MATEMÁTICAS NA RAIA

11 de abril de 2024

Alumnado de 3º da ESO este xoves 11 de abril, de 16:00 a m17.30, vai participar na X edición do concurso de Matemáticas na Raia organizado pola asociación AGAPEMA. Dito concurso  ten como obxectivo a resolución colaborativa de problemas tendo como observadora unha persoa allea do centro. Neste concurso o resultado infñue en todo o grupo, non nun grupo concreto dos varios que poidan ser. Se se derá a probabilidade de gañar o premio consistirá nunha estancia de fin de semana (25-26 de maio) men Esposende con tódolos gastos pagados para o alumnado participante e gañador e o profesorado, onde o alumnado portugués e galego confraternizarán realizando visitas turísticas e "competicións amistosas".

Para consultar todo o referente a ditop concurso mirar no seguinte enlace:

CONCURSO MATEMÁTICAS NA RAIA

Ánimo e que teñades moita sorte.