Teatro: Le tour du monde en 80 jours

O luns de novembro os alumnos de 2º ESO asisten á representación da obra teatral  "Le tour du monde en 80 jours" ,  unha obra de Jules Verne adaptada polo grupo La Bohème Théâtre. Máis información pinchando no enlace.

ALUMNOS NO TEATRO

O xoves 20 de novembro os alumnos de 4º ESO e 1º BACH  asistiron a representación da obra teatral  Decamerón ,  un monologo de Cándido Pazó baseado na obra de Boccaccio. Nos próximos días publicaremos algunha das súas    impresións.

PRESENTACIÓN DA AXENDA NAVEGANTES

O IES CANIDO NA RADIO

Aquí tendes a entrevista aos alumnos de 2º de ESO que emitiu RNE 5 o luns 10   de novembro con motivo da publicación do libro Toponimia de Canido

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Á atención das familias

Preme na imaxe para ver a circular

REUNIÓN COAS FAMILIAS

Martes 11 de outubro

• 17:30 horas: Presentación da axenda Navegantes ás familias.
  • 18:15 horas: Reunión familias, ANPA e Equipo Directivo.

Homenaxe a Carmela Loureiro - IES Canido

Alumnas de 2º da ESO participaron no acto adicado  á que durante anos foi a coordinadora de equipos de Ferrolterra, Carmela Loureiro, falecida hai algúns meses. Profesorado e alumnado de varios centros da bisbarra ferrolá rendéronlle, o pasado 9 de outubro, esta emotiva homenaxe.

Preme na imaxe para ver a súa actuacción

O IES CANIDO NA PRENSA: Xornadas de Toponimia

Prema na imaxe para ver a reportaxe de prensa

O IES CANIDO NA PRENSA: Premios extraordinarios de bacharelato

TOPONIMIA DE CANIDO

Formación Profesional Básica (FPB) dos IES Canido, IES Catabois, IES Ferrol Vello e IES Fernando Esquío

Aberto prazo de solicitude de admisión do 8 ao 17 de setembro (ambos inclusive)

Requisitos: Ter 16 anos ou máis antes do 01/10/2014 e non ter superada a ESO nin FP.

Documentación a entregar nas secretarías dos IES mencionados:

- Solicitude de admisión

- Consello orientador (alumnado escolarizado no curso 2013-2014)

- Consentimento de incorporación (alumnado menor de 18 anos)

- Comunicación de incorporación (alumnado escolarizado no curso 2013-2014)

Para descargar e/ou cubrir esta documentación premede sobre as ligazóns

Por favor, consultade a http://www.edu.xunta.es/centros/pcpicomarcaferrolterra/ dun xeito

periódico para posteriores novidades.

A Comisión Técnica dos programas

AXENDA ESCOLAR NAVEGANTES - CURSO 2014/2015

Lembramos a todo o alumnado e familias que o IES Canido vai entregar, de balde, na primeira quincena de curso, a Axenda Escolar Navegantes a todo o alumnado da ESO e FPB.

RECOLLIDA DE LIBROS NO LOCAL DA ANPA

A ANPA "Baluarte" do IES Canido comunica que aínda quedan libros de préstamo para a ESO.

Por favor, pasade a recollelos no seguinte horario:

Días 8 ao 10 de setembro, de 11:00 a 13:00 horas

Libros de texto 2014-15

1º ESO           3º ESO           1º BACH.

2º ESO           4º ESO           2º BACH.

4º PDC

Matrícula 2014-2015

Prazo de matrícula Setembro

1º ESO: VENRES 5 de SETEMBRO