Libros de texto curso 2014-15

Nos arquivos adxuntos tedes a relación de libros de texto para o próximo curso académico.

PROBA DE IDIOMAS PARA PARTICIPANTES NO PROGRAMA ERASMUS+ (CS E CM) CURSO 2014-2015

O próximo luns 19 de Xaneiro de 2015 terá lugar a proba de idiomas , para aqueles alumnos participantes no proceso de selección para becas Erasmus +, que non acrediten o nivel alegado na solicitude.

Será as 10:10h no IES 12 de Outubro. Deberán presentarse no hall do IES a esa hora el logo serán redirigidos ás distintas aulas polos profesores de idiomas

Bo Nadal

Toda a comunidade educativa do IES 12 de Outubro desexámosvos un Bo Nadal e o mellor para o ano 2015.

Viaxe a Berlín

Este ano, os Departamentos de linguas estranxeiras coa colaboración do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía están a organizar unha viaxe didáctica a Berlín.

No arquivo adxunto podedes ver o programa da viaxe.

Animádevos a participar!!

ACTIVIDADE-EXPOSICIÓN DOS DEPARTAMENTOS DE LINGUAS FRANCESA E INGLESA

Os departamentos de linguas estranxeiras do centro levaron a cabo neste trimestre unha exposición conxunta dedicada a Bretaña (Departamento de Francés) e a Irlanda (Departamento de Inglés). Para a exposición traballaron nas aulas temas como: a economía, o cine, a poboación, o clima, a natureza, a gastronomía, as festas populares e os xogos e tamén os deportes. No traballo destacaron dúas cidades: Quimper (na Bretaña) e Limerick (en Irlanda).

Aproveitando o irmandamento de Quimper coa nosa cidade, visitou o noso centro unha delegación da mesma: o seu alcalde e varios concelleiros, así como a Presidenta da Asociación de Ourense de amigos de Quimper. No IES, ofrecéuselles unha recepción no Salón de Actos, na que participo a Dirección do centro, o alumnado de francés e o profesorado do IES; intercambiáronse agasallos e o noso alumnado preparou como sorpresa, unha canción bretona.

Finalmente, a delegación visitou a exposición e percorreu diferentes instalación do noso instituto nunha frutífera e agradabla xornada para todos.