FORMACIÓN PROFESIONAL BÁSICA

NOVOS NÚMEROS DE TELÉFONO E FAX

CONVOCATORIA DOS PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO CURSO 2015/16

FONDOLIBROS, AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR - CURSO 2016/17

ORDE do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial (EE) en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

·      Fondo solidario de libros de texto (1º e 3º de ESO): Pode solicitar todo o alumnado destes cursos, con independencia da renda per cápita; os libros dispoñibles repártense entre os admitidos por orde inversa á renda per cápita, ata que se esgoten. En todo caso recibirán:

- 6 libros, renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €.

- 4 libros, renda* per cápita igual ou inferior a 9.000 €.

·       Axudas para adquirir libros de texto (2º e 4º de ESO e EE):

- Renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 Є: ESO 180 €.

- Renda* per cápita igual ou inferior a 9.000 Є: ESO 104 €.

- Alumando de EE ou con discapacidade igual ou superior ao 65 %, 250 €, con independencia da renda.

·      Axudas para adquirir material escolar (ESO, EE), só renda* per cápita igual ou inferior a 5.400 €: 50€.

* Non se aplica o límite de renda ao alumnado tutelado pola Xunta de Galicia, ao alumnado de EE ou con discapacidade igual ou superior ao 65 %.

Prazo para presentar a solicitude: ata o 23/06/2016

Alumnado que repita 4º ESO e que non solicitara no prazo anterior: un mes dende a matrícula, a cal realizarase en setembro.

Importante: Para ter dereito a recibir libros do fondo solidario ou as axudas para adquirir libros de texto e de material escolar é necesario devolver en bo estado os libros recibidos do mesmo fondo ou comprados co vale para o curso 2015/16. En xuño indicarase como devolver estes libros.

Solicitude

PAU - PRAZO DE PREMATRÍCULA

Do 24 ao 27 de maio no correspondente centro de Educación Secundaria.

Convocatoria - Bases

MÁIS VIAXE A LONDRES by Andy Vizoso

VIAXE A LONDRES por Diego Pita Martínez

MÁIS PREMIOS DO ALUMNADO DA FILIAL

PREMIO Á ORIXINALIDADE NA SEGUNDA COMPETICION DE ROBOTS DA ESCOLA DE ENXEÑERíA    INDUSTRIAL DA UNIVERSIDADE DE VIGO.

CELEBRACIÓN DOS MAIOS NO INSTITUTO E NO BARRIO

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2016-2017

1º BACH

2º BACH

PRAZO ORDINARIO DE MATRÍCULA

(alumnado que aprobe todo en xuño)

do 25 de xuño ao 10 de xullo

PRAZO EXTRAORDINARIO DE MATRÍCULA

(alumnado con materias pendentes)

do 1 ao 10 de setembro

ITINERARIOS 3º e 4º ESO- FSE

PARABÉNS A MARÍA E A SOFÍA

Queremos facervos partícipes da extraordinaria noticia que para nós supón o feito de que as dúas persoas gañadoras  da Olimpiada de Tradución de Textos Clásicos sexan dúas alumnas do IES de Canido. Gañar os dous primeiros  premios e un segundo premio nunha competición onde participan institutos de toda Galicia é un feito absolutamente  destacable. Por iso  gustaríanos dar os parabéns ás dúas campioas e tamén aos seus profesores, Arturo Cribeiro e  Begoña Allegue

Felicitacións aos tres!

ALBUM FOTOGRÁFICO

DÍA DO LIBRO NO IES CANIDO

Para celebrar Día do Libro e o Centenario da morte de Miguel de  Cervantes,os nosos alumnos e alumnas saíron  á rúa a compartir cos  veciños unha lectura en voz alta da obra cervantina.

ALBUM FOTOGRÁFICO

XORNADAS DE VISITA AO IES CANIDO

PREME NA IMAXE PARA VER O HORARIO

DÍA DA PAZ NO NOSO INTITUTO