DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

11 DE FEBREIRO
DÍA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA
Este 11 de febreiro, domingo de Entroido, o Concello de Carballo, a través das concellerías de innovación e igualdade celebrou no "andar alto" do Mercado Municipal de Carballo a "I Feira do día da Muller e a Nena na ciencia", e o Ies Alfredo Branhas estivo presente colaborando nos experimentos científicos cun grupo de alumnas da ESO e de BAC, guiadas pola profesora de Química, Isabel Regueiro, onde fixeron unha serie de experimentos demostrando que NON SE DISFRAZAN de científicas, SENON que SON CIENTÍFICAS e están dando os pasos para formar parte na historia da ciencia.
As alumnas que participaron foron Laura Varela Cambón, Shana Añón Lías, Valeria Rodríguez Colferai, Carla Padín Regueira, Lucía García Vilariño, Andrea Goimil Liñares, Alba Bértoa Lema e Claudia Pallas Marrozos.
Como sabedes o noso centro destaca, entre outras, por organizar a chamada "Feira das Ciencias" que este ano celebrarase a XVII edición nos días 28 e 29 de Febreiro. O que fan estas rapazas é mostrar e demostrar que a ciencia ten voz de muller.
Deixo aquí unhas fotos que me enviaron máis non sei quen as tirou, por eso desculpade que non poña autora/autor da mesma.
Este é o artigo da La Voz de Galicia. Edición Carballo onde, entre outras, aparece a nosa profe Isabel Regueiro e o nome das alumnas participantes.

Na nosa páxina do facebook e instagram podedes ver as fotos que se tomaron ese día