DESPEDIDA 2º DE BAC 2015

OLIMPÍADA CULTURAL 2015

COMEZA A OLIMPÍADA CULTURAL

Parcitipa desde a ligazón que atoparás ao final da barra lateral  dereita

O IES CANIDO CO BARRIO

O domingo 3 de maio celebráronse as festas do noso barrio: Os Maios

O acto de entrega do “III Premio de Contraportadas” e de medallas aos alumnos de todos os centros seleccionados no Certame “Inventa unha flor” foi presentado por dúas das nosas alumnas, Claudia Galego Sixto e Marina González Estévez .

Ademais varios alumnos de 1º de ESO participaron na lectura pública das obras gañadoras.

Aquí tedes unha pequena galería de imaxes

23 DE ABRIL: DÍA DO LIBRO

MAIOS EN CANIDO

No IES CANIDO celebramos as festas tradicionais do noso barrio:

OS MAIOS

Carta de Sylvia Romanski ao IES Canido

Hola! Soy Sylvia, la profesora de alemán y español del  Instituto Erasmus, cerca de Colonia, Alemania, a la que habéis acogido en el marco de un programa promovido por el Ministerio de Educación y Ciencia. He tenido la oportunidad de estar en Ferrol casi dos semanas, desde el 7 hasta el 18 de abril, y he asistido a muchas clases en el IES Canido para ver cómo funciona el sistema educativo de Galicia.

Durante estos días he tenido unas experiencias muy positivas y valiosas y he conocido a muchos profesores y a  algunos alumnos muy comprometidos.

Me impresionó sobre todo que todos hablan por lo menos dos lenguas, gallego y castellano. La gente con la que hablé podía cambiar de una lengua a la otra muy fácilmente. Crecer de manera bilingüe me parece un gran enriquecimiento que hay que apreciar mucho.

Muchas gracias a todos por acogerme, ayudarme y mostrarme los alrededores tan bonitos de Ferrol. Saludos.

EMPRENDER BAIXO A FÓRMULA COOPERATIVA

O pasado día 14 de abril, o alunado de FPB do IES Canido, fixo un obradoiro de cooperativismo: "Emprender baixo a fórmula cooperativa", impartido pola Rede Eusumo, a través dunha técnica da Oficina Local de Fomento Cooperativo da Mancomunidade de Concellos da Comarca de Ferrol.(Prema para ver máis información)

VISITA Á ESTACIÓN MARIÑA DE A GRAÑA

Teatro: Té con Kant

Os alumnos de 1º BAC asistiron á representación da obra Té con Kant.

Prema  para ver a noticia na prensa

BLOG DA FPBÁSICA

FESTIVAL ENTROIDO 2015

ENTROIDO 2015 Como se fixo...

PRAZAS OFERTADAS PARA O CURSO 2015-16

Prazas para o Curso 2015-16

ENTROIDO 2015

“OS CONTOS”

O venres 13 de febrero celebraremos o Festival de Entroido

A saída dos alumnos do centro será  ás 13h.

Anticipo do Entroido

Este ano dedicamos o Entroido aos contos.

Aquí vai un anticipo dos alumnos de grego do noso istitituto