Escola de nais e pais no centro cívico de Canido

A Unidade de Saúde Mental do área sanitaria de Ferrol organiza unha escola de nais e pais que terá lugar en catro sesións, os luns 6, 13, 20 e 27 de maio,  no centro cívico de Canido.

A INSCRICIÓN É GRATUÍTA e están habilitados tres procedementos:

• a través do email: mercedes.anon.pereiro@sergas.es
  • por teléfono no 981189420
  • cubrindo a ficha de inscrición no seguinte enlace.

No documento adxunto hai información mais detallada.

Visita do Racing de Ferrol

CamisetaO martes 2 de abril visitáronnos  Josep Señé, Cubero i Emilio Bernad, xogadores do Racing de Ferrol.

No enlace podedes ver un vídeo que colgaron nas redes.

Contestaron a todas as preguntas que se lles fixeron e asinaron moitas cousas. Estiveron magníficos.

E deixáronnos un regalo, unha camiseta co 9 a nome do instituto.

Grazas e

OPA RACING!!!!!

MAGOSTÍN

O venres 10 festexaremos o Magostín no centro (celebración conxunta do Magosto e Samaín).

Participa o alumnado da ESO.

• No 1º recreo colleranse os bocadillos de chourizo.
  • No 2º recreo repartiranse as castañas.
  • As clases suspenderanse ás 12:10 para que o alumnado participe nas actividades e estarán custodiados polo profesorado que lles imparta clase.
  • O nome do grupo gañador do concurso de portas terroríficas darase ás 13:00 horas, ó mesmo tempo que o nome do relato terrorífico gañador do concurso de relato curto.

Clube lectura

Desde o Equipo de Biblioteca do IES Canido temos como propósito para este novo curso tentar formar un club de lectura dirixido ao profesorado, persoal non docente e familias. A temática que abordaremos centrarase na nosa cidade a través de encontros cos 3 ou 4 escritores propostos, así como coa realización de diferentes rutas literarias. Pensamos que nos poderiamos reunir 1 ou 2 veces á tarde por trimestre. Animámosvos a participar. A xente que desexe facer parte do Club de Lectura Navegantes pódenos escribir ao e-mail marcelarios@iescanido.org, antes do 31 de outubro.

Para máis información, podedes contactar connosco a través do mesmo e-mail, marcelarios@iescanido.org. Recibide un cordial saúdo

Certame Museo do Humor

A alumna de 1º ESO do noso centro, Salma García Castro gañou o 2º premio de Certame convocado polo Museo de Humor Xaquín Marín (Concello de Fene) e Demo Editorial co traballo presentado con título "A galiña"

O xurado valorou a capacidade de síntese da autora, o uso de humor a través do xogo de palabras e o uso da cor e da metalinguaxe do cómic.

Parabéns