Eleccións a Consello Escolar.

O próximo xoves 27 de Novembro renóvase parcialmente o Consello Escolar. Pais/Nais, alumnado e profesorado temos o dereito de elexir os nosos representantes ¡¡ ANIMÁDEVOS A VOTAR!!

Libros de texto curso 2014-15

Nos arquivos adxuntos tedes a relación de libros de texto para o próximo curso académico.

ACTIVIDADE-EXPOSICIÓN DOS DEPARTAMENTOS DE LINGUAS FRANCESA E INGLESA

Os departamentos de linguas estranxeiras do centro levaron a cabo neste trimestre unha exposición conxunta dedicada a Bretaña (Departamento de Francés) e a Irlanda (Departamento de Inglés). Para a exposición traballaron nas aulas temas como: a economía, o cine, a poboación, o clima, a natureza, a gastronomía, as festas populares e os xogos e tamén os deportes. No traballo destacaron dúas cidades: Quimper (na Bretaña) e Limerick (en Irlanda).

Aproveitando o irmandamento de Quimper coa nosa cidade, visitou o noso centro unha delegación da mesma: o seu alcalde e varios concelleiros, así como a Presidenta da Asociación de Ourense de amigos de Quimper. No IES, ofrecéuselles unha recepción no Salón de Actos, na que participo a Dirección do centro, o alumnado de francés e o profesorado do IES; intercambiáronse agasallos e o noso alumnado preparou como sorpresa, unha canción bretona.

Finalmente, a delegación visitou a exposición e percorreu diferentes instalación do noso instituto nunha frutífera e agradabla xornada para todos.

Campamento de inmersión en lingua francesa

O alumnado de 2º ESO do noso IES,  acompañados de dúas profesoras participaron durante cinco días no campamento "CLASSE VERTE" que se celebrou en Garaña de Pría (Asturias). Dirixidos por un grupo de monitores realizaron diferentes actividades de aula e actividades de contacto coa natureza, todas en lingua francesa. Ademais realizaron unha interesante visita ao Museo Xurásico de Asturias (MUJA).

Resultados Carreira de San Martiño 2014

Numeroso alumnado do noso IES participou na "Popular de San Martiño". Noraboa a tod@s!!

ACTIVIDADES DEPORTIVAS

Estáse a celebrar o campionato interno de FÚTBOL SALA  dentro da campaña “MARTES DEPORTIVO” como actividade deportiva extraescolar que se celebra os martes entre as 16:00 horas e as 17:40 horas.

Inscribíronse 12 equipos de tódolos cursos. A competición consta de 2 grupos. No grupo A incluíronse 8 equipos masculinos que xogarán polo sistema de liga a dobre volta e os 4 primeiros clasificados xogarán as semifinais (1º contra 4º e 2º contra 3º). No grupo B incluíronse 4 equipos femininos e mixtos que xogarán tamén polo sistema de liga a dobre volta.

Podedes ver todas as fotos no noso facebook

Programas Europeos.

Xa están publicadas as Bases e os modelos de solicitude para a realización de mobilidades de alumnos e profesores en países da Unión Europea. Toda a información esta exposta no taboleiro de anuncios da entrada do noso Centro e nesta páxina web nas pestanas CM-Erasmus+ e CS-Erasmus+

FALANDO DO ÉBOLA: 3º D.

O alumnado de 3º ESO na materia ámbito Científi-Tecnolóxico realizou un mural exposición sobre un tema de actualidade: o ébola. Buscando información na rede e traballando coas noticias publicadas na prensa, aprenderon un pouco máis sobre a realidade desta enfermidade.

PANEL DA ACTUALIDADE MEDIOAMBIENTAL.

Durante este curso 14/15, o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía do IES empregando como punto de partida as noticas publicadas nos xornais, está a facer unha exposición e recompilación de diferentes temas de actualidade relacionados co medio ambiente.