Prazo de reserva para curso 2016-2017

Aberto o prazo de reserva. Do 1 ao 15 de Febreiro

Toda a información aquí

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

ACTIVIDADES DEPORTIVAS- MARTES DEPORTIVO CURSO 2015/16

Un curso máis disputouse o campionato interno de FÚTBOL SALA  dentro da campaña “MARTES DEPORTIVO” como actividade deportiva extraescolar que se desenvolve os martes entre as 16:00 e as 17:40 horas.

Inscribíronse 5 equipos masculinos, femininos e mixtos. A primeira fase xogouse polo sistema de liga a dobre volta. Posteriormente os 4 primeiros clasificados xogaron as semifinais (1º contra 4º e 2º contra 3º).

O martes día 2 de febreiro, despois dunha igualada fase de liguilla, disputáronse os partidos para o 3º e 4º posto e a GRAN FINAL.

O 3º posto logrouno “XIGANTES” ao impoñerse claramente a “EQUIPAZO F.C.”

Á final chegaron os equipos “OS CABACEPAS U.D.” e “H D P”. Pronto conseguiron vantaxe no marcador os primeiros, que presumían dun triunfo fácil. Pero no segundo tempo, reaccionou “H D P” logrando poñense a só dous goles de desvantaxe, con moito tempo por diante. Con todo, los “CABACEPAS” acabaron impoñendo a súa calidade futbolística e gañaron 8-5.

Destacar tamén que a máxima goleadora feminina da competición foi PAULA PEREIRO con 11 goles e o masculino JONATHAN AMADO con 36 goles.

Os próximos campionatos serán de PALAS/TENIS e BÁDMINTON. Seguiremos informando.

Podedes ver as fotos dos equipos no noso facebook

Festival de Nadal 2015

Co remate do primeiro trimestre celebrouse un festival de Nadal onde alumnado de diferentes cursos prepararon toda unha serie de actividades que puxeron o remate a primeira parte do curso 2015-16.

Ademais fixéronse entrega aos gañadores e gañadoras dos concursos que diferentes departamentos do noso centro levaron a cabo durante o trimestre.

Podedes ver o resto das fotos no noso facebook.

VI Día da Ciencia en Galego

No noso IES celebramos o VI Día da Ciencia en Galego,que este ano dedicouse á Ciencia e a Tecnoloxía da luz e do solo. O alumnado de 1º de Bacharelato da materia de Cultura Científica preparou unha pequena exposición  para dar a coñecer a figura dos catro homenaxeados. Así mesmo o departamento de Xeografía e Historia do IES elaborou unha interesante exposición sobre a pintura e a luz.

O alumnado así mesmo, asistiu e participou en directo na videoconferencia: “A máquina que constrúe a mente e a realidade” impartida polo profesor do Departamento de Medicina da UdC, Xurxo Mariño Alfonso.

Pódense ver máis fotos no noso facebook

Ver a videoconferencia

Proxecto Ríos. Toma de mostras e análise de datos Río Loña

O alumnado de 4º de ESO A de Bioloxía e Xeoloxía e de 4º de Diversificación do Ámbito Científico-Tecnolóxico levaron a cabo a toma de mostras e análise de datos no río Loña. Esta actividade desenvolveuse dentro do Proxecto Ríos e corresponde a campaña de Outono 2015.

Pódense ver as fotos no noso facebook.

Proxecto Ríos. Campaña de Outono 2015. Caseta meteorolóxica e estudo das nubes

O alumnado de 4º de Diversificación do Ámbito Científico-Tecnolóxico publicou os datos da caseta meteorolóxica e fixo o estudo das nubes a través dun fotografado diario das mesmas, correspondentes a campaña de outono 2015 dentro do Proxecto Ríos.

Pódense consultar os datos facendo click en departamento de Bioloxía e Xeoloxía.