HORARIOS DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DA FPBÁSICA II

HORARIO DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE FP BÁSICA II

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2016 - LISTAXES PROVISIONAIS DE SELECCIONADOS/AS E SUPLENTES

¡URXENTE!

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016

Exposición de vídeos e carteis de Plástica

Organizada pola ANPA do IES Plurilingüe de Ames, terá lugar unha exposición e concurso de vídeos e carteis realizados polos alumnos/as de 3º e 4º ESO de Plástica no Pazo da Peregrina.

Datas: 9 e 10 de xuño de 2016

Ver/Descargar cartel

Ampliación do IESP de AMES

A Consellería de Educación informa que o IESP de Ames será ampliado con 6 novas aulas, a cuberta do patio e un espazo de usos múltiples

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR ALUMNADO ESO - Curso 2016/17

Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

DOG nº 92 do luns día 16 de maio de 2016

SELECTIVIDADE 2016

MATRÍCULA SELECTIVIDADE 2016

CONVOCATORIA ORDINARIA

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2015/16

¡URXENTE!

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS- Curso 2015-16

IV Congreso de mediación escolar

Profesores/as e alumnos/as do IESP de AMES asisten en Pontedeume o IV Congreso de mediación escolar.

Viaxe a París

Alumnos/as do IESP de Ames de viaxe en París acompañados das prfesoras Dª. Pilar Tobar e Dª. Mercedes Neira.

ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS - Curso 2016/17

Todo o alumnado que solicitou praza neste centro para o vindeiro curso 2016/17, no prazo establecido ao efecto (1 ao 29 de marzo), resoltou admitido.