Ciencias naturais

Programación de Ciencias Xerais de 2º de bacharelato.

Para ver a programación de Ciencias Xerais de 2º de bacharelato abre o arquivo adxunto.

Programación de Bioloxía 2º de Bacharelato.

Para ver a programación de Bioloxía de 2º de bacharelato abre o arquivo adxunto.

Programación didáctica de Bioloxía Xeoloxía e Ciencias Ambientais.

Para ver a programación de Biloxía e Xeoloxía de 1º de bacharelato abre o arquivo adxunto.

Programación de Anatomía Aplicada 1º de Bacharelato

Para ver a programación de Anatomía de 1º de bacharelato abre o arquivo adxunto.

Programación Bioloxía e Xeoloxía 4º de ESO

Para ver a programación de Bioloxía e Xeoloxía de 4º de ESO abre o arquivo adxunto

Programación do Ámbito Científico Tecnolóxico de 3º de ESO

Para ver a programación do Ámbito Científico Tecnolóxico de 3º de ESO abre o arquivo

Programación de Bioloxía e Xeoloxía 3º de ESO

Para verr a programación de Bioloxía e Xeoloxía de 3º de ESO abreo o arquivo adxunto

Programación Proxecto Competencial 1º de ESO

Para ver a programación do Proxecto Competencial de 1º de ESO abre o arquivo adxunto.

Departamento de Bioloxía e Xeoloxía

Profesorado 2023/24

no departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

- Mercedes Movilla Fidalgo (Uca).  Da clases de "Bioloxía, Xeoloxía e Ciencias Ambientais" a dous grupos de alumnos/as de 1º de bacharelato, de "Bioloxía" a dous grupos de 2º de bacharelato e de "Física e Química" a un grupo de 2º de ESO. Imparte unha hora de "Afondamento de Bioloxía" en 1º de bacharelato.

Eliseo Díaz Rama (Liso). É o xefe de departamento e imparte clase de "Anatomía Aplicada" a un grupo de alumnos/as de 1º de bacharelato e de "Bioloxía e Xeoloxía" a tres grupos de 3º de ESO e dous de 4º de ESO.Tamén imparte o "Proxecto Competencial" a un grupo de alumnos/as de 3º de ESO.

Nuria Pallas Calviño. Da clases de "Ambito Científico" a un grupo de PDC de 3º de ESO, do que é titora, e "Bioloxía e Xeoloxía" a tres grupos de 1º de ESO. Imparte un "Proxecto Competencial" en 1º de ESO e "Competencias Matemáticas" en un grupo de 2º de ESO.

Almudena Gerpe Pita . Da clases de "Bioloxía e Xeoloxia" en dous grupos de 1º ESO e en 4º ESO A (é titora deste grupo), de "Física e Quimica" nun grupo de 2º de ESO, de "Ciencias Xerais" nun grupo de 2º de bacharelato e imparte dous "Proxectos Competenciais" en 1º de ESO.

Datas de pendentes

Os exames de pendentes das distintas materias asignadas ao departamento de "Bioloxía e Xeoloxía" serán:

Luns 29 de xaneiro ás 4 da tarde na aula de música.

Mércores 24 de abril ás 4 da tarde na aula de música.

Procedemento para superar as pendentes do departamento de bioloxía no curso 23-24

Ao alumnado que teña a materia pendente se lles entregaran ou recolleran unhas fichas de traballo en reprografía.

As alumnas e alumnos da ESO serán matriculados nun curso de recuperación de pendentes en Edixgal e terán que facer as actividades do mesmo.

A finais de novembro entregarán as fichas de traballo cubertas . Estas fichas e as actividades do curso de pendentes de Edixgal serán avaliadas e servirán para definir a nota da primeira avaliación.

As fichas de traballo seranlles devoltas en decembro e, baseándose nelas, se lles fará un exame final de toda a materia o luns 29 de xaneiro, ás 16 horas, na aula de música. Ese exame representará o 80% da nota da segunda avaliación, e os traballos entregados (fichas e curso Edixgal) o 20% restante. Se aproban quédalles superada a materia pendente e a nota que saquen será a súa nota na segunda avaliación, na terceira e tamén a nota final .

En caso de suspender teñen outras oportunidades o mércores 24 de Abril, as 16 horas, na aula de música  cos mesmos criterios de cualificación (80% exame e 20% traballos entregados) e que será utilizada para decidir a nota da terceira avaliación. A nota final será a nota máis alta de entre as da segunda e a terceira avaliación.

Estas instrucións serán entregadas aos alumnos para que as devolvan firmadas polos seus país/titores e así confirmen que están informados deste procedemento que ademais será publicado na páxina web do instituto.

Programación Bioloxía e Xeoloxía 1º de ESO

Para ver a programación de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de ESO abre o arquivo adxunto