MATRÍCULA CURSO 2024-25

Alumnado apto na convocatoria ordinaria ou apto/non apto/non presentado na convocatoria extraordinaria:

• Formalizar a súa matrícula nesta ligazón.
  • Subir á aplicación de matrícula o xustificante de ter aboado as taxas
  • Resgardo do aboamento das taxas (modelo AI xerado electronicamente/ modelos 730 e 731). Instruccións pagamento telemático. (Se ten fraccionada a matrícula indique os 20 díxitos da conta e achegue certificado onde conste o IBAN e a titularidade nunha das entidades colaboradoras).
  • O alumnado que solicite unha adaptación por presentar discapacidade deberá cubrir o Anexo V da Resolución e presentar a documentación correspondente.

Alumnado novo: Consulte aquí os pasos a seguir.

CALENDARIO PROBAS: XUÑO 2024

Consulte o calendario completo de realización das probas para o curso académico 2023-24.

CONVOCATORIA ORDINARIA XUÑO 2024

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA XUÑO 2024

IMPORTANTE: Acuda á Escola 15 min antes da realización de cada proba.

PRÉSTAMO ESPECIAL DE VERÁN

Interésache gozar da lectura durante todo o verán sen estar pendente dos prazos para devolver os libros?  Achégate á nosa biblioteca do 3 ao 21 de xuño! Recibirás unha bolsa de algodón decorada para levar o material que precises e poderás devolvelo en setembro!

Teremos un horario reducido: só martes e xoves. Consúltao aqui!

MODALIDADE SEMIPRESENCIAL E A DISTANCIA

COMO ACCEDER A CENTROSNET

Prema neste titorial sobre cómo acceder á Plataforma Centrosnet para consultar as  notas e o expediente.

AVISO: SOLICITUDE ADAPTACIÓN EXAMES

Se precisas solicitar unha adaptación dos exames da escola debes ler o protocolo de adaptación de probas, cumprimentar o formulario e subilo coa documentación de matrícula a través da aplicación.