Abril mes dos libros

VISITAS DE ESCRITORES

• Mércores 21, de 10,45 a 12,15: visita do escritor Francisco Castro, que terá unha xuntanza co alumnado de antropoloxía e ética e filosofía do dereito. Tamén conversará co alumnado de 2ºE e co club de lectura de 1º da ESO sobre os libros Un bosque cheo de faias e Chamádeme Simbad.
  • Venres 23, ás 9,30: visita do escritor Miguel Vázquez Freire. Conversará co alumnado de 4ºA e 4º diversificación sobre o libro Anxos en tempos de chuvia.
  • Mércores 28, ás 9,30: visita do escritor Antón Riveiro Coello para unha xuntanza con todo o alumnado de 1º Bach. arredor do libro As rulas de Bakunin.
  • Xoves 6 MAIO, 12,30: visita do escritor Breogán Riveiro. Conversará co alumnado de 1º ESO B/E sobre o libro Tonecho de Rebordechao.

EXPOSICIÓNS

• Urbi et orbi: exposición de libros de autores galegos traducidos a outras linguas. Dende o día 19 de abril. A exposición (paneis e libros) foi cedida polo IES Maria Soliño. Acompañaremos a exposición cunha mostra de libros traducidos ao galego. Poderase ver na biblioteca.
  • E ti para que les? A partir do día 20 polos corredores da planta baixa. Exposición realizada polo conxunto das bibliotecas escolares galegas. Diversos personaxes da cultura, política, deportes, etc... dannos a súa resposta a esa pregunta. Tamén respostaron os responsables das bibliotecas escolares. Esta exposición é aberta, polo que calquera que queira figurar nela pode recoller un cartel de resposta na biblioteca. Os carteis foron deseñados por Jaime Eizaguirre.