Física e Química

FP BÁSICA I

FQ 4º ESO

Saída a Sotavento

O 22 e o 29 de Abril, o alumnado de 4º ESO tivo a oportunidade de ir a Sotavento e ao lago das Pontes. Deixamos algunhas das fotos da saída:

Masterclass de Física de Partículas

O pasado 1 de Marzo, 3 alumnos de 1º de Bacharelato tiveron a oportunidade de participar na Masterclass do IGFAE na USC. Deixamos algunhas das fotos do evento:

Masterclass IGFAE Día Internacional da Muller e da Nena na Ciencia

O pasado 9 de Febreiro, 3 alumnas de 1º de Bacharelato tiveron a oportunidade de participar na Masterclass do IGFAE na USC. Deixamos algunhas das fotos do evento:

Visita MUNCYT

O alumnado de 1º de Bacharelato visitou o Museo de Ciencia e Tecnoloxía da Coruña. Tiveron a oportunidade de facer unha actividade práctica de electricidade e electrónica. Deixamos algunha fotos.

Como se sintetizan os medicamentos?

O mércores 17 de Xaneiro, o alumnado de Física e Química de 2º e 1º de Bacharelato visitou a Domus (A Coruña). Alí, puideron levar a cabo unha etapa clave na síntese dun medicamento para o tratamento do Parkinson. Deixamos aquí algunhas fotos.

Charla "Difracción e espectroscopía"

O venres 12, o alumnado de 1º e 2º de bacharelato tivo a oportunidade de disfrutar dunha charla de J. Benito Vázquez, catedrático de física da Universidade de Vigo. Deixamos unha escolma das expriencias que fixo na aula para explicar a difracción da luz.

VISITA CIQUS

O día 31 de Outubro o alunado de 2º de Bacharelato tivo a oportunidade de visitar o CIQUS da Universidade de Santiago. Deixamos algunha fotos desta interesante visita:

Vídeo gañador da primeira edición do concurso "Reimagina la ciencia" Galicia

O alumnado de cultura científica de 4ºESO gañou o concurso de vídeos de divulgación científica sobre ensaios clínicos coordinado polas profesoras Paula Graña e Tamara Vázquez.

Parabéns!!

O IES PLurilingüe de Ames gaña a 1ª edición do concurso "Reimagina la Ciencia en Galicia"

Ver notica "El Correo Gallego"

Ver noticia "Novartis"