Escolares

O IES O COUTO MANIFÉSTASE CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO E CONTRA CALQUERA XÉNERO DE VIOLENCIA

Vídeo realizado coa colaboración do Departamento de Música e o alumnado do centro.

Carreras de orientación no IES O Couto

Carreiras de Orientación no I.E.S. “O Couto”

Con motivo da Ou.D. de orientación no medio natural” e “carreiras de orientación” que se está levando a cabo no centro, por parte do dpto. de E. F., o xoves 19 de Maio realizouse unha saída ao concello de Cenlle – próximo á localidade de Rivadavia-, para levar a cabo unha experiencia no medio natural para abordar os contidos de dita U.D.

O concello de Cenlle dispón dun circuíto de orientación permanente, onde os alumnos realizaron o percorrido de 10 kms, aproximadamente, buscando as diferentes balizas e tratando de facelo no menor tempo posible. Tanto a actividade, como o clima, e a contorna converteron a actividade en algo moi pracenteiro e a repetir nos próximos anos.

Coreografía de percusión corporal na rúa. IES O Couto 2022

Coreografia elaborada por Benito Buide para un seminario de percusión corporal organizado polo CFR de Ourense. Interpretada polos alumnos de música de 1º e 2º de ESO e 1º de bacharelato do IES O Couto. Profesora Olalla Núñez Deza. Colabora o Concello de Ourense permitindo que se puidera levar a cabo nas rúas da cidade (Praza Maior e nas Burgas).

Musiqueando 2022

Musiqueando 2022.

Actividade realizada polo Departamento de música do IES O COUTO,  adicada a visibilización das actividades musicais levadas a cabo nos centros educativos. Nesta convocatoria participaron máis de 30000 centros de toda España.

GRADUACIÓN 2º BACHARELATO MAIO 2018

Para ver as fotos facer clic na imaxe correspondente:

Graduación 2º Bacharelato. Maio 2018 Graduación 2º Bacharelato. Maio 2017

Día das Letras Galegas 2018

"Homenaxe a María Victoria Moreno e as mulleres nas Letras"

FESTIVAL DE NADAL IES O COUTO 2017

CARREIRA DE SAN MARTIÑO

SAN MARTIÑO 2017

Como é tradición no noso centro, o vindeiro día 19 de novembro (domingo) participaremos na XLI Carreira Pedestre do San Martiño e animamos a todos os nosos/as alumnos/as a que participen e podamos ser un ano máis un dos centros premiados nesta edición da tradicional carreira ourensá.

O prazo máximo para a inscrición será ata o día 4 de novembro. Os interesados en participar teñen que porse en contacto con calquera dos profesores de Educación Física.

san martiño

MAGOSTO 2017

MÉRCORES 8 DE NOVEMBRO

O mércores 8 de novembro de 14:00 a 15:00 horas, os/as alumnos/as de 1º de Bacharelato organizarán para o alumnado do IES O COUTO unha festa de celebración do magosto. O menú constará de: pan con chourizo, castañas, sobremesa e refresco. O custo deste menú será de 5 euros.

O pago faráselle ós alumnos de 1º de Bacharelato ata o día 6 de novembro.

castña

II SEMANA DA CIENCIA NO IES O COUTO

II SEMANA DA CIENCIA

O 24 de Abril inauguramos con gran éxito a II Semana da Ciencia. Durante toda a mañá, alumnos de 1º,2º,3º e 4º da ESO, amosaron aos seus compañeiros os proxectos científicos que levaron a cabo. A xornada pechouse coa visita dos alumnos de sexto de primaria dos centros adscritos aos que invitaramos a visitarnos neste día.

Máis fotos na galería

DÍA DEL LIBRO 2017, IES O COUTO

"DÍA DEL LIBRO"

No IES O Couto conmemoramos o Día do Libro con diferentes actividades, entre as que salientan unha exposición de libros antigos e curiosos, algúns deles, dun gran valor bibliográfico. Estes libros foron cedidos para esta exposición por profesores, alumnos e persoal non docente.

SEMANA BRANCA 2016 ASTÚN-JACA

Saídas ao Auditorio para ver a obra de Teatro "Pequenas Certezas"

Saídas ao Auditorio para ver a obra de Teatro "Pequenas Certezas".

• Luns día 1 de decembro de 2014 cos alumnos de 2º de Bach B, a partir das 16h
  • Martes día 2 de decembro de 2014 cos alumnos de 1º de Bach, a partir das 11 h
  • Mércores día 3 de decembro de 2014 cos alumnos de 4º ESO, a partir das 11h

teatro

Saída ao Auditorio para o concerto da Banda Municipal de Música de Ourense

Saída ao Auditorio para os alumnos de música de 3º e 4º da ESO o venres 28 de novembro de 2014 a partir das 11H30.

banda municipal de musica

INTERCAMBIO CON ANGERS, FRANCIA 2014

Os alumnos de Francés do IES O COUTO realizaron un intercambio, a finais de Abril, co Lycée Henri Bergson de Angers, Francia. Para ver as fotos fai clic na ligazón: fotos do intercambio

intercambio 2014