NOVOS CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA E CELGA

• 1 Curso preparatorio CELGA 2
  • 1 Curso preparatorio CELGA 3
  • 1 Curso preparatorio CELGA 4

NOTA: ofértanse 25 prazas para cada un. Se hai máis solicitudes que prazas, farase un sorteo para determinar a letra do primeiro apelido a partir da que se fará a listaxe de persoas admitidas.

Datas de presentación de solicitudes

• do 15 de decembro de 2014 ao 16 de xaneiro de 2015 para os cursos que se realizarán de febreiro a maio de 2015

Acceda a toda a información na convocatoria de cursos de linguaxe administrativa e CELGA do DOG do 27 de agosto de 2014.

DÍAS NON LECTIVOS DE DECEMBRO E XANEIRO

Lembramos que no próximo día 8 de decembro, festivo, non hai clases e o centro vai estar pechado.

Aproveitamos tamén para informar do horario do centro durante as vacacións de Nadal.

- Días 22, 23, 26, 29 e 30 de decembro, e 2, 5 e 7 de xaneiro. Non hai clases, mais o centro está aberto das 10:00 ás 13:00 horas.

- Días 24, 25 e 31 de decembro, e 1 e 6 de xaneiro. Non hai clases e o centro está pechado

Ausencias do profesorado

17 de decembro: A profesora Isabel Barreiro (inglés) está ausente do centro.

TROCA DE LIBROS (Plan de Dinamización da Biblioteca)

Comezamos unha nova actividade na entrada do centro. Deixa un libro, colle outro, anótate para termos unha referencia onde van parar os nosos libros... e goza da lectura.

Listos para viaxar!

THAT'S ENGLISH. AMPLIACIÓN DO PRAZO DE MATRÍCULA

ATENCIÓN!: Amplíase o prazo de matrícula para inglés non presencial a través de That's English até 19 de decembro.

Non perdan esta oportunidade de aprender inglés na propia casa, ao ritmo e horarios que máis lle conviren!

COIDADO: ROUBARON BICICLETAS NO NOSO APARCADOIRO!

Infórmase ao alumnado que roubaron unha bicicleta do aparcadoiro da nosa escola hoxe, día 3 de decembro, durante o horario 18:30-20:00.

Aconsellamos, de momento, que non traian as súas bicicletas á escola ata novo aviso.

A xefatura de estudos

COMUNICACIÓN CO ALUMNADO A TRAVÉS DE MENSAXERÍA INSTANTÁNEA

Informamos de que a EOI de Pontevedra dispón dun novo servizo de mensaxería instantánea chamado TOKAPP SCHOOL para comunicacións co alumnado.

Descarregue a aplicación (iphone, android, windows phone) gratuitamente ao seu teléfono smartphone para poder recibir as comunicacións a través deste servizo. Pode rexistrarse por correo electrónico e número de móbil. Ao facelo, vai aparecer un número de móbil diferente do seu, que é o número onde a aplicación vai enviar un sms gratuito para o dar de alta como usuario.

Unha vez descarregada recibirá unha mensaxe de correo electrónico, se se rexistrou por correo. Se o fixo directamente co seu número de móbil, non é necesario máis nada.
Para as incidencias coa aplicación, debe porse en contacto electrónico connosco por medio dun mail a: mensaxeria.eoipontevedra@gmail.com, chamando ao teléfono 986833018 ou ben achegándose á conserxaría ou administración en horario de oficina. Deben indicarnos o seu nome, o nome de usuario de tokapp e o número de teléfono móbil onde descarregaron a aplicación.
Atención: as comunicacións serán enviadas ao número de móbil que vostede proporcionou ao facer a matrícula na EOI. Se ten dúbidas, chame á secretaría.

IMPORTANTE: A descarga de Tokk App non é en absoluto obrigatoria. Aquelas persoas que, por razóns diversas, non dispoñan da aplicación, van recibir os avisos por outros medios -mensaxes electrónicas, preferentemente. Ao fornecer este servizo, preténdese mellorar a comunicación entre os diferentes membros da comunidade escolar.

Solicitamos a colaboración do alumnado divulgando esta mensaxe entre o resto de compañeiros/as.

OFERTA EDUCATIVA DA EOI DE PONTEVEDRA - CURSO 2014-2015, AULAS E PROFESORES

ACTUALIZACIÓN: Foron modificadas as aulas dalgúns dos grupos. Prema aqui para acceder ao documento.