INICIO DO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO ACADÉMICO 2019-2020

Iniciase o proceso de admisión de alumnado en centros públicos para o curso 2019-20. O prazo de presentación das solicitudes de admisión abranguerá do día 1 ao 20 de marzo de 2019, ambos incluídos.

Para facilitar o proceso, publícanse a continuación dous documentos:

• Documentación para o BAREMO: No caso de que a demanda de prazas escolares sexa, nalgún nivel, superior á oferta, o centro informará de dita circunstancia no taboleiro do centro e nesta páxina, e abrirá un prazo do 25 de marzo ao 5 de abril para presentar, de forma presencial no centro, a documentación xustificativa dos criterios xerais de admisión alegados pola persoa solicitante.

As listas provixionais de admitos e non admitidos publicaránse o 24 de abril, e as definitivas o 14 de maio.

Procedemento de Admisión de Alumnado.pdf217.5 KB
Documentación para o BAREMO.pdf179.95 KB