Primeiras sesións do Club de Lectura

O Club de Lectura do centro levou a cabo dúas sesións de encontros literarios no primeiro trimestre.

A primeira tivo lugar o luns 13 de novembro aproveitando a hora de ler e foi coordinada polo profesor Damián Súarez. A lectura escollida para o alumnado do club de 1º ESO e 2º ESO foi A avoa gánsterde David Walliams. Falaron de moitos aspectos do libro e en xeral gustoulles moito porque é moi divertido.

A segunda sesión ía destinada para alumnado de máis idade e con maior experiencia lectora e desenvolveuse durante a hora de ler do martes 28 de novembro. Nesta ocasión, o libro escollido foi Zapatillas rotas, de Xabier Quiroga, e a profesora coordinadora foi Mer Pérez. A través desta lectura complexa o alumnado tivo ocasión de debater sobre temas de plena actualidade.

Axiña novas citas co Club de Lectura!