Prazo de reserva para curso 2016-2017

Aberto o prazo de reserva. Do 1 ao 15 de Febreiro

Toda a información aquí

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO NOSO INSTUTUTO

Debido á restructuración técnica da Xunta o novo número de teléfono do nos IES é:

O dereito e o deber de facer algo.

Hoxe saímos en "La Voz de Galicia". O alumnado do noso IES, a través do Departamento de Xeografía e Historia,  involucra a diferentes institucións nun proxecto didáctico sobre a situación dos refuxiados.

Aquí tedes o enlace á noticia

100% DE APROBADOS NA SELECTIVIDADE!!

Noraboa ao alumnado do IES 12 DE OUTUBRO que se presentaron ás Probas de Acceso á Universidade.

100% de aprobados!!

Visita Santomé

Con un tempo fantástico, Carlos e Nivardo,  profes de Historia e Educación Física, acompañan os alumnos de 2º da ESO ó castro de Santomé para coñecer  a cultura castrexa e romana contemplando unhas vistas abraiantes da cidade. Unha andaina a beira do Lonia e o Miño cargada de memoria, natureza e boa forma física!!!

CULTURA CIENTÍFICA

O alumnado de cultura científica de 1º de Bacharelato presentou un traballo de investigación no que tentou buscar información acerca da relación entre o emprego de pesticidas e o Parkinson.

Podedes mirar o resultado dos seus traballos no enlace do departamento de bioloxía e xeoloxía

CULTURA CIENTÍFICA

O alumnado de cultura científica de 1º de Bacharelato presentou distintas fotografías nas que quixo unir auga e letras galegas. A través da imaxe tentaron dar unha visión persoal sobre algún personaxe estelar ou algún momento cume da literatura galega. Cas fotografías que presentaron fixemos unha pequena exposición no Centro nas que as imaxes son un elemento máis da paisaxe galega.

Si vos apetece ver as fotos da exposición están no noso facebook

PROXECTO RÍOS – PRIMAVERA 2016

De novo o alumnado de 4º de ESO de Bioloxía e Xeoloxía levou a cabo a análise dos últimos 500 m do río Loña estudando a flora e fauna da zona, así como diferentes parámetros como a temperatura, pH, osíxeno disolvido, nitratos, etc… e determinaron os macroinvertebrados para falar da saúde do río.

Si queredes ver as fotos do día, están no noso facebook