Listado definitivo de alumnos admitidos.

1º ESO                          2º ESO

3º ESO                          4º ESO

1º BAC                          2º BAC

• Lenda:

S: Admitidos

N: non admitidos

Reclamacións lista de admitidos

Cosméticos e contaminación

O alumnado de 1º de Bacharelato de Ciencias para o Mundo Contemporáneo participou cunha actividade sobre cosméticos e a contaminación dentro dunha conferencia na que colaboraron os departamentos de Imaxe Persoal, Físico-Química, Normalización e Bioloxía e Xeoloxía e que tivo lugar no Salón de Actos do centro.

Visita Bosque Ridimoas

O alumnado de 1º ESO do noso centro visitou o bosque de Ridimoas dentro dunha actividade organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía. Con esta actividade se perseguía: Observar e estudar a flora e fauna en diferentes ecosistemas, interpretar a paisaxe e valorar  o patrimonio arquitectónico, cultural e natural. Podedes ver as fotos no noso facebook

LENDO EN CIENCIAS PARA O MUNDO CONTEMPORÁNEO CURSO 14-15

O alumnado de 1º Bacharelato A e B da materia de Ciencias para o Mundo Contemporáneo realizou diferentes traballos tomando como referencia os libros recomendados polo Departamento de Bioloxía e Xeoloxía no curso 2014/15.

Podedes consultar os traballos nos ficheiros adxuntos

ACTIVIDADES DEPORTIVAS- MARTES DEPORTIVO. Xuño 2015

O pasado martes día 26 de maio, disputouse, un play-off de BALONCESTO 3X3, ao mellor de 3  entre os equipos “1º ESO A” e “OS CAVACEPAS” de 1º ESO B. Tomou vantaxe de 1-0, “1º ESO A”. Pero no segundo partido, os do B reaccionaron e lograron a victoria. Quedaba todo para o terceiro partido. Comezou moi igualado, con intercambio de canastras; ata que un arreón final dos “CAVACEPAS” deulles a victoria e o campionato.

Destacar aos máximos anotadores empatados: ANDRÉS DOMÍNGUEZ E CARLOS RGUEZ.

¡NORABOA A TODOS OS PARTICIPANTES! E AGORA SÓ ESPERAR Á ENTREGA DE TROFEOS AO FINAL DE CURSO.

Guía lectura temas transversais

Pincha aquí para ver as nosas recomendacións