"SAN VALENTÍN" 12 DE FEBREIRO

O vindeiro 12 de febreiro celebrarase no noso centro o día de "SAN VALENTÍN"

Os alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato están a organizar un servizo de entrega para ese día tan especial.

O único que tedes que facer é buscalos nos recreos para encargarlles o teu detalle (unha flor, un poema, un bico ou un abrazo) e indicarlles a quén vai dirixido.

¡Eles farán o resto!

Por solo 1 euro, farás un detalle moi especial.

Anímate e participa.

DATAS DE EXAMES DA SEGUNDA AVALIACIÓN

Fai clic no curso correspondente para ver as datas de exames da primeira avaliación.

1º ESO A 1º ESO B 1º ESO C 1º ESO D
2º ESO A 2º ESO B 2º ESO C
3º ESO A 3º ESO B 3º ESO C
4º ESO A 4º ESO B 4º ESO C
1º BACH A 1º BACH B
2º BACH A 2º BACH B

Próximamente publicaránse as datas de exames da segunda avaliación.

PREMIO AO RENDEMENTO ACADÉMICO PARA DOUS ALUMNOS DO IES O COUTO

Enhorabuena aos alumnos Nazaret Vázquez e Miguel Franco que acadaron o PREMIO EXTRAORDINARIO ao rendemento académico na ESO.

O alumno Miguel Franco foi seleccionado porla Administración Educativa da Administración Galega para participar nos premios NACIONAIS da ESO na categoría do rendemento académico. Moita sorte Miguel!

miguel

Miguel Franco

nazaret

Nazaret Vázquez

Benvida ao IES O COUTO en Ourense

Benvidos ao IES O Couto.

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

calendario biblioteca blogues
datas de exames horario de titorias galeria de fotos
BLOG DE ENDL  calendario setembro  libros de texto

ESTE VENRES HAI ACTIVIDADES PARA TODOS NO IES O COUTO

ESTE VENRES, O ENTROIDO CHEGA AO IES O COUTO.

O ALUMNADO PODERÁ DISFRAZARSE E PARTICIPAR NO CONCURSO NAS MODALIDADES DE INDIVIDUAIS OU COMPARSAS.

VI FESTIVAL DE XOVES INTÉRPRETES

NADAL 2015 IES O COUTO, VENRES 18 de DECEMBRO as 11’30 h.

VI FESTIVAL DE XOVES INTÉRPRETES

Alumnos de 4º ESO A/B: “ La música nocturna de las calles de Madrid” de L. Boccherini

Gladys Lucía Hermida de 1º ESO A : “Color esperanza“ de Juanes, clarinete

Lucía Gómez de 1º ESO A canta “Amanecer” de Edurne

Pilar García de 1º ESO A: “ Himno de la alegría“ de L. v. Beethoven, guitarra

Raquel Feijoo de 2º ESO A: “Scarborough Fair”, canción popular, piano

Iván Pérez de 3º ESO C canta “Te he echado de menos” de Pablo Alborán

Lucía Velo 3º ESO B y Sara Lía de 4º ESO A, dúo de  violonchelo y piano: “Roolling in the deep”, Adele

Elena Orbán, 4º ESO A, flauta travesera: “Kiss the rain” de Yiruma

Alumnos de 4º ESO A/B: “Banaha”, canción popular Africana

Jimena Salgado y Clara Nieto cantan a dúo “Marvin Gaye” de Charlie Puth

Valeria López de 3º B y Sara Lía de 4º  A: “Dont speak” de No doubt,  dúo voz y piano

Alvaro Escribano y Jimena Salgado de 4º ESO A cantan “Back to black” de Amy Winehouse

Clara Nieto de 4º ESO A baila “Hello” de Adele

Valeria,  Alvaro  y Helena Araujo de 1º Bach. A, voz y piano: “Hey there Delilah” de P. W. T´s

Carla Estévez y Helena Araujo, 1º Bach. A, Dúo de violin y piano: “Sad romance” de Secrag

Alexandre e Sabela Rodríguez, de 4º ESO C e 2º Bach A: dúo  de  guitarra, voz  e viola:  “More than words” de Extreme

Carmen González de 2º ESO A, Alexandre e Sabela Rodríguez, Sara Lía e Lucía Velo: “Show must go on” de Queen, piano, viola, violonchelos y guitarra eléctrica

HOMENAXE A BLANCO AMOR

Os alumnos de 1º de bacharelato do IES. O Couto asistiron a unha homenaxe ao escritor Eduardo Blanco Amor que tivo lugar no cemiterio de San Francisco o martes un de decembro. Os alumnos estiveron acompañados pola profesora Inés Cortés.  Este acto estaba organizado polo IES. Blanco Amor e realizouse a lectura de varios textos do autor. Os alumnos de Couto leron un fragmento da novela  A esmorga  e un de Xente ao lonxe .

BLOG DE LINGUA CASTELÁ E LITERATURA

Tiza y lápiz es un blog para la clase de lengua castellana y literatura de la profesora Ana Fidalgo.
En él encontraréis ayuda para las clases. Se trata de un complemento, un refugio para agobios, un armario de recursos... Sirve para compartir información de la clase, publicar trabajos, consultar dudas, pedir ejercicios, publicar cuentos...

Por supuesto, los papás y mamás también están invitados. Animaos a participar con vuestros comentarios y consultas.

blog lengua castellana

Samaín na biblioteca

Na Biblioteca, alumnado de 4º de Diversificación quixo facer visible o Samaín.

foto samain   samain
 samain  samain

NOVAS AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR

NOVO PROZAO PARA SOLICITAR AXUDAS PARA ADQUISICION DE MATERIAL ESCOLAR (50 euros)

No DOG do 10 de Novembro de 2015 publicouse a ORDE do 6 de novembro de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/2016.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:

Dende o 10 de novembro ata o 21 de novembro 2015

REQUISITOS:

• Renta per cápita igual ou inferior a 5400 euros.
  • Non ter solicitado a axuda na anterior convocatoria (setembro), no caso de estar excluído na convocatoria anterior por unha causa emendable, poderáse volver solicitar a axuda.

LIGAZÓN PARA BAIXAR A SOLICITUDE:

Concerto didático no Auditorio

Actividade extraescolar organizada polo Seminario de Música: 9 de novembro 2015, Concerto didáctico no Auditorio Municipal do Quinteto Hércules Brass. Alumnos de 3º e 4º ESO.

CONCERTO

CONCERTO 2

EXAMES DA PRIMEIRA AVALIACIÓN - CURSO 2015-2016

1º ESO A 1º ESO B 1º ESO C 1º ESO D
2º ESO A 2º ESO B 2º ESO C
3º ESO A 3º ESO B 3º ESO C
4º ESO A 4º ESO B 4º ESO C
1º BACH A 1º BACH B
2º BACH A 2º BACH B

Próximamente publicaránse as datas de exames da segunda avaliación.

DATAS DOS EXAMES DE MATERIAS PENDENTES DE CURSOS ANTERIORES

Fai clic na imaxe para ampliar

datas de exames de pendentes

HORARIO DE ATENCIÓN A PAIS E NAIS CURSO 2015-2016