ALUMNAS DO CS ESTÉTICA INTEGRAL E BENESTAR INICIAN A FCT NO ALGARVE (PORTUGAL)

As alumnas Lucía Álvarez Fernández e Andrea Espino Alonso iniciaron a realización do módulo  a FCT nun Hotel Resort 5 estrellas da Rexión do Algarve en Portugal, desenvolvendo o seu programa no centro Thalasso & Spa  integrado no hotel.

A financiación da sua estadía realízase baixo o Programa Erasmus + de Educación Superior e dentro do Proxecto de mobilidades do Consorcio FP Sup. Ourense- Europa

Excursión ás fragas do Eume

Alumnado dos diferentes grupos da ESO e do Bacharelato do noso IES farán unha excursión as Fragas do Eume os días 7 e 8 de abril. Acompañados polos seus profesores farán un roteiro interpretativo polo Parque Natural, así como outras actividades como piraguismo na ría de Ares ou xogos no casco vello da comarca de Betanzos.

Para coñecer máis sobre este Parque Natural pincha aquí

Para coñecer máis sobre o Programa da Excursión pincha aquí

ACTIVIDADES DEPORTIVAS- MARTES DEPORTIVO

O martes día 10 de marzo, despois dunha igualada fase de liguilla de fútbol sala, disputouse a final á que chegaron os equipos “LOS MORENITOS” e “A PONTE”. O primeiro tempo foi de superioridade dos morenos, que impuxeron o seu poderío físico, e deseguida se puxeron cunha vantaxe de 2-0. Pero no segundo tempo, os pontinos comezaron co seu característico “tiki-taka”  e acabaron impoñendo a súa calidade futbolístisca gañando por un cómodo 6-2.

Destacar tamén que o máximo goleador da competición foi JAVIER RGUEZ. Con 60 goles.

Agora cambiamos de deporte e damos paso á competición de BÁDMINTON e de PALAS/TENIS. Seguiremos informando.

IV Centenario de la publicación de la 2ª parte del Quijote. Tarjetón conmemorativo

Tarjetón realizado por el alumnado de Lengua Castellana, para la conmemoración del IV Centenario de la II Parte de "El Quijote"

PANEL DA ACTUALIDADE MEDIOAMBIENTAL.

O Departamento de Bioloxía e Xeoloxía do IES continúa informanda da actualidade medioambiental. No panel expuxéronse novos temas. O última, para celebrar que o 205 é o ano internacional da luz.

Espectáculos de Ciencia

O alumnado de 4º ESO e 1º Bacharelato do noso Centro participou no Parque Tecnolóxico na actividade Ano 2015 "O ano da luz". A organizacion das Nacións Unidas declarou o 2015 como o Ano internacional da Luz e das Tecnoloxías baseadas nela.