ANPA

INFORMACIÓN ANPA

Colaboramos coas familias no préstamo de libros

Colaboramos co IES Canido en actividades cando nolo solicitan

Precio por familia 10 €

Faite soci@, o noso contacto é anpacanido@gmail.com

Directiva da ANPA do IES Canido

No documento adxunto tedes información sobre a nosa ANPA.

CONSTITUCIÓN DA NOVA ANPA BALUARTE

Informámos  da constitución da nova ANPA Baluarte no día de onte.

ASOCIACION DE NAIS/PAIS "BALUARTE" DO IES CANIDO

BENVIDOS/AS Dende a asociación de nais e pais ,nos gustaría crear un espazo común no que todos/as poidamos compartir as nosas inquedanzas,desexos , as nosas propostas e necesidades como nais e pais. Animámosvos a participar ben como socios/as ou si o desexades, colaborando de xeito activo. Lembrade que nos atopamos no pequeno local á entrada do Instituto no horario que abaixo se indica. tamén podedes poñeros en contacto na dirección de correo ou nos teléfonos indicados.Lembrade tamén que a cuota anual de socio/a é de 10 € por familia, que poderedes aboar ou ben no local directamente, a través dun ingreso na conta bancaria indicando o nome do alumno/a e o curso, ou depositando a cantidade nun sobre no buzón da ANPA xunto cos vosos datos e os do alumno/a. Non hai mellor educación que aquela que se transmite co exemplo.Se nós, como nais e pais,somos activos e participativos as nosas fillas e fillos serán persoas implicadas nunha sociedade onde poidan expresarse, participar e corresponsabilizarse do seu propio futuro. Unamos esforzos e ideas! Tod@s temos algo que aportar. Participa deixando os teus comentarios,suxerencias,dúbidas.ideas e propostas.

Podes tamén seguir o noso blog http://son-canido.blogspot.com/.

Para poñerte en contacto coa ANPA: correo electronico: anpacanido@gmail.com

No local da ANPA do instituto os XOVES  pola tarde de 18:00 s 20:00 horas.

Cuota anual familia 10 €

Nº conta Caixa Galicia 2080 0225 14 3040015923

Horario de atencion ao publico