MAIOS EN CANIDO

No IES CANIDO celebramos as festas tradicionais do noso barrio:

OS MAIOS

Carta de Sylvia Romanski ao IES Canido

Hola! Soy Sylvia, la profesora de alemán y español del  Instituto Erasmus, cerca de Colonia, Alemania, a la que habéis acogido en el marco de un programa promovido por el Ministerio de Educación y Ciencia. He tenido la oportunidad de estar en Ferrol casi dos semanas, desde el 7 hasta el 18 de abril, y he asistido a muchas clases en el IES Canido para ver cómo funciona el sistema educativo de Galicia.

Durante estos días he tenido unas experiencias muy positivas y valiosas y he conocido a muchos profesores y a  algunos alumnos muy comprometidos.

Me impresionó sobre todo que todos hablan por lo menos dos lenguas, gallego y castellano. La gente con la que hablé podía cambiar de una lengua a la otra muy fácilmente. Crecer de manera bilingüe me parece un gran enriquecimiento que hay que apreciar mucho.

Muchas gracias a todos por acogerme, ayudarme y mostrarme los alrededores tan bonitos de Ferrol. Saludos.

EMPRENDER BAIXO A FÓRMULA COOPERATIVA

O pasado día 14 de abril, o alunado de FPB do IES Canido, fixo un obradoiro de cooperativismo: "Emprender baixo a fórmula cooperativa", impartido pola Rede Eusumo, a través dunha técnica da Oficina Local de Fomento Cooperativo da Mancomunidade de Concellos da Comarca de Ferrol.(Prema para ver máis información)

VISITA Á ESTACIÓN MARIÑA DE A GRAÑA

Teatro: Té con Kant

Os alumnos de 1º BAC asistiron á representación da obra Té con Kant.

Prema  para ver a noticia na prensa

BLOG DA FPBÁSICA

FESTIVAL ENTROIDO 2015

ENTROIDO 2015 Como se fixo...

PRAZAS OFERTADAS PARA O CURSO 2015-16

Prazas para o Curso 2015-16

ENTROIDO 2015

“OS CONTOS”

O venres 13 de febrero celebraremos o Festival de Entroido

A saída dos alumnos do centro será  ás 13h.

Anticipo do Entroido

Este ano dedicamos o Entroido aos contos.

Aquí vai un anticipo dos alumnos de grego do noso istitituto

VIAXE A BERLÍN (Primeira parte)

VACACIÓNS DE NADAL

ACTIVIDADES DO VENRES 19 DE DECEMBRO

VISITA A REGANOSA

O 4 de novembro os alumnos de 2º BAC A realizaron unha visita ás instalacións de Reganosa. Recibiron unha explicación detallada de todos os procesos que fan na planta de gas (tivo lugar nunha sala) e logo visita a pé de planta para ver o que nos explicaron.

Deixamos aquí dúas ligazóns para que poidades ver opinións a favor e en contra desta instalación:

VISITA AO WORKSHOP REPSOL

O 24 de outubro, os alumnos de 2º de BAC A asistiron o Workshop Repsol.

Nesta actividade diferentes grupos de investigación das universidades galegas mostraban os seus sus traballos. Había un gran número de postos agrupados por temática (telecomunicacións, biosanitaria, química, etc) e en cada un unha, dúas ou tres persoas  explicaban as súas investigacións.