LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS 2014/15

Listaxe definitiva de Admitidos por nivel.

Libros de texto curso 2014-15

Nos arquivos adxuntos tedes a relación de libros de texto para o próximo curso académico.

Benvida

Benvidos a web do IES "12 de outubro".

Aquí vas atopar toda a información que necesites sobre o noso Centro.

HOMENAXE A TITORA DO BACHARELATO CIENTÍFICO

O alumnado de 2º do Bacharelato Científico quixo render unha homenaxe a súa titora Isabel, nun acto cheo de tenrura e cariño por ambas partes.

Podedes ver todas as fotos no noso facebook

FESTIVAL FIN DE CURSO PRO-VIAXE DIDÁCTICA PARIS-LONDRES

Para conseguir fondos para a viaxe celebrouse o xoves 19 de xuño un festival de final de curso coa colaboración da Dirección, profesorado e alumnado do Centro. Esta actividade foi posible tamén grazas a colaboración desinteresada de Festival Amorín e do Departamento de Imaxe Persoal do Centro. Podedes visitar as fotos no noso Facebook.

VIAXE DIDÁCTICA A PARIS E LONDRES (do 22 ao 28 de xuño)

VIAXE  DIDÁCTICA A PARIS E LONDRES (do 22 ao 28 de xuño)

O alumnado de Bacharelato do IES vai participar nunha viaxe didáctica de 7 días. Visitarán as cidades de París e Londres acompañados das profesoras dos Departamentos de Francés, Inglés e Bioloxía e Xeoloxía do noso Centro.

O programa desta viaxe cultural pódese consultar nos Departamentos de Francés e Inglés.

Unidade Didáctica sobre O Courel

Os distintos Departamentos organizadores da Saída Didáctica O Courel, elaboraron a unidade didáctica adxunta.

O aprendizaxe continúa fóra da aula.

Pincha aquí

EXCURSIÓN AO COUREL

Pincha aquí para ver todas as fotos publicadas no noso facebook.

"Mulleres e Ciencia" por Andrea, Marta, Óscar, Antonio e Gabriel

O alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 4º ESO realizou durante este curso diferentes traballos cunha temática común: "Mulleres e Ciencia". Ensalzaron a figura de diferentes mulleres nos campos da Xenética molecular, da Evolución, da Ecoloxía e da Xeoloxía.

Podedes ver as fotos dos seus traballos no noso facebook.