VIAXE A BERLÍN (Dúas versións)

Video realizado por Martín Díaz Muñiz

DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

O IES CANIDO DI NON Á VIOLENCIA CONTRA A MULLER

25 N  NO IES CANIDO

NADAL 2015

FOTOS DA NOSA ÁRBORE DE NADAL

Actividades da xornada do 18 de decembro.

Nas primeiras horas todo o alumnado terá actividades lectivas normais. Posteriormente, co gallo das celebracións de Nadal no centro, ademais da entrega de boletíns de cualificacións da 1ª avaliación, realizaremos un obradoiro de postais nos cursos da ESO e de 1º de Bacharelato. O alumnado de 2º de Bacharelato terá actividades lectivas normais.

A saída do centro será para todos ás 13h. Os autobuses recollerán a esa hora ao alumnado que usa o transporte escolar. Na web do centro teñen información detallada sobre a organización da xornada.

Queremos tamén desexarlles unhas felices festas e un bo ano 2016.

En Ferrol, a 10 de decembro do 2015

A Dirección do IES Canido

CELEBRACIÓN DO DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

O ACTO NA PRENSA

Ao longo da xornada visionamos un video realizado coa participación do alumnado do centro no que servíndose dunha campaña do ministerio de igualdade de fai uns anos, o alumnado sacoulle cartón vermello ao maltratador.

Como acto máis cargado de simbolismo o alumnado do primeiro ciclo da ESO protagonizó a homenaxe feita ás 48 mulleres asesinadas no que vai de ano 2015 en España, noméandoas unha por unha e indicado a súa idade no momento do feminicidio. Puxeronlle nome aos 48 zapatos que temos expostos no centro que representan a cada unha das mulleres asasinadas. Non olvidamos tampouco as súas fillas e fillos.

Como peche desta xornada o alumnado decorou un enorme lazo lila con distintas imaxes, graffitis e recortes de prensa alusivos ao tema do día, para rematar coa lectura do manifesto elaborado por alumnas de bacharelato..

MANIFESTO

BECAS ALUMNADO 4º ESO

Becas da Fundación Amancio Ortega para ao alumnado de 4º ESO interesado en facer nos EEUU o equivalente ao 1º BAC.

MAGOSTO 2015

CONCURSO DE CABAZAS

A cabaza gañadora do noso concurso foi a estupenda nº 4 "Cabaza    Minion", de Xandre Rodríguez Filgueira. En segundo lugar, a poucos votos  de distancia, quedou a  orixinalísima cabaza nº 1 "Ábreme" de Pepe Couto  Pintos.

Parabéns!

CONVOCATORIA ANPA

REUNIÓN COAS FAMILIAS

Martes 13 de outubro:

ás 17´30h: 1ºda ESO

ás 18´00h: 2º e 3º da ESO

Mércores 14 de outubro:

ás 17´30h: 4º da ESO

ás 18´00h: 1º e 2º de BACHARELATO

COMEZO DO CURSO 2015/16

HORARIO PRESENTACIÓNS

MARTES 15 SETEMBRO

12:00 : BACH

12:30 : 1º ESO e 2º ESO

13:00 : 3º ESO e 4º ESO

REVISTA NAVEGANTES Nº 18

LIBROS DE TEXTO CURSO 2015-16

1º ESO     3º ESO    1º BACH  (Corrixido erro no libro de Matemáticas)

2º BACH

FPB-AFD 2015/2016: Matrícula

Se queres máis información, acude ou chama aos institutos:

IES Canido, IES Catabois, IES Ferrol Vello e IES Fernando Esquío

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2015/2016

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca as axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º, 2º, 4º e 6º de educación primaria, 1º e 3º de educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o curso 2015/2016.

Para ver información de requisitos, prazo de presentación de solicitudes e outros aspectos da normativa, pode consultarse na ligazón que segue:

DESPEDIDA 2º DE BAC 2015

OLIMPÍADA CULTURAL 2015

COMEZA A OLIMPÍADA CULTURAL

Parcitipa desde a ligazón que atoparás ao final da barra lateral  dereita