Libros de texto curso 2014-15

Nos arquivos adxuntos tedes a relación de libros de texto para o próximo curso académico.

Benvida

Benvidos a web do IES "12 de outubro".

Aquí vas atopar toda a información que necesites sobre o noso Centro.

Presentación del Consorcio FP Ourense-Europa

O pasado 24 de setembro os directores e coordinadores de Programas Internacionais do IES 12 de Outubro e dos CIFPs A Farixa, Portovello e a Carballeira presentaron a sociedade ourensá o Consorcio por eles constituído. Este acto estivo presidido pola xefa territorial de Educación, dona Mercedes Gallego.

A directora do IES 12 de Outubro, dona Susana Osorio, explicou que a constitución diste Consorcio persigue varios obxectivos:
.           facilitar aos estudantes, aos post-graduados e ao persoal docente dos centros o acceso a unha mellor formación no ámbito da UE
.

.      favorecer o acceso doutros centros da UE aos nosos institutos.
.           situar a Ourense no marco de experiencias de mobilidade europea, para o ámbito da formación profesional de grao superior.

Os beneficiarios terán a oportunidade de gozar dunha experiencia formativa no ámbito laboral da UE, perfeccionar o coñecemento doutra lingua, descubrir outras culturas e modos de vida e aumentar as súas oportunidades de empregabilidade.

Así mesmo, explicou que os tipos de actividades de mobilidade que se levarán a cabo son dous:
a) Mobilidades de estudantes para prácticas (3 meses): inclúen:
- Por un lado, estudantes matriculados en segundo curso dun ciclo formativo de grao superior: son actividades que se corresponden coa realización do módulo de
FCT (formación en centros de traballo) necesario para a obtención do título correspondente.
- Por outro lado, inclúen as prácticas para
recén titulados, de cara a iniciar experiencias laborais e aumentar as súas oportunidades de acceso ao mercado de traballo.
b) Movilidades de persoal para formación (5 días).
Os centros de destino serán centros educativos de formación profesional e/ou empresas, que desenvolvan actividades formativo-laborais nos sectores produtivos relacionados coas familias profesionais ofertadas nos centros educativos membros do consorcio.
Estas
movilidades teñen unha dobre finalidade: a mellora de competencias profesionais dos  docentes e  a selección de centros de prácticas noutros países da UE para o noso alumnado.

A presentación do consorcio en prensa

HOMENAXE A TITORA DO BACHARELATO CIENTÍFICO

O alumnado de 2º do Bacharelato Científico quixo render unha homenaxe a súa titora Isabel, nun acto cheo de tenrura e cariño por ambas partes.

Podedes ver todas as fotos no noso facebook

FESTIVAL FIN DE CURSO PRO-VIAXE DIDÁCTICA PARIS-LONDRES

Para conseguir fondos para a viaxe celebrouse o xoves 19 de xuño un festival de final de curso coa colaboración da Dirección, profesorado e alumnado do Centro. Esta actividade foi posible tamén grazas a colaboración desinteresada de Festival Amorín e do Departamento de Imaxe Persoal do Centro. Podedes visitar as fotos no noso Facebook.