Recuperación de matemáticas académicas pendentes 3º ESO

Actividades para recuperar a materia pendente de matemáticas académicas de 3º ESO

4ºESO C MATEMÁTICAS APLICADAS

MATEMÁTICAS 4º ESO C

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

As actividades deben entregarse antes do día 1 /09/2020, ás 14h00 no seguinte correo electrónico:

MATEMÁTICAS APLICADAS - 1º BACHARELATO B

MATEMÁTICAS - 1º ESO

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES para o alumnado con ACS (alumnado que acude a Pedagogía Terapéutica):

•  Profesora Minerva Outeiriño, Antonio Freire: as actividades deben entregarse na Aula Virtual.
  •  Profesora Pedagogía Terapéutica Maria del Carmen Carrero de Oliveira: mariadelcarmenprofesoradeapoyo@gmail.com
  • Profesora Pedagogía Terapéutica Maria Dolores Quintas Suárez: mdqsourense@gmail.com

24 de abril de 2020

A partir de ahora toda la información de la materia de matemáticas se pondrá en el aula virtual

En caso de dúbida: minervaoufa@gmail.com; 690 813505

MATEMÁTICAS - 2º ESO

•  No correo rdiazlama@gmail.com

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES alumnado con ACS (que acude a Pedagogía Terapéutica):

• Alumnado con ACS, entrega á  profesora Pedagogía Terapéutica Mari Carrero de Oliveira: mariadelcarmenprofesoradeapoyo@gmail.com
  • Alumnado con ACS, entrega á profesora de Profesora Pedagogía Terapéutica Maria Dolores Quintas Suárez:mdqsourense@gmail.com

MATEMÁTICAS ACADÉMICAS - 3º ESO

ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):

MATERIAIS E ACTIVIDADES: O alumnado desta materia será atendido na Aula virtual correspondente, onde poderá atopar as actividades e materiais da materia.

MATEMÁTICAS APLICADAS - 3º ESO

ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):

MATERIAIS E ACTIVIDADES: o alumnado será atendido na aula virtual correspondente onde atopará os materiais e actividades para esta materia.

MATEMÁTICAS APLICADAS - 4º ESO C

MATERIAIS E ACTIVIDADES: o alumnado disporá dunha aula virtual onde poderá consultar as actividades e materiais da asignatura.

MÉTODOS ESTADÍSTICOS E NUMÉRICOS- 2º BACHARELATO

MÉTODOS ESTADÍSTICOS E NUMÉRICOS - 2º BACHARELATO

O alumnado desta materia ten os materiais e actividades a súa disposición na páxina web que adoitan empregar nas clases:

O profesorado da materia pon a disposición do seu alumnado a seguinte dirección de correo para as dúbidas que poidan xurdir:

Un saúdo.

MATEMÁTICAS ACADÉMICAS - 4º ESO

Recuperación matemáticas académicas 3º ESO:

• sfcarballo@gmail.com

ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):

ACTIVIDADES, MATERIAIS: dispoñibles na aula virtual

MATEMÁTICAS I - 1º BACHARELATO

MATEMÁTICAS I -- 1º BACHARELATO

Non hai alumnado suspenso

Non hai alumnado suspenso

ACTIVIDADES, MATERIAIS:

DÚBIDAS:

MATEMÁTICAS - 2º BACHARELATO A

O alumnado de 2º de Bacharelato será atendido a través da aula virtual, onde poderá consultar os materiais e preguntar as súas dúbidas.

ALUMNOS DO IES O COUTO GAÑAN O RALLY MATEMÁTICO SEN FRONTEIRAS 2017

O Equipo formado por os alumnos de segundo da ESO:

• Luis Martínez García
  • Eva Espinosa Fernández
  • César Nieto González
  • Jaime Nieto González
  • Sara Balboa Pérez
  • Xosé Xavier Coira González
  • Abel Fornos Fernández
  • Alejandro Gómez González

gañaron a final internacional do rally matemático na súa categoría. Parabéns a todos eles e as profesoras que os acompañaron :

• Rosa Díaz
  • Ana Belén Álvarez

Agradecementos ás entidades que fixeron posible a viaxe destes alumnos á competición en Toulouse:

• ABANCA
  • DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE OURENSE
  • CONCELLO DE OURENSE
  • CONCELLO DE TOÉN
  • CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

RALLY MATEMÁTICO 2017

PARABÉNS!

Á Profesora Rosa Díaz e ao  grupo de 2º ESO B que veñen de gañar a final autonómica do Rally Matemático despois de quedar nunha primeira selección entre os tres mellores de Galicia.

O noso grupo representará a Galicia no Rallye mathématique sans frontières2 de xuño de 2017 en Toulouse, Francia. Realizarán a viaxe grazas ás axudas económicas aportadas por ABANCA, DEPUTACIÓN PROVINCIAL DE OURENSE, CONCELLO DE OURENSE, CONCELLO DE TOÉN e CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN.  Uns 35.000 candidatos de Francia, Andorra, España (Aragón, Galicia e Cataluña), Illa de Reunión e Hungría toman parte do Rally.

MOITA SORTE EN TOULOUSE!

Un alumno do IES O COUTO finalista da Olimpiada Matemática Galega de 2º ESO