Prazo de reserva para curso 2016-2017

Aberto o prazo de reserva. Do 1 ao 15 de Febreiro

Toda a información aquí

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

Día do libro

Xa temos os gañadores do concurso do Día do Libro:

1ª-Alba Rodríguez González→ 3º ESO A

2º-Paula Baliño Rodríguez→ 1º ESO A

3º-Carolina Rodríguez Moroño→ 1º ESO B

Noraboa!

FCT ALUMNADO DE CICLO MEDIO EN MALTA E ITALIA

O noso alumnado de ciclos xa comenzou a súa formación en centros de traballo,  igual que en anos anteriores, temos  alumnos realizando as prácticas no  extranxeiro; Sara Pallares Villar, de CM de Estética Persoal Decorativa, que esta en Potenza (Italia) e Óscar Devesa Caride, de CM de Instalacións Eléctricas e Automáticas, que está en Malta. A continuación  mostramosvos algunhas imaxes da súa estancia.

Visita a Previsel

O alumnado de Ciclos Formativos visitou a feira da prevención de riscos laborais (Previsel)

ACTIVIDADES DEPORTIVAS- MARTES DEPORTIVO

Rematados os torneos de PALAS/TENIS (CON 11 PARTICIPANTES) e de BÁDMINTON MIXTO (CON 12 PARTICIPANTES), que se estiveron celebrando durante o último mes e medio, achegamos os resultados dos mesmos:

PALAS/TENIS MASCULINO

CAMPIÓN: Pablo Prol

2º CLASIFICADO: Brais Lamas

3º CLASIFICADO: Carlos Rguez.

PALAS/TENIS FEMININO

CAMPIONA: Noa Pérez

2ª CLASIFICADA: Alexia Moreiras

PALAS/TENIS DOBLES

CAMPIÓNS: Pablo Prol/Alex Cambra

2º CLASIFICADOS: Brais Lamas/Andrés Domínguez

3º CLASIFICADOS: Zadkiel Gutiérrez/Manuel Castro

BÁDMINTON FEMININO

CAMPIONA: Yanelly Severiche

2ª CLASIFICADA: Alexia Moreiras

BÁDMINTON MASCULINO

CAMPIÓN: Diego Escobar

2º CLASIFICADO: Aser Iglesias

3º CLASIFICADO: Zadkiel Gutiérrez

Parabén a todos os participantes. Agora daremos paso á competición de BALONCESTO 3X3. Seguiremos informando.

XA ESTÁN AQUÍ AS FOTOS DAS AVENTURAS POR PARÍS E ROMA!!!

Nesta viaxe: convivimos, compartimos, aprendimos a ser máis pacientes e tolerantes, coñecimos monumentos e coñecimos xente nova, empapámonos de arte e mesmo cantamos naópera, no metro, tocamos o piano e ata nos entrevistaron para a televisión.

Ao final, resultou ser un exercicio de aprendizaxe constante que nos serviu para abrir máis a mente e para enterder que son as experiencias as que te enriquecen como persoa, así que chegamos todos un chisco máis ricos.

Foi unha experiencia incrible para alumnado e profesoras. Queremos compartir as fotos desta experiencia. Podédelas ver no noso facebook.

Cultura Científica

O alumnado de 1º de Bacharelato de cultura científica levou a cabo no 2º trimestre diferentes traballos de investigación acerca da historia da medicina e de temas de actualidade como o virus zika ou a tos ferina.  Podedes ver os seus traballos no enlace do Departamento de Bioloxía e Xeoloxía do IES (click aquí)