h e  o xoves  23 ás 20:00h.

VOLTAMOS AO TEATRO!

O departamento de português volta a organizar uma ida ao teatro, a que convidamos a toda a comunidade educativa.

COIDADO: ROUBARON BICICLETAS NO NOSO APARCADOIRO!

Infórmase ao alumnado que roubaron unha bicicleta do aparcadoiro da nosa escola hoxe, día 3 de decembro, durante o horario 18:30-20:00.

Aconsellamos, de momento, que non traian as súas bicicletas á escola ata novo aviso.

A xefatura de estudos

COMUNICACIÓN CO ALUMNADO A TRAVÉS DE MENSAXERÍA INSTANTÁNEA

Informamos de que a EOI de Pontevedra dispón dun novo servizo de mensaxería instantánea chamado TOKAPP SCHOOL para comunicacións co alumnado.

Descarregue a aplicación (iphone, android, windows phone) gratuitamente ao seu teléfono smartphone para poder recibir as comunicacións a través deste servizo. Pode rexistrarse por correo electrónico e número de móbil. Ao facelo, vai aparecer un número de móbil diferente do seu, que é o número onde a aplicación vai enviar un sms gratuito para o dar de alta como usuario.

Unha vez descarregada recibirá unha mensaxe de correo electrónico, se se rexistrou por correo. Se o fixo directamente co seu número de móbil, non é necesario máis nada.

Para as incidencias coa aplicación, debe porse en contacto electrónico connosco por medio dun mail a: mensaxeria.eoipontevedra@gmail.com, chamando ao teléfono 986833018 ou ben achegándose á conserxaría ou administración en horario de oficina. Deben indicarnos o seu nome, o nome de usuario de tokapp e o número de teléfono móbil onde descarregaron a aplicación.

Atención: as comunicacións serán enviadas ao número de móbil que vostede proporcionou ao facer a matrícula na EOI. Se ten dúbidas, chame á secretaría.

IMPORTANTE: A descarga de Tokk App non é en absoluto obrigatoria, mais si recomendable. Ao fornecer este servizo, só se pretende mellorar a comunicación entre os diferentes membros da comunidade escolar.

Solicitamos a colaboración do alumnado divulgando esta mensaxe entre o resto de compañeiros/as.

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015, AULAS E PROFESORES

ACTUALIZACIÓN: Foron modificadas as aulas dalgúns dos grupos. Prema aqui para acceder ao documento.