FPB-AFD 2015/2016: Matrícula

Se queres máis información, acude ou chama aos institutos:

IES Canido, IES Catabois, IES Ferrol Vello e IES Fernando Esquío

CALENDARIO MATRÍCULA CURSO 2015-16

A matrícula ordinaria de xuño para o alumno/a que promociona ao curso seguinte está establecida como segue:

2º ESO    XOVES 25 e VENRES 26 de XUÑO
  4º ESO    LUNS 29 e MARTES 30 de XUÑO
  1º ESO   MÉRCORES 1 e XOVES 2 de XULLO
  3º ESO    VENRES 3 e LUNS 6 de XULLO
  1º BAC    MARTES 7 e MÉRCORES 8 de XULLO
  2ºBAC   XOVES 9 e VENRES 10 de XULLO

CALENDARIO FIN DE CURSO

O último día de clases será o venres 19 de xuño. Ese día todo o alumnado terá actividades lectivas normais. A  saída do centro será para todos ás 14:10 h. Os autobuses recollerán ao alumnado que usa o transporte escolar á  mesma hora de sempre.

Os boletíns de notas entregaranse o vindeiro mércores 24 de xuño ás 12:00 horas nas aulas respectivas, xunto  coa información correspondente ás Competencias Básicas. Non hai transporte escolar para o día da recollida de  boletíns.

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2015/2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca as axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º, 2º, 4º e 6º de educación primaria, 1º e 3º de educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o curso 2015/2016.

Para ver información de requisitos, prazo de presentación de solicitudes e outros aspectos da normativa, pode consultarse na ligazón que segue:

DESPEDIDA 2º DE BAC 2015

OLIMPÍADA CULTURAL 2015

COMEZA A OLIMPÍADA CULTURAL

Parcitipa desde a ligazón que atoparás ao final da barra lateral  dereita

O IES CANIDO CO BARRIO

O domingo 3 de maio celebráronse as festas do noso barrio: Os Maios

O acto de entrega do “III Premio de Contraportadas” e de medallas aos alumnos de todos os centros seleccionados no Certame “Inventa unha flor” foi presentado por dúas das nosas alumnas, Claudia Galego Sixto e Marina González Estévez .

Ademais varios alumnos de 1º de ESO participaron na lectura pública das obras gañadoras.

Aquí tedes unha pequena galería de imaxes

23 DE ABRIL: DÍA DO LIBRO

MAIOS EN CANIDO

No IES CANIDO celebramos as festas tradicionais do noso barrio:

OS MAIOS

Carta de Sylvia Romanski ao IES Canido

Hola! Soy Sylvia, la profesora de alemán y español del  Instituto Erasmus, cerca de Colonia, Alemania, a la que habéis acogido en el marco de un programa promovido por el Ministerio de Educación y Ciencia. He tenido la oportunidad de estar en Ferrol casi dos semanas, desde el 7 hasta el 18 de abril, y he asistido a muchas clases en el IES Canido para ver cómo funciona el sistema educativo de Galicia.

Durante estos días he tenido unas experiencias muy positivas y valiosas y he conocido a muchos profesores y a  algunos alumnos muy comprometidos.

Me impresionó sobre todo que todos hablan por lo menos dos lenguas, gallego y castellano. La gente con la que hablé podía cambiar de una lengua a la otra muy fácilmente. Crecer de manera bilingüe me parece un gran enriquecimiento que hay que apreciar mucho.

Muchas gracias a todos por acogerme, ayudarme y mostrarme los alrededores tan bonitos de Ferrol. Saludos.

EMPRENDER BAIXO A FÓRMULA COOPERATIVA

O pasado día 14 de abril, o alunado de FPB do IES Canido, fixo un obradoiro de cooperativismo: "Emprender baixo a fórmula cooperativa", impartido pola Rede Eusumo, a través dunha técnica da Oficina Local de Fomento Cooperativo da Mancomunidade de Concellos da Comarca de Ferrol.(Prema para ver máis información)

VISITA Á ESTACIÓN MARIÑA DE A GRAÑA

Teatro: Té con Kant

Os alumnos de 1º BAC asistiron á representación da obra Té con Kant.

Prema  para ver a noticia na prensa

BLOG DA FPBÁSICA

FESTIVAL ENTROIDO 2015