ENTROIDO 2014

As imaxes máis esperadas do ano...

Probas de acceso para ciclos formativos de grao medio e superior

Prazo de inscrición nas probas de acceso:

• Ciclos formativos de grao medio: Entre os días 31 de marzo e 11 de abril de 2014, ambos os dous incluídos.
  • Ciclos formativos de grao superior: Entre os días 10 e 21 de marzo de 2014, ambos os dous incluídos

Toda a información neste enlace: Acceso Ciclos

Impreso Ciclos Medios

Impreso Ciclos Superiores

ESCOLARIZACIÓN 2014-2015

Normativa reguladora (enlace a web da Consellería de Educación) - Decretos e Anexos:

Instruccións sobre o inicio do proceso de admisión

INSTRUCCIÓNS DIRECCIÓN XERAL CENTROS

Reserva de parza PARA ALUMNOS PROCEDENTES DOUTROS CENTROS NON ADSCRITOS (distintos a A LAXE)

SOLICITUDE DE ADMISIÓN (ANEXOII)

Prazo de presentación de solicitudes de ADMISIÓN

do 1 ao 20 de MARZO de 2014

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo:

24 de MARZO AO 7 de ABRIL.

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA ESO E BACHARELATO do 25 de xuño - 10 de xullo de 2014

FORMULARIO MATRÍCULA NA ESO

FORMULARIO MATRICULA EN BACHARELATO

PRAZAS OFERTADAS 2014-15

VACANTES PARA O CURSO 2014-15

Listas PROVISIONAIS de admitidos (pendente de actualizar)

1º ESO ................................................ 41

2º ESO .................................................. 0

3º ESO .................................................. 7

4º ESO .................................................. 6

1º BAC

CCTT .................................................... 6

HCCSS ................................................ 3

2º BAC

CCTT ................................................... 6

HCCSS ................................................ 9

Areas de Influencia

Centros Adscritos e transporte escolar

ZONA INFLUENCIA ESO IES CANIDO

ZONAS LIMÍTROFES

ZONAS INFLUENCIA CPRs e IES FERROL

Proxecto educativo do centro (PEC)

Servizos complementarios que ofrece o centro: Cafetería e Transporte Escolar

NOTA INFORMATIVA:"Recórdase que só se pode presentar unha solicitude nun único centro (o que se cita en primeiro lugar).

COMO SE FIXO O ENTROIDO

Video editado polo polifacético PIPO BLANCO

INFORME USO DA AXENDA

NOS NAVEGANTES

Oferta educativa-Itinerarios 4º, 1º BAC e 2º BAC

itinerarios

DESPEDIDA 2º BAC 2013

INVENTA UNHA FLOR.

P { margin-bottom: 0.21cm; }

Os alumnos do IES Canido participaron, xunto cos do resto de centros educativos do barrio de Canido, no certame plástico-literario “Inventa unha flor”. Aquí tedes o resultado

MAIOS EN CANIDO

Os alumnos de 1º ESO fixeron dous maios este ano: un, no noso Instituto, e outro para celebrar o Certame “Inventa unha flor”

.

Regulación do dereito de reunión dos alumnos.

Na sesión do 14-3-2013 o consello escolar do IES Canido aprobou a regulación do dereito de reunión dos alumnos.

Solicitude Admisión de alumnado para o curso 2013-14

Debido a que nos cursos 1º da ESO e 1º de Bacharelato, hai mais solicitudes de admisión que vacantes ofertadas, as familias deben presentar na secretaría do IES Canido a documentación relativa ó baremo alegado  para proceder a comprobación e cruce de datos. O prazo de presentacion desta documentación é dende o 22 de Abril ata o 3 de Maio do 2013.

Presentación de TASTARASBÁS

PRESENTACIÓN DO LIBRO TASTARASBÁS

DE ANTÓN CORTIZAS

Tastarasbás

MÉRCORES 17 DE ABRIL ás 18:00 h

NO SALÓN DE ACTOS DO IES CANIDO

PARTICIPANTESMomento da presntación do libro

Manolo Bragado (director de Edicións Xerais)

Paco Veiga (membro da Asociación Galega do Xogo Popular e Tradicional e de Nova Escola Galega e profesor de lingua e literatura galega no IES de Melide)

Inmersión Lingüistica en Colonias de Verán en Inglés. Ministerio Educación_2013

Ayudas para participar en el Programa de Inmersión lingüística en colonias de verano en inglés. Convocatoria 2013

• Asistencia a colonias en las que se trabajarán prioritariamente los aspectos orales del aprendizaje de la lengua inglesa, a través de actividades lúdicas y deportivas en instalaciones situadas en distintos puntos de la geografía española, en territorio peninsular.

• Destinatarios:

Alumnos de 5º y 6º de Educación Primaria y 1º de ESO matriculados en centros educativos españoles sostenidos con fondos públicos en el curso 2012/2013.

• Plazo de presentación
    • Desde: 19 de marzo de 2013
    • Hasta: 15 de abril de 2013

Actividades de formación en LINGUAS ESTRANXEIRAS para o alumnado 2013

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria convoca 705 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2013.

Solicitudes na seguinte páxina www.edu.xunta.es/axudasle.

Prazo aberto dende o 23 de marzo ata o 22 de abril (incluído)

Acceso ao DOG da convocatoria

CARTEL INFORMATIVO (TAMÉN NO TABOLEIRO DO CENTRO)

Os alumnos e alumnas de 4º da ESO gañan o 2º Premio no V Concurso Galego de Robótica.

Grupo gañador

Os alumnos e alumnas de Tecnoloxía de 4º da ESO gañan o 2º Premio no V Concurso Galego de Robótica.

O pasado xoves 28 de febreiro, 41 alumnos e alumnas de Tecnoloxía de 4º da ESO participaron no V Concurso Galego de Robótica, organizado por IGACIENCIA e a FUNDACIÓN BARRIÉ, na Coruña.

Estes alumnos debían progamar un robot de "LEGO" para que realizase unha serie de retos que iban aumentando en dificultade. Cada reto conseguido supoñía conseguir puntos.

O grupo que máis puntos acadou (50) colocou o IES Canido na 2ª posición no concurso, onde participaron centros de toda Galicia.

+ FOTOS (actualizadas)

Nova no Diario de Ferrol