Lingua Galega

LETRAS GALEGAS 2020 - RICARDO CARVALHO CALERO

ORATORIA - 2º ESO

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

As actividades deben entregarse antes do día 1 /09/2020, ás 14h00 no seguinte correo electrónico:

MATERIAIS E ACTIVIDADES

LINGUA GALEGA E LITERATURA - 1º BACHARELATO

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

•  As actividades de recuperación serán as mesmas que as propostas durante o período de confinamento ( ACTIVIDADES DURANTE O CONFINAMENTO (MARZO A XUÑO):) e que figuran a continuación.

•  murasmariapilar15@gmail.com

MATERIAIS E ACTIVIDADES

ÁMBITO LINGÜÍSTICO SOCIAL - 3º ESO PMAR

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

•  Deberá indicarse no correo: nome e apelidos, curso, grupo e materia e adxuntarse os traballos solicitados.
  • Correo electrónico para as entregas: murasmariapilar15@gmail.com

ACTIVIDADES E MATERIAIS

LINGUA GALEGA E LITERATURA - 1º ESO

•  1º ESO A e B: isabelprofgalego@gmail.com
  • 1º ESO C e D: katialgaiescouto@gmail.com

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES para alumnado con ACS (que acude a Pedagogía Terapéutica):

• Alumnado con ACS, entrega á profesora de Pedagogía Terapéutica Maria Carrero de Oliveira:  mariadelcarmenprofesoradeapoyo@gmail.com
  • Alumnado con ACS, entrega á profesora de Profesora Pedagogía Terapéutica Maria Dolores Quintas Suárez:mdqsourense@gmail.com

ACTIVIDADES E MATERIAIS para 1º ESO A, B, C e D

Para calquera consulta de 1º A,D no correo katialgaiescouto@gmail.com; (O correo anterior estaba incorrecto, desculpen o incomodo.)

1º ESO B e C

1º ESO A e D

LINGUA GALEGA - 2º ESO

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES:

CONVOCATORIA DE SETEMBRO 2020, EXAME E/OU ACTIVIDADES alumnado con ACS (que acude a Pedagogía Terapéutica):

• Alumnado con ACS, entrega á  profesora Pedagogía Terapéutica Mari Carrero de Oliveira: mariadelcarmenprofesoradeapoyo@gmail.com
  • Alumnado con ACS, entrega á profesora de Profesora Pedagogía Terapéutica Maria Dolores Quintas Suárez: mdqsourense@gmail.com

ACTIVIDADES E MATERIAIS:

LINGUA GALEGA E LITERATURA - 4º ESO

ACTIVIDADES, MATERIAIS:

4º ESO A

4º ESO B

4º ESO C

LECTURAS

LINGUA GALEGA E LITERATURA- 2º BACHARELATO

LINGUA E LITERATURA GALEGA - 2º BACHARELATO

ACTIVIDADES E MATERIAIS:

DÚBIDAS e entrega de tarefas: correo do profesor ramirorramirorramiro@gmail.com

Día das Letras Galegas 2018

"Homenaxe a María Victoria Moreno e as mulleres nas Letras"

Día de Rosalía, curso 2017-18

Recital de poemas de Rosalía.

Fai clic no ficheiro adxunto ou na fotografía para ver o vídeo>>

HOMENAXE A BLANCO AMOR

Os alumnos de 1º de bacharelato do IES. O Couto asistiron a unha homenaxe ao escritor Eduardo Blanco Amor que tivo lugar no cemiterio de San Francisco o martes un de decembro. Os alumnos estiveron acompañados pola profesora Inés Cortés.  Este acto estaba organizado polo IES. Blanco Amor e realizouse a lectura de varios textos do autor. Os alumnos de Couto leron un fragmento da novela  A esmorga  e un de Xente ao lonxe .

Concurso de Sobremesas de Entroido 2013

Durante este entroido, convocouse un concurso de sobremesas. Visita a galería de fotos para ver estas delicias.

sobremesas do entroido