PRAZAS OFERTADAS PARA O CURSO 2015-16

ENTROIDO 2015

“OS CONTOS”

O venres 13 de febrero celebraremos o Festival de Entroido

A saída dos alumnos do centro será  ás 13h.

Anticipo do Entroido

Este ano dedicamos o Entroido aos contos.

Aquí vai un anticipo dos alumnos de grego do noso istitituto

VIAXE A BERLÍN (Primeira parte)

VACACIÓNS DE NADAL

ACTIVIDADES DO VENRES 19 DE DECEMBRO

VISITA A REGANOSA

O 4 de novembro os alumnos de 2º BAC A realizaron unha visita ás instalacións de Reganosa. Recibiron unha explicación detallada de todos os procesos que fan na planta de gas (tivo lugar nunha sala) e logo visita a pé de planta para ver o que nos explicaron.

Deixamos aquí dúas ligazóns para que poidades ver opinións a favor e en contra desta instalación:

VISITA AO WORKSHOP REPSOL

O 24 de outubro, os alumnos de 2º de BAC A asistiron o Workshop Repsol.

Nesta actividade diferentes grupos de investigación das universidades galegas mostraban os seus sus traballos. Había un gran número de postos agrupados por temática (telecomunicacións, biosanitaria, química, etc) e en cada un unha, dúas ou tres persoas  explicaban as súas investigacións.

Candidaturas de Pais, Nais ou Titores legais ao Consello Escolar 2014

Dna. Cristina Cebral Carneiro

Dna. Rebeca Rico López

Dna. Mª Jesús Sancho Lorenzo

Representante da ANPA: Carlos A. Barrera Díaz

Teatro: Le tour du monde en 80 jours

O luns de novembro os alumnos de 2º ESO asisten á representación da obra teatral  "Le tour du monde en 80 jours" ,  unha obra de Jules Verne adaptada polo grupo La Bohème Théâtre. Máis información pinchando no enlace.

ALUMNOS NO TEATRO

O xoves 20 de novembro os alumnos de 4º ESO e 1º BACH  asistiron a representación da obra teatral  Decamerón ,  un monologo de Cándido Pazó baseado na obra de Boccaccio. Nos próximos días publicaremos algunha das súas    impresións.

PRESENTACIÓN DA AXENDA NAVEGANTES

O IES CANIDO NA RADIO

Aquí tendes a entrevista aos alumnos de 2º de ESO que emitiu RNE 5 o luns 10   de novembro con motivo da publicación do libro Toponimia de Canido

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Á atención das familias

Preme na imaxe para ver a circular

REUNIÓN COAS FAMILIAS

Martes 11 de outubro

• 17:30 horas: Presentación da axenda Navegantes ás familias.
  • 18:15 horas: Reunión familias, ANPA e Equipo Directivo.

Homenaxe a Carmela Loureiro - IES Canido

Alumnas de 2º da ESO participaron no acto adicado  á que durante anos foi a coordinadora de equipos de Ferrolterra, Carmela Loureiro, falecida hai algúns meses. Profesorado e alumnado de varios centros da bisbarra ferrolá rendéronlle, o pasado 9 de outubro, esta emotiva homenaxe.

Preme na imaxe para ver a súa actuacción